preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2024./2025.

 

Kurikul 2024./2025.

 

Izvješće ravnateljice 2023./2024.

 

 

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

                                             

                         

Školski razvojni plan 2024./2025.                               

 

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 355955
Ovaj mjesec: 445
Ovaj tjedan: 297
Danas: 36
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Eko-patrola"

"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"

 

Raspored sati

    ŠK.G 2024./2025.

   NIŽI RAZREDI

 

PRO  

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2024./2025.

VIŠI RAZREDI

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.   

                                                    

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2024./2025.

                  

ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SRETNO, OSMAŠI!
Autor: Nada Jeličić, 26. 9. 2017.

Jutros su se naši osmaši, u pratnj svojih razrednica, učiteljica Mirande Krivić i Fani Carić Ćurin, uputili na svoju, dugo očekivanu ekskurziju.


Programi školskih izleta i ekskurzija imaju nezamjenjivu ulogu i mjesto u sustavu
izvanškolskih odgojno-obrazovnih aktivnosti, jer osim odmora, rekreacije, relaksacije i zabave, predstavljaju mogućnost zadovoljenja želja i potreba čovjeka za upoznavanjem, informiranjem i stjecanjem znanja o drugim ljudima, društvenim zajednicama, kulturama i sredinama, za uspostavljanje kontakata, dijaloga i suradnje na ravnopravnoj osnovi i za unaprjeđivanje međusobnog razumijevanja i zajedništva. Putovanjima se, prije svega, stječe neposredno osobno iskustvo, tj. provjeravaju i primjenjuju informacije i znanja dobivena u školi. Premda je sve više škola koje, zbog neprimjerenog ponašanja učenika na ekskurzijama, donose odluke o napuštanju ovog modela izvaučioničke nastave, naša dosadašnja iskustva nisu bila takve naravi. Nadamo se da će tako biti i ovaj put i da će nam se osmaši vratiti zdravi i veseli. Sretno!
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SRETNO, OSMAŠI!
Autor: Nada Jeličić, 26. 9. 2017.

Jutros su se naši osmaši, u pratnj svojih razrednica, učiteljica Mirande Krivić i Fani Carić Ćurin, uputili na svoju, dugo očekivanu ekskurziju.


Programi školskih izleta i ekskurzija imaju nezamjenjivu ulogu i mjesto u sustavu
izvanškolskih odgojno-obrazovnih aktivnosti, jer osim odmora, rekreacije, relaksacije i zabave, predstavljaju mogućnost zadovoljenja želja i potreba čovjeka za upoznavanjem, informiranjem i stjecanjem znanja o drugim ljudima, društvenim zajednicama, kulturama i sredinama, za uspostavljanje kontakata, dijaloga i suradnje na ravnopravnoj osnovi i za unaprjeđivanje međusobnog razumijevanja i zajedništva. Putovanjima se, prije svega, stječe neposredno osobno iskustvo, tj. provjeravaju i primjenjuju informacije i znanja dobivena u školi. Premda je sve više škola koje, zbog neprimjerenog ponašanja učenika na ekskurzijama, donose odluke o napuštanju ovog modela izvaučioničke nastave, naša dosadašnja iskustva nisu bila takve naravi. Nadamo se da će tako biti i ovaj put i da će nam se osmaši vratiti zdravi i veseli. Sretno!
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju