GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Jutros su se naši osmaši, u pratnj svojih razrednica, učiteljica Mirande Krivić i Fani Carić Ćurin, uputili na svoju, dugo očekivanu ekskurziju.
Programi školskih izleta i ekskurzija imaju nezamjenjivu ulogu i mjesto u sustavu
izvanškolskih odgojno-obrazovnih aktivnosti, jer osim odmora, rekreacije, relaksacije i zabave, predstavljaju mogućnost zadovoljenja želja i potreba čovjeka za upoznavanjem, informiranjem i stjecanjem znanja o drugim ljudima, društvenim zajednicama, kulturama i sredinama, za uspostavljanje kontakata, dijaloga i suradnje na ravnopravnoj osnovi i za unaprjeđivanje međusobnog razumijevanja i zajedništva. Putovanjima se, prije svega, stječe neposredno osobno iskustvo, tj. provjeravaju i primjenjuju informacije i znanja dobivena u školi. Premda je sve više škola koje, zbog neprimjerenog ponašanja učenika na ekskurzijama, donose odluke o napuštanju ovog modela izvaučioničke nastave, naša dosadašnja iskustva nisu bila takve naravi. Nadamo se da će tako biti i ovaj put i da će nam se osmaši vratiti zdravi i veseli. Sretno!
Jutros su se naši osmaši, u pratnj svojih razrednica, učiteljica Mirande Krivić i Fani Carić Ćurin, uputili na svoju, dugo očekivanu ekskurziju.
Programi školskih izleta i ekskurzija imaju nezamjenjivu ulogu i mjesto u sustavu
izvanškolskih odgojno-obrazovnih aktivnosti, jer osim odmora, rekreacije, relaksacije i zabave, predstavljaju mogućnost zadovoljenja želja i potreba čovjeka za upoznavanjem, informiranjem i stjecanjem znanja o drugim ljudima, društvenim zajednicama, kulturama i sredinama, za uspostavljanje kontakata, dijaloga i suradnje na ravnopravnoj osnovi i za unaprjeđivanje međusobnog razumijevanja i zajedništva. Putovanjima se, prije svega, stječe neposredno osobno iskustvo, tj. provjeravaju i primjenjuju informacije i znanja dobivena u školi. Premda je sve više škola koje, zbog neprimjerenog ponašanja učenika na ekskurzijama, donose odluke o napuštanju ovog modela izvaučioničke nastave, naša dosadašnja iskustva nisu bila takve naravi. Nadamo se da će tako biti i ovaj put i da će nam se osmaši vratiti zdravi i veseli. Sretno!