
GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
.jpg)
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"
![]()

Jutros, u 8 sati, brodom s hvarske rive, na put za Vukovar, u sklopu projekta “Posjet učenika osmih razreda Vukovaru” koji uključuje sve učenike osmih razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, uputili su se učenici 8.a i 8.b razreda OŠ Hvar, predvođeni svojim razrednicama, prof. Mirandom Krivić i prof. Fani Carić Ćurin. Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske. Tijekom dvodnevnog posjeta Vukovaru učenici uče o demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Nakon uspostavljanja teorijskog okvira, učenici posjećuju memorijalna mjesta na širem području grada Vukovara gdje se kroz predavanja vodiča uvode u događaje koji su se ovdje odigrali ratne 1991. godine.
Jutros, u 8 sati, brodom s hvarske rive, na put za Vukovar, u sklopu projekta “Posjet učenika osmih razreda Vukovaru” koji uključuje sve učenike osmih razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, uputili su se učenici 8.a i 8.b razreda OŠ Hvar, predvođeni svojim razrednicama, prof. Mirandom Krivić i prof. Fani Carić Ćurin. Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske. Tijekom dvodnevnog posjeta Vukovaru učenici uče o demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Nakon uspostavljanja teorijskog okvira, učenici posjećuju memorijalna mjesta na širem području grada Vukovara gdje se kroz predavanja vodiča uvode u događaje koji su se ovdje odigrali ratne 1991. godine.