GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Danas se, u prostorijama školske zbornice sastao Projektni tim Erasmus + projekta pod nazivom Unesco Passport s čijom realizacijom počinjemo od ove školske godine. Na početku sastanka, koordinatorica projekta, učiteljica Helga Buratović i računovotkinja škole, Ela Matković prenijeli su nova saznanja prikupljena na Uvodnom sastanku korisnika programa Erasmus + održanom koncem prošlog tjedna u Zagrebu. Nakon toga, izneseni su učinjeni prvi koraci planiranih aktivnosti kao i planovi za daljnji rad.
Projekt će trajati dvije godine i uključivati 4 posjeta. Partneri u ovom projektu bit će nam škole iz Italije, Španjolske i sa Cipra. U dvije godine bit će održano 4 susreta. Prvi susret održat će se kod nas u Hvaru u travnju sljedeće godine i to u tjednu prije Uskrsa. Sljedeći susret trebao bi biti održan u svibnju ili lipnju 2019. godine u Italiji. Preostala dva susreta održat će se tek 2020. godine u Španjolskoj i na Cipru. Posjeti će trajati od 3-5 dana. Cilj projekta je da svaki od partnera istraži svoje kulturno naslijeđe te podijeli rezultate rada sa ostalima. Krajnji proizvod trebao bi biti stvaranje digitalne UNESCO putovnice koja će integrirati sve sadržaje prikupljene tijekom projekta (tekstove, fotografije, slike, zvučne zapise, video zapise, prezentacije, stripove i slično) i digitalne kuharice-časopisa sa receptima i drugim sadržajima mediteranske kuhinje.
Projekt će biti uvršten i u školski kurikul, jer sudjelovanje u njemu poprima pravi smisao tek kad je u njega involvirana cijela škola, u omjeru i vrsti aktivnosti koju će birati učitelji i učenici prema svojim afinitetima, naravno u tematskom okviru projekta. O važnosti pozitivnoga utjecaja ovog projekta na učenike, učitelje i školu koja će na ovaj način ojačati svoju europsku dimenziju, nije potrebno posebno govoriti, obzirom da su iskustva mnogih osnovnih škola, dosadašnjih sudionika u sličnim projektima dovoljno svjedočanstvo o prilici koja se može vrlo kvalitetno i konstruktivno iskoristiti.
Danas se, u prostorijama školske zbornice sastao Projektni tim Erasmus + projekta pod nazivom Unesco Passport s čijom realizacijom počinjemo od ove školske godine. Na početku sastanka, koordinatorica projekta, učiteljica Helga Buratović i računovotkinja škole, Ela Matković prenijeli su nova saznanja prikupljena na Uvodnom sastanku korisnika programa Erasmus + održanom koncem prošlog tjedna u Zagrebu. Nakon toga, izneseni su učinjeni prvi koraci planiranih aktivnosti kao i planovi za daljnji rad.
Projekt će trajati dvije godine i uključivati 4 posjeta. Partneri u ovom projektu bit će nam škole iz Italije, Španjolske i sa Cipra. U dvije godine bit će održano 4 susreta. Prvi susret održat će se kod nas u Hvaru u travnju sljedeće godine i to u tjednu prije Uskrsa. Sljedeći susret trebao bi biti održan u svibnju ili lipnju 2019. godine u Italiji. Preostala dva susreta održat će se tek 2020. godine u Španjolskoj i na Cipru. Posjeti će trajati od 3-5 dana. Cilj projekta je da svaki od partnera istraži svoje kulturno naslijeđe te podijeli rezultate rada sa ostalima. Krajnji proizvod trebao bi biti stvaranje digitalne UNESCO putovnice koja će integrirati sve sadržaje prikupljene tijekom projekta (tekstove, fotografije, slike, zvučne zapise, video zapise, prezentacije, stripove i slično) i digitalne kuharice-časopisa sa receptima i drugim sadržajima mediteranske kuhinje.
Projekt će biti uvršten i u školski kurikul, jer sudjelovanje u njemu poprima pravi smisao tek kad je u njega involvirana cijela škola, u omjeru i vrsti aktivnosti koju će birati učitelji i učenici prema svojim afinitetima, naravno u tematskom okviru projekta. O važnosti pozitivnoga utjecaja ovog projekta na učenike, učitelje i školu koja će na ovaj način ojačati svoju europsku dimenziju, nije potrebno posebno govoriti, obzirom da su iskustva mnogih osnovnih škola, dosadašnjih sudionika u sličnim projektima dovoljno svjedočanstvo o prilici koja se može vrlo kvalitetno i konstruktivno iskoristiti.