GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici 5. a razreda su pod vodstvom svoje učiteljice Hrvatskog jezika, prof. Fani Carić Čurin na satu obrade lektire A.S. Puškina, "Bajka o ribaru i ribici" pokazali kako se lektira može obraditi kroz projekt. Svaka grupa obradila je svoj projektni zadatak na drugačiji način, prezentirali su svoje uratke jedni drugima i na taj način cjelovito obradili sve potrebne sastavnice Puškinove bajke.
Tako smo imali priliku vidjeti prezentaciju uz pomoć plakata, izvođenje igrokaza, prezentaciju mjesta radnje izrađenog od kartona, glinamola i plastelina kao i zanimljivu rap izvedbu za koju su stihove na temu bajke smislili sami učenici.
Sat je protekao u zanimljivom predstavljanju svih sadržaja, svi su učenici ocijenjeni iz više elemenata ocjenjivanja i što je najbitnije sami učenici su bili jako zadovoljni ovakvim načinom na koji su obradili lektiru.
Bravo svima, učiteljici i učenicima!
Učenici 5. a razreda su pod vodstvom svoje učiteljice Hrvatskog jezika, prof. Fani Carić Čurin na satu obrade lektire A.S. Puškina, "Bajka o ribaru i ribici" pokazali kako se lektira može obraditi kroz projekt. Svaka grupa obradila je svoj projektni zadatak na drugačiji način, prezentirali su svoje uratke jedni drugima i na taj način cjelovito obradili sve potrebne sastavnice Puškinove bajke.
Tako smo imali priliku vidjeti prezentaciju uz pomoć plakata, izvođenje igrokaza, prezentaciju mjesta radnje izrađenog od kartona, glinamola i plastelina kao i zanimljivu rap izvedbu za koju su stihove na temu bajke smislili sami učenici.
Sat je protekao u zanimljivom predstavljanju svih sadržaja, svi su učenici ocijenjeni iz više elemenata ocjenjivanja i što je najbitnije sami učenici su bili jako zadovoljni ovakvim načinom na koji su obradili lektiru.
Bravo svima, učiteljici i učenicima!