GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.
Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja.
Struktura radionice:
Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.
Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.
U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.
“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.
Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.
Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja.
Struktura radionice:
Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.
Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.
U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.
“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.