preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2024./2025.

 

Kurikul 2024./2025.

 

Izvješće ravnateljice 2023./2024.

 

 

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

                                             

                         

Školski razvojni plan 2024./2025.                               

 

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 355955
Ovaj mjesec: 445
Ovaj tjedan: 297
Danas: 36
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Eko-patrola"

"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"

 

Raspored sati

    ŠK.G 2024./2025.

   NIŽI RAZREDI

 

PRO  

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2024./2025.

VIŠI RAZREDI

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.   

                                                    

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2024./2025.

                  

ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA "UČITI KAKO UČITI"
Autor: Administrator , 12. 11. 2018.

Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.

Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja. 

Struktura radionice:

Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.

Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.

U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.

 

“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA "UČITI KAKO UČITI"
Autor: Administrator , 12. 11. 2018.

Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.

Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja. 

Struktura radionice:

Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.

Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.

U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.

 

“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju