GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Dana 7. 12. 2018. godine, na Dan sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, u OŠ Hvar su učenicima prvog razreda podijeljene 44 tegle meda, zajedno sa promotivnim materijalom, slikovnicama o medu i prigodnim oslikanim vrećicama koje su pristigle u našu školu. Učenicima 1.a razreda med je podijeljen tijekom prvog školskog sata s početkom u 14.00, dok je u 1. b razredu podjela izvršena tijekom trećeg sata. U 1. a razredu školski je sat posvećen temi meda u kojoj je učiteljica prezentirala zanimljivosti o tom korisnom proizvodu, dok su u 1. b razredu, osim edukacije, upriličili i konzumaciju kruha, masla i meda u kojoj su svi učenici sudjelovali s velikim veseljem.
Inače, Program školskog mednog dana i promociju meda hrvatskih pčelinjaka u osnovnim školama organiziralo je, u suradnji sa Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Ministarstvo poljoprivrede. Cilj Programa je potaknuti i educirati djecu i njihove roditelje o važnosti konzumiranja meda. Djeci se, također, želi ukazati na ulogu i značaj pčelarstva u cjelokupnoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebice zbog održavanja ekološke ravnoteže i biološke raznolikosti, budući da 84 % biljnih vrsta i 76 % proizvodnje hrane u Europi ovisi o oprašivanju koje obavljaju domaće i divlje pčele.
Dana 7. 12. 2018. godine, na Dan sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, u OŠ Hvar su učenicima prvog razreda podijeljene 44 tegle meda, zajedno sa promotivnim materijalom, slikovnicama o medu i prigodnim oslikanim vrećicama koje su pristigle u našu školu. Učenicima 1.a razreda med je podijeljen tijekom prvog školskog sata s početkom u 14.00, dok je u 1. b razredu podjela izvršena tijekom trećeg sata. U 1. a razredu školski je sat posvećen temi meda u kojoj je učiteljica prezentirala zanimljivosti o tom korisnom proizvodu, dok su u 1. b razredu, osim edukacije, upriličili i konzumaciju kruha, masla i meda u kojoj su svi učenici sudjelovali s velikim veseljem.
Inače, Program školskog mednog dana i promociju meda hrvatskih pčelinjaka u osnovnim školama organiziralo je, u suradnji sa Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Ministarstvo poljoprivrede. Cilj Programa je potaknuti i educirati djecu i njihove roditelje o važnosti konzumiranja meda. Djeci se, također, želi ukazati na ulogu i značaj pčelarstva u cjelokupnoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebice zbog održavanja ekološke ravnoteže i biološke raznolikosti, budući da 84 % biljnih vrsta i 76 % proizvodnje hrane u Europi ovisi o oprašivanju koje obavljaju domaće i divlje pčele.