GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Prva sjednica Vijeća učenika u školskoj godini 2018./2019. održana je 12. listopada 2018. Vijeće učenika Osnovne škole Hvar čini 17 predstavnika svakog razrednog odjela. Učenici su upoznati s pravima i obvezama koje imaju kao članovi Vijeća te s pravima i obvezama života u školi. Također su usuglašene teme i način rada Vijeća te su izabrani predsjednik, zamjenik predsjednika i tajnik Vijeća učenika.
Za predsjednika Vijeća učenika izabran je: Lovro Šantić, 8. a razred.
Za zamjenika predsjednika Vijeća učenika izabrana je: Tina Radaić, 8. b razred.
Za tajnika Vijeća učenika izabran je: Josip Rosso, 6. b razred.
Svrha vijeća je ostvarivanje bolje suradnje učenika i njihovo lakše i izravnije komuniciranje s učiteljima te rad na poboljšanju života u školi i zajednici.
Za svaki susret Vijeća učenika predviđena je tema koja će se obrađivati, a susret se zaključuje aktualnim temama kad predstavnici iznose svoja zapažanja i prijedloge za rješavanje pitanja od važnosti za učenike i školu.
Vijeće učenika vodile i usmjeravale su pedagogica Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.
Druga sjednica Vijeća učenika održana je 18. prosinca 2018, a vodio ju je predsjednik Lovro Šantić. Predstavnici svakog razrednog odjela su analizirali ono na što su ponosni i što ih muči u razredu, te su svoje zabilješke prezentirali Vijeću.
Učenici su najponosniji na svoje učitelje, dobru opremljenost razreda, prijateljstva, solidarnost, humanost kroz razne priredbe i humanitarne akcije te dobro vođenje škole. Ipak, imali su i neke zamjerke, odnosno situacije koje ih muče u školi. To su redom; nesloga, svađe, psovke, loš prosjek, previše testova i domaćih radova, teške torbe, manjak školskog dvorišta te ormarića za stvari.
Kroz razgovor smo se osvrnuli i na prvo obrazovno razdoblje, te zaključili da lošije učenike u razredu treba poticati na rad i bolji uspjeh.
Plan rada Vijeća učenika možete pogledati ovdje.
Prva sjednica Vijeća učenika u školskoj godini 2018./2019. održana je 12. listopada 2018. Vijeće učenika Osnovne škole Hvar čini 17 predstavnika svakog razrednog odjela. Učenici su upoznati s pravima i obvezama koje imaju kao članovi Vijeća te s pravima i obvezama života u školi. Također su usuglašene teme i način rada Vijeća te su izabrani predsjednik, zamjenik predsjednika i tajnik Vijeća učenika.
Za predsjednika Vijeća učenika izabran je: Lovro Šantić, 8. a razred.
Za zamjenika predsjednika Vijeća učenika izabrana je: Tina Radaić, 8. b razred.
Za tajnika Vijeća učenika izabran je: Josip Rosso, 6. b razred.
Svrha vijeća je ostvarivanje bolje suradnje učenika i njihovo lakše i izravnije komuniciranje s učiteljima te rad na poboljšanju života u školi i zajednici.
Za svaki susret Vijeća učenika predviđena je tema koja će se obrađivati, a susret se zaključuje aktualnim temama kad predstavnici iznose svoja zapažanja i prijedloge za rješavanje pitanja od važnosti za učenike i školu.
Vijeće učenika vodile i usmjeravale su pedagogica Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.
Druga sjednica Vijeća učenika održana je 18. prosinca 2018, a vodio ju je predsjednik Lovro Šantić. Predstavnici svakog razrednog odjela su analizirali ono na što su ponosni i što ih muči u razredu, te su svoje zabilješke prezentirali Vijeću.
Učenici su najponosniji na svoje učitelje, dobru opremljenost razreda, prijateljstva, solidarnost, humanost kroz razne priredbe i humanitarne akcije te dobro vođenje škole. Ipak, imali su i neke zamjerke, odnosno situacije koje ih muče u školi. To su redom; nesloga, svađe, psovke, loš prosjek, previše testova i domaćih radova, teške torbe, manjak školskog dvorišta te ormarića za stvari.
Kroz razgovor smo se osvrnuli i na prvo obrazovno razdoblje, te zaključili da lošije učenike u razredu treba poticati na rad i bolji uspjeh.
Plan rada Vijeća učenika možete pogledati ovdje.