GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Nakon što su naučili kako se rade macerati i ekološki sapuni, učenici okupljeni u školskoj zadruzi „Faria“ kreću korak dalje te počinju izrađivati vlastitu liniju ekoloških kozmetičkih proizvoda kao što su primjerice kreme i balzami. Njihove mentorice učiteljice Ivančica Katušić Domančić i Marjana Tudor za tu svrhu priredile su im radionicu. Na radionicu su pozvali i Valerie Krolow, mamu Luke Ivančevića, iz 2. b razreda, kojoj je hobi proučavanje i sakupljanje ljekovitog bilja te izrada ekoloških proizvoda od istih. Nakon kraćeg teoretskog uvoda i upoznavanja sa svim sastojcima kao što je pravi ekološki, domaći pčelinji vosak, domaće ulje od smilja, kokosov maslac, maslinovo ulje, čokolada… pristupilo se procesu izrade proizvoda. Vrijedni učenici uz pomoć mentorica i mame Valerie Korlow ubrzo su proizvele univerzalnu ljekovitu kremu od smilja te nekoliko vrsta balzama za usne od kojih je svakako najzanimljiviji onaj sa čokoladom. Učenici će ove proizvode prodavati u različitim prigodama kao što su Dan škole i Dan grada. Ovim načinom rada, prolazeći sve faze procesa izrade nekog proizvoda te u konačnici sudjelujući u plasiranju proizvoda na tržište, učenici stječu širok spektar praktičnih znanja i životnih vještina, a upravo to je ono što se želi postići i školom za život.
Nakon što su naučili kako se rade macerati i ekološki sapuni, učenici okupljeni u školskoj zadruzi „Faria“ kreću korak dalje te počinju izrađivati vlastitu liniju ekoloških kozmetičkih proizvoda kao što su primjerice kreme i balzami. Njihove mentorice učiteljice Ivančica Katušić Domančić i Marjana Tudor za tu svrhu priredile su im radionicu. Na radionicu su pozvali i Valerie Krolow, mamu Luke Ivančevića, iz 2. b razreda, kojoj je hobi proučavanje i sakupljanje ljekovitog bilja te izrada ekoloških proizvoda od istih. Nakon kraćeg teoretskog uvoda i upoznavanja sa svim sastojcima kao što je pravi ekološki, domaći pčelinji vosak, domaće ulje od smilja, kokosov maslac, maslinovo ulje, čokolada… pristupilo se procesu izrade proizvoda. Vrijedni učenici uz pomoć mentorica i mame Valerie Korlow ubrzo su proizvele univerzalnu ljekovitu kremu od smilja te nekoliko vrsta balzama za usne od kojih je svakako najzanimljiviji onaj sa čokoladom. Učenici će ove proizvode prodavati u različitim prigodama kao što su Dan škole i Dan grada. Ovim načinom rada, prolazeći sve faze procesa izrade nekog proizvoda te u konačnici sudjelujući u plasiranju proizvoda na tržište, učenici stječu širok spektar praktičnih znanja i životnih vještina, a upravo to je ono što se želi postići i školom za život.