GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U osnovnoj školi Hvar ovih dana u tijeku je eTIMSS istraživanje koje se provodi s učenicima četvrtih razreda. Projekt u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, a prema odobrenju Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Inače TIMSS i e TIMSS projekti su Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement-IAE) s sjedištem u Amsterdamu, koje provodi međunarodna istraživanja obrazovnih postignuća od 1959. g.
TIMSS istraživanje usredotočeno je na matematička i prirodoslovna znanja koja učenici usvajaju, a svrha istraživanja je poboljšati nastavu matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama te usporednim analizama obrazovnih politika utvrditi prednosti obrazovnih sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i postignuća učenika.
Tako je je 2017. g., provedeno pilot istraživanje, 2018.g, probno dok je ove 2019. g., u tijeku glavno istraživanje. Osnovna škola Hvar izabrana je među 200 škola u Hrvatskoj u kojim se istraživanje provodi, a novost je i to da se s dosadašnjeg „papir-olovka“ modela ispitivanja prelazi na elektronički način ispitivanja na računalima. Istraživanju je pristupio 41 učenik četvrtih razreda, a da sve protekne u najboljem redu pobrinule su se koordinator ispitivanja pedagoginja Jelka Bracanović i njena pripravnica Anita Tudor.
U osnovnoj školi Hvar ovih dana u tijeku je eTIMSS istraživanje koje se provodi s učenicima četvrtih razreda. Projekt u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, a prema odobrenju Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Inače TIMSS i e TIMSS projekti su Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement-IAE) s sjedištem u Amsterdamu, koje provodi međunarodna istraživanja obrazovnih postignuća od 1959. g.
TIMSS istraživanje usredotočeno je na matematička i prirodoslovna znanja koja učenici usvajaju, a svrha istraživanja je poboljšati nastavu matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama te usporednim analizama obrazovnih politika utvrditi prednosti obrazovnih sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i postignuća učenika.
Tako je je 2017. g., provedeno pilot istraživanje, 2018.g, probno dok je ove 2019. g., u tijeku glavno istraživanje. Osnovna škola Hvar izabrana je među 200 škola u Hrvatskoj u kojim se istraživanje provodi, a novost je i to da se s dosadašnjeg „papir-olovka“ modela ispitivanja prelazi na elektronički način ispitivanja na računalima. Istraživanju je pristupio 41 učenik četvrtih razreda, a da sve protekne u najboljem redu pobrinule su se koordinator ispitivanja pedagoginja Jelka Bracanović i njena pripravnica Anita Tudor.