preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1278449
Ovaj mjesec: 4305
Danas: 98

 

Gordana Jerić, Marina Fistanić, Ivana Raljević, Vidosava Pivčević, Đeni Žuljević, Maja Zečić, Dragana Topić

 

ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

ZOOM OUT ERASMUS PROJEKT

 

ZOOM OUT je novi Erasmus projekt koji se provodi u našoj školi od početka školske godine 2023./2024. a završava 2025./2026. školske godine.

Cilj projekta je pristupiti dječjoj književnosti s različitih pogleda, poticati kritičko razmišljanje i zajedničke vrijednosti pristupajući europskoj dječjoj književnosti

Projekt nastoji uključiti nastavnike, uključujući nastavnike pripravnike, i studente, kroz obrazovne resurse koji promiču društvene i interkulturalne vještine i kritičko razmišljanje iz intersekcijske perspektive, s ciljem podizanja svijesti o inkluziji i različitosti.

Odabrana knjiga za učenike 1. i 2.razreda

Priču poslušajte na poveznici:

 

 https://www.facebook.com/gradskaknjiznica.pazin/videos/ida-mlakar-u-blizini-%C5%BEivi-djevoj%C4%8Dica-ilustrator-peter-%C5%A1kerl-preveo-kre%C5%A1imir-krni/369619314100588/

 

Marina Fistanić, 14.6.2024.

--------------------------------------------------------------

Međunarodni likovni natječaj 2024. Iserlohn-Essen-Zagreb

Međunarodni likovni natječaj 2024. Iserlohn-Essen-Zagreb s temom “Očuvanje i zaštita mora i voda” s ciljem osvještavanja šire društvene zajednice o utjecaju klimatskih promjena u kombinaciji s drugim pogubnim ljudskim aktivnostima na Jadransko more, i vode općenito a u kontekstu UN -ovog desetljeća oceanske znanosti za održivi razvoj 2021. – 2030. (oceansko desetljeće), te EU misije Restore our Ocean and Waters (Obnovimo naše oceane i vode) koja ima za cilj zaštititi i obnoviti zdravlje naših oceana i voda kroz različite aktivnosti (istraživanje i inovacije, angažman građana i opismenjavanja na temu oceana).

 

Tema je osmišljena u suradnji sa Zavodom za istraživanje mora i okoliša sa Institutu Ruđera Boškovića u Zagrebu, koji je i ovogodišnji pokrovitelj Natječaja a u suradnji s internetskim portalom Hrvatski Glas Berlin, Maticom hrvatskom za Ruhrsko područje i Hrvatskom maticom iseljenika.

Objavljeni su rezultati i proglašeni najbolji likovni radovi Međunarodnog likovnog natječaja 2024. Iserlohn-Essen-Zagreb na temu ,,Očuvanje i zaštita mora i voda’’.

Na ovogodišnji natječaj stiglo je više od 1200 likovnih radova iz 120 škola i 8 zemalja.

Učenici 1. a razreda koji su sudjelovali na natječaju: Antonio Bilanović,  Vid Ante Kovačić, Luči Mušac, Mila Bartulović.

Za svoja likovna ostvarenja učenici su dobili pohvalnice.

 

Autor: Marina Fistanić, 12. 6. 2024.

------------------------------------ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Izvješće o radu Aktiva 2023./24.

Na poveznici pogledajte: aktivnosti koje smo provodili, projekte u kojima smo sudjelovali, dane u godini koje smo obilježili, gdje smo izvodili izvanučioničku nastavu:

https://docs.google.com/presentation/d/1ufGHIM6H9BZe4hdeXEjhG6gqffW0_59P/edit?usp=sharing&ouid=100611686138582048396&rtpof=true&sd=true

Priredila: Marina Fistanić, 11.6.2024.

-----------------------------------------------------------------------------

DJEČJE LIKOVNO STVARALAŠTVO

Dijete od svog rođenje počinje aktivno istraživati svoju okolinu te na taj način spoznaje sebe i svijet koji ga okružuje.

Kroz likovno stvaralaštvo, djeca ne samo što izražavaju sebe na jedinstven način, već i razvijaju važne vještine i sposobnosti koje im mogu biti korisne u svim područjima života.

Kreativnost ima posebno mjesto u području likovnosti, možemo reći da likovnosti ni nema bez kreativnosti. U e knjizi ćete pronaći dječje likovne radove, doznati kjoe tehnike možemo koristiti u razrednoj nastavi i malo teorijskog znanja.

Poveznica Book  Creator:

https://bit.ly/45GlNDa

 

Marina Fistanić, 12.6.2024.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Projekt:  MAT LIGICA

Učenici 1. a i 1.b razreda sudjelovali su natjecanju MAT LIGICA  - ekipno je matematičko natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola, a nastala je sa željom za popularizacijom matematike, većom motivacijom učenika i njihovih mentora te poticanjem zajedništva i timskog rada. Organizator natjecanja je MAT, obrt za poduku, vlasnice profesorice matematike Maje Zelčić uz odobrenje i suradnju Ministarstva znanosti i obrazovanja.

 

1.a (mentorica Marina Fistanić)

Luči Mušac, Dorian Šaban Stanić, Klara Rogošić, Laura Baučić

1.b (mentorica Ivana Raljević)

Tara Marušić, Karlo Ćurlin, Ivan Vuković, Jona Tomasović, Ivano Simunić, Sara Evelin Vrljičak

 

Marina Fistanić, 10.6.2024.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ISTRAŽIVANJE NA ŠKOLSKOJ RAZINI

Čitalačke navike učenika od 1.- 4. razreda osnovne škole

Osmišljavanje  i provedba istraživanja  iz područja odgoja i obrazovanja  na školskoj razini, objavljen 10.  lipnja 2024. na mrežnoj stranici škole.

Čitanje je važno jer potiče na razmišljanje, poboljšava pamćenje, razvija vještinu koncentracije, potiče maštu i kreativnost.

CILJ I POLAZIŠNE PRETPOSTAVKE:

Ovim istraživanjem se htjelo utvrditi kakve su navike čitanja učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole.

PRETPOSTAVKE ISTRAŽIVANJA.

1. Učenici čitaju dovoljno.

2. Na čitanje ih potiču roditelji i učitelji.

METODA ISTRAŽIVANJA:

Istraživanje je provedeno početkom lipnja 2024. godine. Za ispitivanje se koristila anketa. Anketa je sadržavala 10 pitanja. Na 9 pitanja učenici su izabirali već ponuđeni odgovor, na posljednje pitanje trebali su napisati svoj odgovor.

Rezultati su obrađeni statističkom metodom izračunavanja podataka i prikazani su u dijagramu.

PITANJA:

1.           Volim čitati.

Da.   Ne.

2.           Čitam jer.

volim     moram.

3.           Na čitanje me potiču:

- roditelji

- učiteljica

- prijatelji

- mediji

- nitko.

4. Knjigu biram prema:

- naslovu

- autoru

- preporuci

- debljini

- naslovnici

5. Mjesečno čitam:

- 1 knjigu

- 2 knjige

- 3 i više knjiga

- samo lektiru

- nijednu knjigu

6. Čita li se u tvojoj obitelji?

Da.    Ne.

7. Što čita tvoja obitelj?

- Knjige

- novine

- časopise

- elektronske knjige.

8. Tvoja omiljena vrsta knjiga je:

- dječji roman

- strip

- zbirka priča

- basne

- bajke

9. Čitam elektronske knjige.

Da.   Ne.

10. Koju knjigu bi preporučio za čitanje?

 

Zaključak je da učenici vole čitati, da se čita u njihovim obiteljima i da ih na čitanje potiču roditelji i učitelji.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA:

https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=pZr7omWt0zVZ27oUiVmVHEj3T7YDvc1L&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkQeksyT4ZNZDk9Csg4stnfdUNkc2MVZHNTY5UkNETFhIT0hUU0M5VEVZRy4u

 

Marina Fistanić, 10.6. 2024.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Projekt "Pjevaj, sviraj, pleši"

https://pjevajsvirajplesi.wordpress.com/

Projekt je osmislila i inicirala profesorica savjetnica Ana Mikić, nastavnica glazbene kulture. Projekt je započeo 2020./21. godine kao projekt međužupanijske suradnje nekoliko škola i ubrzo se proširio na sve dijelove Republike Hrvatske. U projekt smo uključeni od samog početka, a cilj projekta je poticanje učeničkog glazbenog stvaralaštva kroz pjevanje, sviranje i ples, te osvještavanje važnosti glazbe i plesa kao bitnih čimbenika u cjelovitom razvoju djece i mladih. Sudionici projekta su učenici 1.a i 3.a razreda sa učiteljicama Marinom Fistanić i Martinom Milina. Vrlo je važno uključivanje djece s poteškoćama u projekt, kao i razmjena iskustava različitih škola kroz njihovo prezentiranje.

 

Učenici su sudjelovali na smotrama koje se nalaze na slijedećim poveznicama:

https://youtu.be/eQ_5a29TvaE

od 44. min

https://youtu.be/Qp010NHcrh0

 

https://youtu.be/n_0_FzPkg4c

od 1:50 min

Priredila: Marina Fistanić, 12.6.2024.

----------------------------------------------------------------------------

20. svibnja „Svjetski dan pčela“ 1. i 3. razredi obilježili su sa svojim učiteljicama u suradnji s komunalnim poduzećem „Peovica“. Marina Beović održala je zanimljivo predavanje o malim pčelicama.

Učenici 1. ai 1.b  razreda su nakon predavanja imali likovnu radionicu i crtali male pčelice.

Učenici 3. e razreda  na oblutke su slikali cvjetove i pčele, te izradili igru „mlin“.

Učenici 3. a razreda od ambalaže su izrađivali hotel za kukce.

http://bit.ly/3VMgIoA

https://magazin.hrt.hr/zeleni-kutak/omis-se-prikljucio-svibnju-bez-kosnje--11530518

https://www.facebook.com/profile.php?id=100091442889341

Marina Fistanić, 20.5.2024.

_____________________________________________________________

 

TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

Učenici 1. a razreda Antonio Bilanović i Laura Baučić sudjelovali sa svojim likovnim radovima na međunarodnoj likovnoj izložbi.

"Jutros su polje cvjetovi

šarenom bojom oblili"

(Josip Pupačić, Dolazak proljeća)

Stihovi Josipa Pupačića i ove godine potaknuli su učenike na literarno i likovno stvaralaštvo.

Svečana  dodjela priznanja za literarnu kategoriju održat će se  23. svibnja 2024. u Slimenu, ispred pjesnikove rodne kuće. Proglašenje pobjednika likovnih radova bit će 24. svibnja 2024. u matičnoj školi.

Omiš, 26.5.2024.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MALI OMIŠKI ISTRAŽIVAČI

Što je istraživačka nastava? Pokusi su nova fora. Meteorologija?

Ideja istraživački usmjerene nastave jest poticatiučenike na rješavanje probleme, kritičko razmišljane, prikupljanje i analizu podataka, donošenje pretpostavki i izvođenje zaključaka. 

 Primjeri prakse u nastavi pogledajte na poveznici:

Poveznica Book Creator

https://bit.ly/3VT9qAC

Marina Fistanić, 24.5.2024.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

SLIKOVNICA 

Vrlo gladna gusjenica

Kako djecu motivirati na čitanje? Čitanje je jedna od osnovnih kompetencija koju osoba tijekom života stječe. Radi se o procesu razumijevanja sadržaja prisutnog u pisanom tekstu kojipod utjecajem unutarnjeg i vanjskog okruženja osobe oblikuje njene obrasce razmišljanja i ponašanja.slikovnica je moćno sredstvo mottivacije mladog čitača i igra bitnu ulogu u stvaranju ranih pozitivnih iskustava kod djeteta.

Ilustracija slikovnice na satovima dodatne nastave.

BOOK CREATOR:

https://bit.ly/4cmkiwI

 

Marina Fistanić, 21.5 2024.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROJEKT ENO Schoolnet association

 

ENO je dobrovoljna mreža koju vodi ENO Schoolnet Association u Joensuuu, Finska.

KAMPANJE: briga o prirodi, klimatske promjene, sadnja drveća, proučavanje vremena, učenje u prirodi…

 

Aktivnosti učenika u projektu pročitajte na poveznici:

http://os-jpupacic-omis.skole.hr/eno_schoolnet_association

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plakat prikazuje aktivnosti koje su se provodile u školi kroz različite oblike rada: istraživačku nastavu, projektnu nastavu, umjetničko – edukativne radionice.

Mali meterolozi :proučavanje vremenskih obilježja, izrada instrumenata (vjetrulja, kišomjer, barometar).

More, mjetničko – edukativne radionice: briga o flori i fauni mora, zajedno borbi  protiv zagađenja prirode sadnjom drveća, sviranje na instrumentima od otpadnog materijala, izrada platnenih ruksaka s morskim motivima.

Pokusi su nova fora: izvođenje pokusa s vodom.

Izrada sapuna od mirišljavog bilja zavičaja.

PRIREDILA: Marina Fistanić

​Omiš, 16.5.2024.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INTERNATIONAL TEACHING SKILLS EXCAHANGE CONFERENCE

Udruga Edukacijski inkubator iz Šibenika, organizirana je prvu međunarodnu konferenciju INTERNATIONAL TEACHING SKILLS EXCAHANGE CONFERENCE koja se održala u prekrasnom ambijentu šibenske Tvrđave sv. Ivana 12. i 13. travnja 2024. 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FESTIVAL ZNANOSTI, travanj 2024

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Svjetski dan pričanja bajki – 21.3.

Primjer dobre prakse- Suradnja škole i Društva Naša djeca Grada Omiša

Sudjelovanje u projektu BAJKAONICA

U školi smo pripovijedali priče učenicima od 1. do 4. razreda i djeci vrtičkog uzrasta. Pripovijedanje priča, kao edukativni alat, aktivnost je koju smo uspješno provodili u projektu Bajkaonica. U vrijeme pandemije, pripovijedali smo priče online. Online bajkaonice koristili smo u nastavi na daljinu. U mjesecu prosincu razveselili smo djecu našega grada jer smo snimali bajkaonice i javno ih objavili. To je bio poklon djeci u mjesecu darivanja.

NAMJENA: Upoznavanje s bajkama i pričama, tradicionalnim bajkama i kulturnom baštinom, razvijanje ljubavi prema zavičaju i domovini kroz legende i mitove.

NAČIN REALIZACIJE: Pripovijedanje bajki u posebno osmišljenim kutićima “Bajkaonicama”, u školskoj knjižnici, muzeju, online pripovijedanje.

NOSITELJI: učiteljice- članovi DND koje su prošle edukaciju:

Marina Fistanić

Martina Milina

Marija Kalajžić

 

Marina Fistanić, ožujak 2024.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TJEDAN ZNANOSTI

Učenici prvih razreda sudjelovali su na Tjednu znanosti. Sudjelovali su u radionicama: Lego, Faust Vrančić i izrada padobrana koje su osmislile i provele učiteljice: Marina Fistanić, Ivana Raljević i Đeni Žuljević.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

VEČER MATEMATIKE

Učenici 1. a razreda sudjelovali na Večeri matematike igrajući društvene igre.

matematika obiluje osobinama, računskim radnjama koje učenicima možemo prikazati kroz igru. tako na zanimljiv način učenici uče matematiku. Tijekom igara razvijaju: logičko razmišljanje, kreativnost, samopouzdanje, motoričke sposobnosti, pamćenje te društvene vještine.

Marina Fistanić, 22.12.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------

HOTEL ZA KUKCE

PROBLEM

Nedostatak zelenih površine

Smanjenje otpada recikliranjem

 

RADIONICE I SUDIONICI

U projektu  mogu sudjelovati sva zainteresirana djeca grada kroz radionice, predavanja, bajkaonice, sportske dane…  Učenike ćemo učiti  što je ekologija, reciklaža, kako čuvati prirodu od zagađenja, kako se priroda zagađuje, izrađivati razne proizvode od prirodnih materijala,  ali i recikliranjem.

Izrađivat ćemo razne proizvode recikliranjem: ribice od CD, od najlonskih kesica  kostime za maškare – eko navijačice, od plastičnog pribora za jelo lutkice, od ribarske mreže i školjkica kostime za maskenbal. Od plastičnog otpada – boca i  kanta, staklenki napravimo glazbene instrumente.

Izrađivat ćemo plakate, crteže s temom prirode. Učit ćemo o važnosti kukaca, a posebno pčela za život ljudi te ćemo napraviti hotel za kukce.

Učit ćemo djecu o biljkama koje rastu u zavičaju i izraditi vertikalni vrt od drveta, glinenih posuda koje ćemo sami izrađivati i peći.

S djecom ćemo izrađivati sapune s ljekovitim biljem.

Likovne radove ćemo otiskati na platnenim vrećicama koje će djeca moći višekratno koristiti.

Projektom želimo razvijati govorno i pisano izražavanje, glazbeno i likovno stvaralaštvo.

Pripovijedanje priča jedan je od najstarijih oblika komunikacije među ljudima. Priče nas  educiraju, razvijaju kreativnost, obogaćuju naš rječnik… A kada djeci pričate priču, ona  slušaju, gledaju , upijaju svaku riječ i pokret pripovjedača. Kroz priče djeci prenosimo  pouke, moralne vrijednosti... Pripovijedanje treba poticati djetetovu, maštu i kreativnost, djelovati na dijete kako bi ono pomoću priče razumjelo svoje osjećaje, težnje, ali i da mu nudi rješenja problema.

 

ISHODI - UČENICI

Dijete  se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta:

– koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje

– stvara različite individualne uratke: stvara na dijalektu / mjesnom govoru, piše i crta slikovnicu, glumi u igrokazu, stvara novinsku stranicu, piše pismo podrške, crta naslovnicu knjige, crta plakat, crta strip

 – razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo.

Dijete likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje, u  stvaralačkom procesu i izražavanju koristi:

-likovni jezik (obvezni pojmovi likovnog jezika i oni za koje učitelj smatra da mu mogu pomoći pri realizaciji ideje u određenom zadatku)

-  iskustvo usmjerenog opažanja

– doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama

– slobodne asocijacije na temelju poticaja.

Glazbene aktivnosti: Instrumenti od otpadnog materijala

 

PID OŠ B.4.1.Učenik vrednuje važnost odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.

  • opisuje važnost odgovornoga odnosa prema prirodi radi zaštite živoga svijeta

 

PID OŠ B.4.2.Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića na različitim staništima te opisuje cikluse u prirodi.

  • istražuje tlo kao životni uvjet

 

PID OŠ A.B.C.D.4.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.

  • promatra i opisuje
  • postavlja pitanja
  • postavlja pretpostavke o očekivanim rezultatima
  • planira istraživanje (na koji način doći do odgovora)
  • provodi jednostavna istraživanja i prikuplja podatke
  • mjeri i očitava
  • prikazuje i analizira podatke
  • zaključuje
  • provjerava i uočava pogreške
  • uočava novi problem
  • slijedi etape istraživačkog pristupa

 

 

Razvijanje ekološkog načina razmišljanja i svjesnosti o reciklaži i prenamjeni otpadnog materijala. Osvješćivanje e mogućnosti djelovanja kroz druženje s prijateljima i roditeljima. Postavljanje zajedničkog cilja putem kreativnosti i kreativnog načina razmišljanja. Razvijanje svijesti o očuvanju prirode i okoliša, održivog razvoja. Inkluzija djece s poteškoćama u razvoju i terapeutski učinak na duševni i mentalni razvoj djeteta.

Aktivnosti koje ćemo raditi s djecom vezane za održivi razvoj, građanski odgoj, osobni i socijalni razvoj, učiti kako učiti:

Promiče razvoj  kulture i demokratizaciju škole i društva. Upravlja emocijama i ponašanjem. Razvija osobne potencijale. Upravljanje informacijama. Primjena strategija učenja i rješavanje problema. Kreativno mišljenje. Razlikuje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš. Objašnjava da djelovanje ima posljedice i rezultate. Prepoznaje primjere održivoga razvoja i njihovo djelovanje na lokalnu zajednicu.. 

 

Konkretni i mjerljivi rezultati koji se postižu provjerom predloženog projekta 

Projekt bi se realizirao kroz radionice:

  • Bajkaonica  - pripovijedanje priča
  • Izrada hotela za kukce – radionice piljenja drveta, bojanja
  • Izrada vertikalnog vrta – radionice pečenja gline, sadnja biljaka
  • Likovne radionice -crtanje, slikanje biljaka zavičaja, digitalni herbarij
  • Glazbene radionice – sviranje na instrumentima od otpada
  • Izrada sapuna od ljekovitog bilja

 

Priredila: Marina Fistanić

20.11.2023.

--------------------------------------------------------------------------------

PROJEKT "INTERNATIONAL DotDay"

 

U našoj školi projekt se provodi već pet godina i učenici su pronalazili točke kroz različite nastavne predmete, na različitim mjestima i aktivnostima. Učenici 1. a razreda crtali su životinje s točkicama.

 

Marina Fistanić, 15.9.2023.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

šk. god. 2022./2023.

____________________________________________________________________________________

More,   umjetničko-edukativna radionica

Uzrast: učenici nižih razreda osnovne škole (1. - 4. razred)

Vrijeme trajanja radionice: 90 minuta

Voditeljice: Tamara Banović, Marina Fistanić, Martina Milina, Davorka Deur

(Učiteljice radionice izvode zajedno, nadopunjuju se u aktivnostima.)

 

  1. AKTIVNOST

Vođenim pitanjima učenike dovodimo do zaključka da ljudi u more bacaju otpad i smeće. 

Kako se zove naše more? Tko živi u moru? Znate li neke biljke koje žive u moru? Tko još živi u moru? Kako dobri dupin ljuti ljude? Tko su ribari? Što rade?  Tko su ronioci? Kakva oprema im je potrebna?  Kako ribari love ribu? Jeste li nekad vidjeli pravi ribarski  brod? Od čega su napravljene ribarske mreže? Vadimo ribarsku mrežu iz vreće. Što se sve može pronaći u ribarskoj mreži? Boce, lonci...Vadimo boce, lonce, tegle iz vreće. Zaključujemo da ljudi u more bacaju otpad i tako ga zagađuju.

  1. AKTIVNOST

Čitamo priču u stihovima More mi priča…

 

Slikovnica More mi priča dostupna je na poveznici:

https://drive.google.com/file/d/1hy4ivloY-2Yuc8laOuNPWkMOHeLBLIwz/view

  1. AKTIVNOST

 

Razgovor, iznošenje mišljenja, zaključivanje

 

Nakon čitanja razgovaramo priči. Jeste li zapamtili ime neke ribe iz priče? Tko živi uz more, a krade ribu ribarima? Koja životinja ljuti ribare?

Djeci pokazujemo Slovaricu  mojega zavičaja koja za svako slovo prikazuje biljku, životinju primorskog zavičaja.  Npr. A – arbun, D – dupin … Učenicima pričamo priču o svakoj životinji, biljci i tako učenici dolaze do novih spoznaja.

Znate li koje su ugrožene biljne i životinjske vrste primorskog zavičaja? (Periska, prstaci…) Kako ih možemo zaštititi? Kako se more čuva od zagađenja? Tko su ekolozi?

  1. AKTIVNOST

Jaje koje pliva u vodi

 Pribor za rad: 2 jaja, 2 čaše vode, sol

Pokus: Oprezno stavite jaje u čašu obične vode.  Jaje će potonuti će na dno čaše. U drugu čašu ulijte toplu vodu i u njoj otopite 4-5 žličica soli. Kada se voda ohladi ubacite drugo jaje. Ono će plivati u vodi i ostati na vrhu čaše.

Zaključak: Jaje ima veću gustoću od obične vode pa zato tone na dno. Slana voda pak ima veću gustoću od obične vode. Kada u običnu vodu dodamo sol i otopimo ju ona se razgradi na ione koji se vežu s molekulama vode. Ta veza stvara više čestica u slanoj vodi kada ju usporedimo s običnom vodom zbog čega jaje ne tone na dno, već pliva na površini. Isti je razlog zašto je lakše plivati u moru nego u bazenu ili jezeru.

 Ledište slane vode

Pribor za rad: 2 čaše, led, sol, termometar, štoperica, žličica.

Pokus: Stavi 3 do 4 kockice leda u svaku čašu. Izmjeri temperaturu leda u svakoj čaši. Dodaj dvije žličice soli u prvu čašu, druga čaša je samo led. Mjeri vrijeme štopericom i očitaj u kojoj čaši će led prije prijeći u tekuće stanje.

Zaključak:  Led posipan solju brže se otopio od leda bez soli. Dodatak soli snižava temperaturu pri kojoj se voda ledi. Slana voda se neće zalediti    na   0° C.

Kristalizacija

Jeste li ikad pokušali napraviti svoje vlastite kristale? Ako niste, ovo je dobra prilika! Za ovaj pokus trebate biti strpljivi jer će rezultat biti vidljiv tek za nekoliko dana. Što nam je potrebno?

Pribor za rad: čaša, vuna, voda, kuhinjska sol, štapić.

Pokus: U čaši vode pripremite otopinu kuhinjske soli tako da uz miješanje dodajete sol sve dok na dnu ne ostane nešto neotopljene soli. Zatim čašu stavite na toplo mjesto. Uronite u nju nit vune obješene na drveni štapić položen preko čaše i ostavite stajati nekoliko dana. Promatrajte što se događa, zapisujte promjene!

 Voda koja bježi

Pribor za rad: 3 čaše, boja za kolače, papirnati ručnici, jedna prazna čaša.

Pokus: Dvije čaše napunite vodom i postavite ih na uzvišenu podlogu (npr. deblja knjiga) te u njih ulijte nekoliko kapi boje. U napunjene čaše stavite suhi papirnati ručnik ali neka završetak prelazi u treću čašu koja je prazna. Promatrajte što se događa! Objašnjenje: Što se dogodilo? Treća čaša polako se punila preko papirnatog ručnika, a pojava koju smo promatrali naziva se "kapilarni učinak". Kapilarni učinak najbolje možemo objasniti kod biljaka. Voda putuje iz korijena putem stabljike do cvijeta.

 

  1. AKTIVNOST

Oslikavanje otpada

Boce, kante, staklenke oslikavamo akrilnim bojama. Motivi: ribe, morske životinje...po želji djece. Svaki učenik svoje glazbalo nosi kući. Kako bismo napravili šuškalice sa sobom donosimo pijesak, šljunak i sl. te njima punim glazbala kako bi mogla proizvoditi zvukove.

 

Na današnjoj  radionicama naučili smo:


Pravilnik o zaštiti morskog okoliša u zaštićenom ekološko-ribolovnom pojasu Republike Hrvatske

Zabranjeno je bacati u more štetne tvari koje se prevoze u pakiranom obliku, osim ako je to potrebno radi očuvanja sigurnosti broda ili spašavanja ljudskih života na moru.

Zabranjeno je ispuštanje ulja ili mješavina ulja u more.

Zabranjeno je ispuštanje u more fekalija.

 Zabranjeno je bacati u more štetne tvari koje se prevoze u pakiranom obliku, osim ako je to potrebno radi očuvanja sigurnosti broda ili spašavanja ljudskih života na moru.

 

Objavila: Marina Fistanić

U Omišu, 11.6.2023.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slovarica mojega kraja

Tamara Banović, Marina Fistanić i Martina Milina

 

Učenici 2.a, 4.b i 6.e proučavali su biljke i životinje zavičaja i tako je nastala slovarica.

 

Pogledajte na sljedećoj poveznici:

Book Creator | Slovarica mojega kraja

 

Objavila: Marina Fistanić, 5.6.2023.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

Izrada sapuna od ljekovitog bilja – istraživačka nastava

Učiteljice: Marina Fistanić, Martina Milina, Marija Kalajžić,  Tamara Banović, Ivana Zemunik, Anđela Bašić

U suradnji s Peovicom i Društvom Naša djeca Grada Omiša učenici su radili mirisne bio sapune. Sapune su izrađivali od bijele i prozirne glicerinske baze uz dodatak eteričnih ulja lavande, ružmarina i lovora.

Kao dio svečanosti povodom Dana Grada Omiša na info štandu „Peovice“ uz razne informacije dijelili su se bio sapuni u prigodnim papirnatim paketićima koje su ukrasila i oslikala djeca.

 Sapune smo izrađivali od ljekovitog bilja zavičaja, stoga smo s učenicima izvodili istraživačku nastavu o biljkama zavičaja.

https://bit.ly/3Pa3mAH

Projekt: Priroda i društvo: Biljke starog omiškog groblja – istraživačka nastava

 

https://bit.ly/42svvWM

https://bit.ly/45TFozF

 S izradom sapuna sudjelovali smo na Festivalu znanosti 2023.

 

Objavila: Marina Fistanić

Omiš, 23.5.2023.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ALAT CANVA

Canva je jednostavna i nevjerojatno intuitivna, stoga je namijenjena za svakog početnika, ali i dovoljno moćna za naprednije korisnike. Pomoću Canve možete jednostavno izraditi objave ili oglase na društvenim mrežama, infografike, zanimljive prezentacije, logotipe, čestitke i još mnogo toga. Ono što ju čini toliko intuitivnom za korištenje su i unaprijed izrađeni predlošci koje je moguće personalizirati. Canva ima mnoštvo besplatnih resursa, dok se određeni premium resursi mogu koristiti isključivo u pro verziji.

Projekt: Priroda i društvo: Biljke starog omiškog groblja – istraživačka nastava

Učiteljice: Anđela Bašić, Marina Fistanić

https://bit.ly/45TFozF

https://bit.ly/42svvWM

Objavila: Marina Fistanić

Omiš, 24.4.2023.

__________________________________________________________________________________________________________________________

                                        PROJEKT SKRIPKO

Učenici 4.b i 4.f razreda i njihove učiteljice Marina Fistanić i Đeni Žuljević sudjelovali su u projektu SKRIPKO.

Proučavali su život i djelo hrvatskog znanstvenika Fausta Vrančića.

 

I tako je nastala slikovnica FAUST VRANČIĆ koju možete pročitati na poveznici:

https://bit.ly/3DrRiDQ

 

BOOK CREATOR: FAUST VRANČIĆ

https://bit.ly/3OthumL

 

Učenički likovni radovi:

https://bit.ly/3YaE1JC

 

 Priredila i objavila: Marina Fistanić

Omiš, 24.4.2023.

__________________________________________________________________________________________________________

NOĆ MATEMATIKE

Matematika i nogomet se vole

Nastavna jedinica: Površina

Domena/koncept: D. Mjerenja

Ishod: MAT OŠ D.4.2. Uspoređuje površine likova te ih mjeri jediničnim kvadratima.

 

Razrada ishoda:

MAT OŠ D.4.2. Mjeri površine likova prekrivanjem površine jediničnim kvadratom.

MAT OŠ D.4.2. Mjeri površinu pravokutnika i kvadrata ucrtanih u kvadratnoj mreži prebrojavanjem kvadrata, množenjem broja redaka s brojem stupaca.

MAT OŠ D.4.2. Ucrtava u kvadratnu mrežu pravokutnike i kvadrate zadane površine.

 

Međupredmetna tema:

uku B.2.2 Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.

osr A 2.3. Predlaže različita rješenja problema.

osr A 2.4. Razvija osobne potencijale.

po A 2.1. Rješava probleme korištenjem različitih mogućnosti.

po A 2.2. Određuje najbolje rješenje.

ikt A 2.3. Učenik se odgovorno i sigurno koristi uređajima i programima.

 

Objavila: Marina Fistanić

U Omišu, 13.12.2022.

2. 

šk.god.2021./22.


Kako provodim slobodno vrijeme - osmišljavanje  i provedba istraživanja  iz područja odgoja i obrazovanja  na školskoj razini, objavljen 13.  lipnja 2022. na mrežnoj stranici škole.
Pitanja:Ja sam dječak/ djevojčica

  1. Koji razred pohađaš?
  2. U slobodno vrijeme družim se s obitelji.
  3. U slobodno vrijeme družim se s prijateljima.
  4. U slobodno vrijeme igram se na mobitel.
  5. U slobodno vrijeme gledam TV (crtiće, igrane filmove...)
  6. U slobodno vrijeme čitam knjige.
  7. U slobodno vrijeme slušam glazbu.
  8. Pohađam glazbenu školu.
  9.  U slobodno vrijeme bavim se sportom.
  10. Koji sport treniraš? ( Nogomet, mali nogomet, košarka, odbojka, rukomet, judo, taekwondo, gimnastika, vaterpolo, neki drugi sport, ne treniram)

Na pitanja su ponuđeni odgovori. : nikad, ponekad, često, svaki dan.

Pretpostavaka je da većina učenika slobodno vrijeme provodi na mobitelu, da se manji broj učenika bavi sportom. Sve su to posljedice pandemije kada su učenici bili izloženi pretjeranoj uporabi računala, mobitela. Više vremena provode igrajući se na mobitel i gledaju Tv od čitanja knjiga.

U istraživanju je sudjelovao 169 učenika od 1. do 8. razreda. Istraživanje se provelo početkom mjeseca lipnja.

Rezultati istraživanja na poveznici:

https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=kCDqTBWb1aSkLdbGrWndHALCJx1IiBgZ&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkQeksyT4ZNZDk9Csg4stnfdUM1RCT1pMR05XM1JUWVY2NlRSV0wzUlExQS4u

  1. U istraživanju je sudjelovalo 80 djevojčica, 88 dječaka.
  2. Najzanimljivije je bilo učenicima prvog razreda odgovarati na pitanja.
  3. 50 % učenika se druži s obitelji svaki dan.
  4. 47 % učenika se druži s prijateljima svaki dan.
  5. 20 % učenika se svaki dan igra na mobitel.
  6. 20 % učenika svaki dan gleda TV.
  7. 14 % učenika svaki dan čita knjige.
  8. 27% učenika svaki dan sluša glazbu.
  9. 12 % učenika pohađa glazbenu školu.
  10. 34 % učenika svaki se dan bavi sportom.
  11. 30 učenika od 189 ne trenira sport.

Zaključak: Iz ovog istraživanja se vidi da samo 50 % učenika  svakodnevno provodi vrijeme s obitelji. Učenici  više vremena provode igrajući se na mobitel i gledajući TV od čitanja knjiga. Samo 34% učenika svakodnevno se bavi sportom.

             Istraživanje provele: Martina Milina i Marina Fistanić

 Glazbeni videouradak 1.a i 3.b razreda 

                                                               Blistaj, blistaj zvijezdo mala

Učenici 1.a i 3.b razreda svojim primjerom pokazuju kako se može pružiti podrška, potpora, prijateljstvo novim prijateljina iz Ukrajine. Djeca iz Ukrajine su učila hrvatski jezik, ali i njihovi prijatelji domaćini su učili ukrajinski jezik. Koliko su bili uspješni, poslušajte na sljedećoj poveznici. 
https://youtu.be/YVl0F6tygVk

                                   Objavile: Marina Fistanić, Martina Milina, 10.6.2022.

___________________________________________________________________________________________________________________________

                           Ukrajinska slovarica

Krajem mjeseca ožujka u našu školu su stigla djeca iz Ukrajine.

U radu s djecom izbjeglicama treba biti jako kreativan, motiviran, a posebno empatičan.

Djeci je bilo jako teško prihvatiti činjenicu da su morali napustiti svoj dom, svoju obitelj i izbjeći u tuđinu. Zato smo im na razne načine htjeli pomoći u snalaženju u novoj sredini, u novoj školi. Zajedno s djecom iz Ukrajine počeli smo učiti ukrajinske riječi, tražili smo riječi koje su iste, piali na ploču, pravili plakate, a onda smo odlučili napraviti ukrajinsku slovaricu.  Slovaricu su izrađivali zajedno učenici 1. i 3 razreda. Slovaricu smo predstavili roditeljima, učenicima naše škole i širem auditoriju na školskom Pričiginu. Slovaricu smo prijavili i na likovni natječaj Slovarica mojega kraja i dobili smo posebno priznanje.

Kako izgleda naša slovarica pogledajte u Book Creatoru.

https://rb.gy/i8novf

                  Objavila: Marina Fistanić, 27.5.2022.                              

___________________________________________________________________________________________________________________________

                               Slovarica mojega zavičaja

Učenici u 3.b  razredu na satovima Prirode i društva uče svoj zavičaj, uče o biljnom i životinjskom svijetu u moru i uz more.

Provodili smo istraživačku nastavu o vrstama riba u moru, na obali.  Provodili smo istraživačku nastavu o drugim životinjskim vrstama, ali i biljkama koje obitavaju na tom staništu.

Sve ono što smo istražili, slikali smo na satovima Likovne kulture. Tako se stvorila ideja da napravimo slovaricu našeg zavičaja. Slovaricu smo predstavili na školskom Pričiginu. Podijelili smo je kolegama pa je tako naša slovarica postala materija za učenje.

A kako izgleda naša slovarica pogledaje na poveznici:

https://rb.gy/q8uojv

                                                             Objavila: Marina Fistanić, 25.5.2022.

____________________________________________________________________________________________________________________

                                        EDUKATIVNE SLIKOVNICE: OTPADIĆI I MORE MI PRIČA

Suautorstvo uz Vinka Didovića edukativne slikovnice Otpadići u Osnovnoj školi Josip Pupačić Omiš , objavljenoj 6.4.2022.  Izdanje na hrvatskom jeziku.    Objavljeno i online. 

Dostupno na poveznici:

https://drive.google.com/file/d/1hwmHZUuGpcx_X2Q1oRd6jBgYa7OIz6o7/view?usp=sharing                                                                                            

Suautorstvo uz Vinka Didovića edukativne slikovnice Otpadići u Osnovnoj školi Josip Pupačić Omiš , objavljenoj 6.4..2022.  Izdanje na engleskom jeziku.    Objavljeno i online. 

Dostupno na poveznici:

https://drive.google.com/file/d/1hzOR2oW2fNxfYtQbHrp88mJKfWvFF1rr/view?usp=sharing                                              

Suautorstvo uz Martinu Milinu edukativne slikovnice More mi priča u Osnovnoj školi Josip Pupačić Omiš , objavljenoj 25.5.2022.  Izdanje na hrvatskom jeziku.    Objavljeno i online. 

Dostupno na poveznici:

               https://drive.google.com/file/d/1hy4ivloY-2Yuc8laOuNPWkMOHeLBLIwz/view?usp=sharing

 

SLIKOVNICA OTPADIĆI

https://drive.google.com/file/d/1hwmHZUuGpcx_X2Q1oRd6jBgYa7OIz6o7/view?usp=drivesdk

 

                         EKO HIMNA Mi vidimo jasno

https://youtu.be/NSayjB0HI7s

OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove jednostavne strukture.

Učenik:

– pripovijeda događaje nižući ih kronološki.

OŠ HJ B.3.2. Učenik čita književni tekst i uočava pojedinosti književnoga jezika.

Učenik:

– uočava ritam, rimu i usporedbu u poeziji za djecu

– uočava emocionalnost i slikovitost teksta

– uočava posebnost poetskog izraza: slikovitost, zvučnost i ritmičnost.

OŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

Učenik:

– koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje

– stvara različite individualne uratke: stvara na dijalektu / mjesnom govoru, piše i crta slikovnicu, glumi u igrokazu, stvara novinsku stranicu, piše pismo podrške, crta naslovnicu knjige, crta plakat, crta strip

 – razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo.

OŠ HJ C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.

Učenik:

– posjećuje kulturne događaje i sudjeluje u njima

– iskazuje svoje mišljenje o kulturnome događaju (atmosferi, raspoloženju)

– razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja

– izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem

OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje

Učenik, u stvaralačkom procesu i izražavanju koristi:

-likovni jezik (obvezni pojmovi likovnog jezika i oni za koje učitelj smatra da mu mogu pomoći pri realizaciji ideje u određenom zadatku)

-iskustvo usmjerenog opažanja

– doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama

– slobodne asocijacije na temelju poticaja.

 

OŠ LK C.3.1. Učenik opisuje i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.

Likovnim i vizualnim izražavanjem učenik:

– uočava na koji način prostornom organizacijom čovjek prilagođava svoj životni prostor prirodnom okruženju i svojim potrebama te izrađuje plan i maketu mjesta

– opisuje i u crtežu ili maketi varira oblik uporabnog predmeta vezanog uz njegove svakodnevne aktivnosti

– razlikuje različite tipove vizualnih znakova u okolini te oblikuje piktograme vezane uz svakodnevne aktivnosti.

 

Međupredmetne teme

goo C.2.4. Promiče razvoj školske kulture i demokratizaciju škole.

osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr A.2.3. Razvija osobne potencijale.

uku A.2.1. Upravljanje informacijama.

uku A.2.2.  Primjena strategija učenja i rješavanje problema

uku A.2.3.  Kreativno mišljenje.

odr A.2.1. Razlikuje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš.

odr B.2.1. Objašnjava da djelovanje ima poslijedice i retzultate.

odr B.2.2. Prepoznaje primjere održivoga razvoja i njihovo djelovanje na lokalnu zajednicu.. 

                                                                                                                              Objavila: Marina Fistanić, 8.4.2022.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Provodeći projekt BAJKAONICA odlučile smo se za jedan kretivniji pristup pripovijedanju priča. Osmislile smo radionicu:

OTPADIĆI

  umjetničko – edukativna radionica

 

Vrijeme trajanja radionice: 90 minuta

Marija Didović, Marina Fistanić, Martina Milina, Marija Kalajžić

 

  1. AKTIVNOST

Vođenim pitanjima učenike dovodimo do zaključka da ljudi u more bacaju otpad i smeće.

 

Kako se zove naše more? Tko živi u moru? Znate li neke biljke koje žive u moru? Tko još živi u moru? Kako dobri duin ljuti ljude? Tko su ribari? Što rade?  Tko su ronioci? Kakva oprema im je potrebna?  Kako ribari love ribu? Jeste li nekad vidjeli pravi ribarski  brod? Od čega su napravljene robarskae mreže? Vadimo ribarsku mrežu iz vreće. Što se sve može pronaći u ribarskoj mreži? Boce, lonci...Vadimo boce, lonce, tegle iz vreće. Zaključujemo da ljudi u more bacaju otpad i tako ga zagađuju.

  1. AKTIVNOST

Čitamo priču u stihovimaOtpadići autora Vinka Didovića.

  1. AKTIVNOST

 

Nakon čitanja razgovaramo priči. Zamolimo neke učenike da onaj otpad koji smo izvadili iz mreže razvrstamo u kutije,  PLAVA, ŽUTA i ZELENA KUTIJA. Kratki razgovor s učenicima o odgovornom postupanju s otpadom, razvrstavanje otpada, važnosti recikliranje.

Zanimljivosti:

Jeste li znali da se za izradu materijala od otpada troši manje energije od izrade novih proizvoda?

Jeste li znali da recikliranje aluminijske limenke štedi dovoljno energije za gledanje televizije tri sata?

Znate li da postoje različite vrste plastike što otežava proces njenog recikliranja?

Jeste li znali da 1 litra jestivog ulja onečišćuje 1 000 000 litara vode?

Jeste li znali da kad god recikliramo  staklenu bocu zapremnine 1 litre štedimo dovoljno energije da žarulja od 100 W gori 4 sata?

 

  1. AKTIVNOST

Sviranje na glazbalima od otpada. Sviranje s oblucima koje smo prikupili na plaži.

Sa sobom smo donijeli već napravljena glazbala od otpada koja su oslikala djeca.

 

  1. AKTIVNOST

Oslikavanje glazbala

Boce, kante, staklenke oslikavamo akrilnim bojama. Motivi: ribe, morske životinje...po želji djece. Svaki učenik svoje glazbalo nosi kući. Kako bismo napravili šuškalice sa sobom donosimo pijesak, šljunak i sl. te njima punim glazbala kako bi mogla proizvoditi zvukove.

 

Na današnjoj  radionicama naučili smo:

- da je najučinkovitiji način smanjenja otpada da ga uopće ne stvaramo

- svrha ponovne upotrebe je izbjeći rasipanje potencijalno korisnih materijala korištenjem postojećih

- kako je smanjenje i ponovna upotreba sirovina/predmeta najučinkovitiji način kojim možemo uštedjeti prirodne resurse, zaštititi okoliš i uštedjeti novac te na taj način smanjiti potrošnju energije, onečišćenje zraka, onečišćenje vode pa čak i emisiju stakleničkih plinova.

 

                       Omiš,  Marina Fistanić, 6.4.2022. 

______________________________________________________________________________________________________________________

GODINA ČITANJA 2021. ZAŠTO JE ČITANJE VAŽNO?

Roditelji danas sve manje čitaju djeci. Danas je dijete u sve manjem dodiru s knjigom u papirnatom obliku. Bajke imaju veliku ulogu u formiranju dječjih stavova. Bajke promiču dobrotu i pozitivne stavove. pomažu i usmjeravaju dijete na prepoznavanje istinskih životnih vrijednosti. U prezentaciji ćete pronaći primjere kako smo djeci približile čitanje, kako smo ih motivirali za čitanje. djecu smo uključile i u Erasmus projekt TRACE. U projektu smo proučavali tradicionalne dječje priče iz Hrvatske, Španjolske, Latvije i Grčke.
 
https://docs.google.com/presentation/d/1HsFaFgEgSXNwqd3VNXoklSGixnWbUqEv/edit?usp=sharing&ouid=100611686138582048396&rtpof=true&sd=true
 
 
Objavile, prezentaciju izradile i predavnje održale Anita Mimica i Marina Fistanić
13.12. 2021. HPKZ , Jesenska škola
                 

 

                                                             

 

 
 

šk.god.2020./21.


                              TJEDAN Josipa Pupačića

2.b razred napravio je kreativne likovne radove i sudjelovao na likovnom natječaju „Josip Pupačić i ja“ u organizaciji naše škole na temu „Putuju ruke djece preko zalivenih livada", a naša Astrid je osvojila 2. mjesto. Izložbu su pripremili nastavnici likovne kulture: Aleksandra Radunić, Vedran Urličić, Antonija Brstilo i učiteljice razredne nastave: Marina Fistanić, Martina Milina i Simona Jurjević i Ivana Raljević.

Obriši dokument IMG-20210629-WA0003.jpg IMG-20210629-WA0003.jpg
Obriši dokument IMG-20210629-WA0005.jpg IMG-20210629-WA0005.jpg
Obriši dokument IMG-20210629-WA0004.jpg IMG-20210629-WA0004.jpg

Fotografije s događaja pogledajte na poveznici: https://sway.office.com/PLtNL1yChxBF9DiK?ref=Link&loc=play

Priredila: Marina Fistanić, svibanj, 2021.

                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                KAKO LEKTIRU UČINITI ZANIMLJIVOM  - 2021. GODINA ČITANJA

U godini smo koja je posvećena čitanju, zato sam sa svojim učenicima odlučila satove lektire učiniti što zanimljivijima.
Kako smo obrađivali lektiru? Evo primjera.

H. C. Andersen:Ružno pače

Domena/koncept:

KNJIŽEVNOST I STVARALAŠTVO

Ishod:

B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
B.2.2

Razrada ishoda:

B.2.1. –izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom
B.2.2. – razlikuje bajku po obliku i sadržaju

Međupredmetna tema:

uku – A. 1. 4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
z – B.1.2.C Prepoznaje i uvažava različitosti.
osr – B. 1. 1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr – A. 1. 2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
odr –A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima.

Međupredmetna povezanost:

Sat razrednika – poštujemo različitosti; Likovna kultura: Izrada lutaka, izrada plakata

Učenici su lektiru pročitali kući. U školi smo gledali crtani film.

Domena/koncept:

KULTURA I MEDIJ

Ishod:

C.2.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.

Razrada ishoda:

C.2.2. – gleda i sluša animirane filmove,
 prati (gleda, sluša, doživljava)
– izdvaja primjerene medijske sadržaje i razgovara o njima izražavajući vlastito mišljenje

Međupredmetna tema:

osr B.1.2.Razvija komunikacijske kompetencije.
uku A.1.4.Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.  

ikt A.1.2.Učenik se uz učiteljevu pomoć služi odabranim uređajima i programima.

Međupredmetna povezanost:

Sat razrednika – – poštujemo različitosti

Poslije smo pričali o ponašanju pačića prema ružnom pačiću. Naučili smo da smo svi jednako vrijedni bez obzira na različitosti. Učenici su pisali poruke ružnom pačiću. Te smo poruke zalijepili na plakat. Osvijestili  sma da se nikome  ne smijemo rugati, a posebno nekome zbog fizičkog izgleda.

Nevenka Vidak: Pisma iz Zelengrada

Učenicima se jako svidjela ova lektira jer učenici pohađaju izvannastavnu aktivnost Mali ekolozi. Pričali smo o ekologiji, kako ljudi uništavaju šume, potoke, dom životinjam..prirodu i okoliš. Analizirali smo pismo koje su u priči pisale životinje. Pokušali smo i mi napisati pismo u stihovima s rimom. Pisali smo eko  poruke.  Crtali smo zagađeni i čisti okoliš, cvijće pravili od plastelina.

https://drive.google.com/file/d/1tZYYK0ThelLHM9b0uJ2oHjlDeTi-FKX1/view?usp=sharing

Učenicima se svidio i digitalni alat Wordwall.

https://wordwall.net/hr/resource/9827417/pismo-iz-zelengrada

Carlo Collodi: Pinokio

Učenicima sam objasnila da je ovo priča koju će dugo čitati jer knjiga ima puno stranica. Rekla sam im da im mogu malo pomoći i odrasli. Znali su da postoji jedan Pinokio kojemu raste nos kad laže. To ih je jako zaineresiralo. Objasnila sam da knjiga ima svoja poglavlja, da su to događaji u kojima je sudjelovao Pinokio. Učenici su redoviti govorili koliko su stranica knjige pročitali, koji su se novi likovi pojavili u priči...Tako su jedni druge poticali na čitanje. Učenici su lektiru čitali mjesec dana. Na satu lektire svaki je učenik napisao najdraži događaj iz priče i ilustrirao ga. Zatim je svaki učenik prepričao svoj najdraži dio iz priče. Potom je uslijedilo pisanje čudesnih događaja koji su se zbili u priči. Tako sam na jedan jednostavan način potakla djecu da prepričavaju događaje, da ih sažeto u obliku natuknica zapišu na papir. Na kraju smo odigrali kviz Wordwall koji djeca jako vole. Točne odgovore su zapisali na papir, provjerili točnost i dobili su ocjene.

https://wordwall.net/hr/resource/17496336/pinokio-marina-fistani%c4%87

Maca Papučarica

Sat smo započeli pričom o najdražim cipelama, papučama, tenisicama.. Koje su boje, jesu li udobe, tko je postolar... Nakon uvodnog razgovora, poslušali smo audiopriču Maca Papučarica.

https://www.youtube.com/watch?v=nqAMa366bg4

Djeci se to jako svidjelo. Započeli smo razgovor o o djeci, kakva su bila, koje dobre osobine su imali, koje osobine ih baš nisu krasile.. Zašto se u priči pojavljuje Maca Papučarica? Što nas je naučila? Nakon razgovora, odigrali smo pitanja u digitalnom obliku koji djeca jak vole.

https://wordwall.net/resource/17701884

https://wordwall.net/resource/17702356

Uslijedilo je crtanje naslovnice priče. Naučili smo kako naslovnica treba izgledati: naslov, ime pisca, ilustracija.

STANARI U SLONU

Sat sam započela čitajući priču koju su djeca gledala na projektiru. Čitala sam slikovnicu koju su napravili učenici njihovog uzrasat. To ih je još više zainteresiralo. Objasnila sam kako nastaje slikovnica.

https://www.youtube.com/watch?v=bcHisKEB3zI

Učenicima je ova priča bila vrlo neobična. Bila im je zanimljiva jer su se zamišljali kako svi iz razreda žive u jednoj zgradi, kako bi to izgledalo. Išli bi zajedno u školu, zajedno bi provodili dane...Djeca su trebala nacrtati slona i njegove stanare.

POŠTARSKA BAJKA

Domena/koncept:

KNJIŽEVNOST I STVARALAŠTVO

Ishodi:

B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli I osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta I povezuje ih s vlastitim iskustvom.
B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju.

Razrada ishoda:

B.2.1. – izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom 
B.2.2. – razlikujeknjiževnevrste po oblikuisadržaju

Međupredmetna tema:

uku– A. 1. 4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
goo– C. 1. 1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
osr– C. 1. 3. Pridonosi skupini.

Međupredmetna povezanost:

PID OŠ A.2.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih zajednica i prostora dajući primjere iz neposrednoga okružja.

 

Bajka je djeci bila zanimljiva jer se radnja odvijala u nekoj drugoj državi, a ne u Hrvatskoj. Bilo im je i malo neobična jer im je bilo teško razumjeti kako su  ljudi prije komunicirali, u doba prije interneta. U školi smo učili pisati pismo. Naučili smo da nikako ne smijemo zabiraviti napisati adresu, kupiti markicu i zalijepiti je na pismo. Naučili smo što je markica i čemu služi. Nakon napisanog pisma u školi, otišli smo do pošte. Kupili smo markice, zalijepili ih na pisma i ubacili pisma u poštanski sandučić. Ostalo je vrijeme iščekivanja pisma koje bi trebao donijet poštar na kućnu adresu. Naučili smo i da u sadašnje vrijeme imamao brza pisma, a to je email. Naučili smo što je email adresa i kako napisti i poslati mail.

 

Ilustracije, naslovnice knjige, poruke, crteže,... skupljali smo cijelu godinu. Na kraju sam sve radove složila za svakog učenika u njegov fascikl. Tako su dobili svoju knjigu – knjigu posvećenu GODINI ČITANJA.

https://drive.google.com/file/d/1stDu6UUh27kXnfCMXbmrn4p-ZVDOq8Yt/view?usp=sharing

IZBORNA LEKTIRA  Tradicinalne priče zavičaja: Crni ovan

Marina Fistanić – priprema za 1. razred

https://drive.google.com/file/d/1tEZYPMIMpGoaIaSx5lYsJyzGQJIoTZya/view?usp=sharing

Bernarda Klarić PPT- Crni ovan

https://drive.google.com/file/d/1t8NT3CmKuBvUQA5BkYL-9jY7SgyCCimD/view?usp=sharing

Bernarda Klarić – priprema 6. razred

https://drive.google.com/file/d/1tQbL_I_9IBTlifhx_TTdcvlM8fyykQRA/view?usp=sharing

Tezej i Minotaur – grčka bajka

Martina Milina – priprema za 4. razred

https://read.bookcreator.com/vHj91fNB0hgt4o47KgSV1y9wjp33/vr5U6-_0Q8-ZWFU0IvI5Jw

Objavila: Marina Fistanić, svibanj 2021.
______________________________________________________________________________________________________________________

PROJEKT: Uz glazbu, sport i pravilnu prehranu do zdravog djetinjstva

Radionice provedene u projektu pogledajte na ljedećim poveznovama:

https://drive.google.com/file/d/138yXIPFE2eve3F7V6k17OYz862TS9VTG/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/139sqqPtAAkcf-pAf2c2QIRfdEFism208/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1qLCmlbIBF1c1nQaDX-1vf9Fal8wbWdhE/view?usp=sharing

 

Marina Fistanić, Martina Milina

svibanj, 2021.


Primjer dobre prakse- Suradnja škole i Društva Naša djeca Grada Omiša

Sudjelovanje u projektu BAJKAONICA

CILJ:  Polazna osnova programa je Konvencija UN-a o pravima djeteta te je prilog ostvarivanju niza prava navedenih u Konvenciji UN-a o pravima djeteta koja je polazište za rad Saveza DND: pravo na igru, stvaralačko izražavanje, udruživanje u slobodnom vremenu, stjecanje pismenosti, pravo na informiranje, iznošenje vlastitog mišljenja, kvalitetno slobodno vrijeme, kultura i umjetnost, podrška roditeljima u odgoju djece,  razvijanje pozitivnih emocionalnih stanja, razvoj sposobnosti prepoznavanja emocija, razvoj empatije, razvoj vještine slušanja, mašte,…

Pripovijedanje priča jedan je od najstarijih oblika komunikacije među ljudima. Priče nas  educiraju, razvijaju kreativnost, obogaćuju naš rječnik… A kada djeci pričate priču, ona  slušaju, gledaju , upijaju svaku riječ i pokret pripovjedača. Kroz priče djeci prenosimo  pouke, moralne vrijednosti... Pripovijedanje treba poticati djetetovu, maštu i kreativnost, djelovati na dijete kako bi ono pomoću priče razumijelo svoje osjećaje, težnje, ali i da mu nudi rješenja problema.

U školi smo pripovijedali priče učenicima od 1. do 4. razreda i djeci vrtičkog uzrasta. Pripovijedanje priča, kao edukativni alat, aktivnost je koju smo uspješno provodili u projektu Bajkaonica. U vrijeme pandemije, pripovijedali smo priče online. Online bajkaonice koristili smo u nastavi na daljinu. U mjesecu prosincu razveselili smo djecu našega grada jer smo snimali bajkaonice i javno ih objavili. To je bio poklon djeci u mjesecu darivanja.

NAMJENA: Upoznavanje s bajkama i pričama, tradicionalnim bajkama i kulturnom baštinom, razvijanje ljubavi prema zavičaju i domovini kroz legende i mitove.

NAČIN REALIZACIJE: Pripovijedanje bajki u posebno osmišljenim kutićima “Bajkaonicama”, u školskoj knjižnici, muzeju, online pripovijedanje.

NOSITELJI: učiteljice- članovi DND koje su prošle edukaciju:
Marina Fistanić
Martina Milina
Marija Kalajžić


BAJKAONICA–JER ODRASTANJE MOŽE BITI DJEČJA IGRA

ČAROBNOMJESTO-BAJKAONICA
Pripovijedanje priča jedan je od najstarijih oblika komunikacije među ljudima. Priče nas transformiraju, educiraju, razvijaju kreativnost, obogaćuju naš rječnik… A kada djeci ispričate priču, dogodi se čarobni trenutak. Ona oduševljeno slušaju, gledaju širom otvorenih očiju, upijaju svaku riječ i pokret pripovjedača. 
Obilježavajući Dan čitanja bajki našim učenicima poklanjamo virtualnu bajkaonicu. Učiteljice naše škole  u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Omiša, a pod pokroviteljstvom tvrtke NIVEA Beiersdorf Hrvatska i Savezom Društava Naša djeca Hrvatske pripremile su  virtualnu bajkaonicu. Uronite u svijet čarobnih bajki koje su za vas ispričale Marija Kalajžić, Martina Milina  i Marina Fistanić.

PRIČE POSLUŠAJTE NA POVEZNICI:

https://www.facebook.com/DND.Omis/videos/2827777494123451

https://hr-hr.facebook.com/DND.Omis/videos/477624909872927/

 

 

 

 

                                      LEKTIRA ONLINE

PALE SAM NA SVIJETU

KNJIŽEVNOST I STVARALAŠTVO

ISHODI:

OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta.
OŠ HJ B.1.4.  Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
OŠ HJ C.1.1. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.

RAZRADA ISHODA:

OŠ B.1.1. – izražava mišljenje o postupcima likova
– uspoređuje postupke likova iz književnoga teksta s vlastitim postupcima i postupcima osoba koje ga okružuju
– pripovijeda o događajima iz svakodnevnoga života koji su u vezi s onima u književnome tekstu
OŠ HJ B.1.2. – opisuje situacije, događaje i likove u književnim tekstovima
– prepričava pročitanu priču vlastitim riječima
OŠ HJ A.1.2. – sluša jednostavne tekstove iz različitih izvora
– odgovara na pitanja o slušanome tekstu
OŠ HJ B.1.4.  – razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo
OŠ HJ C.1.1. – izdvaja jedan ili više podataka iz teksta prema unaprijed zadanim pitanjima
– crtežom i riječima izražava o čemu tekst govori

MEĐUPREDMETNE TEME:

uku– A.1.3. Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
osr – A.1.2. Upravlja emocijama  i ponašanjem.

MEĐUPREDMETNA POVEZANOST: Likovna kultura

AKTIVNOSTI UČENIKA I DIGITALNI MATERIJALI:

Videolekcija: https://www.facebook.com/DND.Omis/videos/2827777494123451

Aktivnosti za učenike: poslušaj priču i riješi kviz

https://wordwall.net/resource/17702863

  • prepričaj najzanimljiviji dio priče
  • nacrtaj Palu – smjesti ga u priču (hotel, avion, krevet, vatrogasno vozilo...)

MACA PAPUČARICA

KNJIŽEVNOST I STVARALAŠTVO

ISHODI:

B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli I osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta I povezuje ih s vlastitim iskustvom.
B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju.

RAZRADA ISHODA:

B.2.1. – izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom
B.2.2. – razlikujeknjiževnevrste po oblikuisadržaju

MEĐUPREDMETNE TEME:

uku– A. 1. 4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
goo– C. 1. 1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
osr– C. 1. 3. Pridonosi skupini.

MEĐUPREDMETNA POVEZANOST:

 Likovna kultura 
PID OŠ A.2.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih zajednica i prostora dajući primjere iz neposrednoga okružja.

AKTIVNOSTI UČENIKA I DIGITALNI MATERIJALI:

Videolekcija:

https://www.facebook.com/DND.Omis/videos/2827777494123451

Aktivnosti za učenike: poslušaj priču i riješi kviz

https://wordwall.net/resource/17701884

  • odgovori na pitanaja

https://wordwall.net/resource/17702356

  • prepričaj najzanimljiviji dio priče
  • nacrtaj naslovnicu priče

Prredila Marina Fistanić: veljača, 2021.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  PROJEKT: Ulogiraj se u ritam

 IZVJEŠTAJ O ACE CONFERENCE ZAGREB 2020.

 

19. i 20. listopada 2020. u Zagrebu se održala  druga po redu međunarodna ACE konferencija. Tema bogatog programa bila je „Umjetnost u cjeloživotnom učenju“.

https://ed2.ufzg.hr/ACE/CONFERENCE_PROGRAM_ACE_2020.pdf

Brojni izlagači iz Hrvatske, Slovenije, Vojvodine, Švicarske, Francuske, Velike Britanije, Kande prikazali su svoj rad i svoja istraživanja koj su proveli u obrazovnoj vertikali koristeći različite vrste umjetnost kao izražajno sredstvo i moćno oružje u odgoju i obrazovanju mladih od vrtićkog i školskog uzrasta sve do izbora umjetnosti kao cjeloživotnog poziva.

Bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati našim projektom pod nazivom „Ulogiraj se u ritam“. Projektom smo obuhvatili prvi i peti razred koji su prošlu školsku godinu započeli „školom za život“. Cilj je bio potaknuti ekološku svijest kod učenika, osvijestiti mogućnost prenamjene otpadnog materjala koji su oni sami oslikali i nastavili koristiti kao glazbeno - ritamski instrument. Cijeli proces smo prikazali u obliku kratkog pedagoškog videa koji je bio postavljen u virtualnoj sobi za vrijeme trajanja konferencije.

Kako je sve izgledalo na virtualna način pogledajte ovdje:

https://youtu.be/dCI204ahbiY

 

Učenike su kroz projekt  vodile nastavnica glazbene kulture Marija Didović, učiteljica razredne nastave Marina Fistanić i nastavnica informatike Antonia Plepel.

Naš projekt je izašao i u zborniku radova:

https://ed2.ufzg.hr/ACE/ACE_2020_BOOK_OF_ABSTRACTS_SPREAD.pdf

Videouradak našeg projekta:

https://drive.google.com/file/d/1lAL3uuNjwan_7XJYjHxdCxi5YQfCf7nk/view?usp=sharing

Radionice :

https://drive.google.com/file/d/1dMbL81FSTXiDdZz7no3xrwK1AdMZ1r4n/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/file/d/1dMyGdzYsw6Ry7K1H0PKE_avVuCU84F07/view?usp=sharing

 

Ulogiraj se u ritam 3

 

ZAHVALJUJEMO GRADU OMIŠU I NAŠOJ ŠKOLI ŠTO SU PREPOZNALI I PODRŽALI NAŠ PROJEKT!

 

Marina Fistanić, Marija Didović

listopad, 202.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________

           PROJEKT:   MEDITERANSKI DAN OBALE 2O2O.

Učenici 2.b razreda sa svojom učiteljicom Marinom Fistanić ici na satovima Prirode i društva i na satovima Malih ekologa učili su kako postati ekolog, što je ekologija, što je recikliranje, razliku između smeća i otpada, kako se čuva planet Zemlja od zagađenja, kako izumiru neke biljne i životinjske vrste. Tako smo doznali da izumiranje prijeti PLEMENITOJ PERISKI.

Istaživali smo gdje živi, kako izgleda, ...

https://www.youtube.com/watch?v=gInf45sE5Zo

https://www.youtube.com/watch?v=16V0c-phLTo

Gospođa Jelena Kurtović Mrčelić je ekolog. Ona je majka naše učenice Astrid. Brine o zaštiti PLEMENITE PERISKE i provodi projekt CASCADEA.

https://www.facebook.com/pg/CascadeMoreiKrs/posts/

Astrid nas redovito izvještavao  novostima. S majkom je bila u Puli kad su spašavali mladu jedinku plemenite periske.

Učenici 2.f razreda s učiteljicom Đeni Žuljević i učenici 4.a razreda s učiteljicom Martinom Milinom pridružili su se našem istraživanju.

Tako su nastali likovni radovi na temu PLEMENITA PERISKA:

https://drive.google.com/file/d/1KG7hEELU0Okp5TjAeYjIfaF5CiHr91a1/view?usp=sharing

Sudjelovali smo  na kreativnom  natječaju za osnovnoškolce "Mediteranski dan obale 2020", povodom obilježavanja Mediteranskog dana obale 25. rujna 2020.

Organizatori: Splitsko-dalmatinska županija, udruga Mala filozofija i Priority Actions Programme/Regional Activity Centre

Za naš rad smo dobili i POHVALNICE.

Priredila: Marina Fistanić, listopad 2020.

šk.god.2019./20.


Poveznica za udžbenik iz glazbene kulture. https://www.e-sfera.hr/prelistaj-udzbenik/b82ee78b-1ef4-448e-b6eb-d1f9d6a72a6b

Program Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka provodio se na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola 9. prosinca 2019. godine, povodom obilježavanja sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara.  U našoj školi u projektu su sudjelovali učenici prvih razreda i njihove učiteljice: Ana Pupačić Borović, Marina Fistanić, Ivana Raljević, Vidosava Pivčević, Andrijana Pivčević, Đeni Žuljević. Projekt se provodi u svrhu promocije meda lokalnih proizvođača koji se pakira u Nacionalnu staklenku, povećanja unosa meda u prehrani djece, podizanja razine znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije prehrane, educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost. Potreba za Programom proizlazi također iz činjenice da je u ranoj razvojnoj fazi djece moguće oblikovati prehrambene navike djece s ciljem trajnog povećanja udjela meda u njihovoj prehrani. 
                                                         
                            priredila: Marina Fistanić


Linkovi za znatiželjne učenike 1.c:

https://wordwall.net/hr/resource/484555/razredna-nastava/prihvatljivo-neprihvatljivo-pona%c5%a1anje

https://wordwall.net/embed/64e40099d7ac483d9975d54192a9d1d9?themeId=52&templateId=8"

https://wordwall.net/hr/resource/490408/razredna-nastava/grupiraj-prema-broju-slova-u-rije%c4%8di

https://wordwall.net/hr/resource/367169/spoji-re%C4%8Denice

https://wordwall.net/hr/resource/393525/p

__________________________________________________________________________________________________________________________

Razredni odjel 1.b  Priredila: učiteljica Marina Fistanić
PROJEKT: Ulogiraj se u ritam 
Eko pjevalice, eko pričalice, eko radilice
Učiteljice: Marija Didović, Marina Fistanić, Martina Milina, Marija Kalajžić, Đeni Žuljević

U projektu je sudjelovalo 80 učenika među kojima su djeca s posebnim potrebama kao i djeca odjela Nastava kod kuće koja zbog zdravstvenih razloga ne mogu pohađati nastavu. To su učenici 1.b , 1.f, 3.a i 5. b razreda. Projekt je trajao cijelu školsku godinu 2019./2020. Učenike smo tijekom godine učili što je ekologija, reciklaža, kako čuvati prirodu od zagađenja, kako se priroda zagađuje, izrađivali razne proizvode od prirodnih materijala ali i recikliranjem.

1. b i 5 b razred

https://drive.google.com/file/d/1F5-062IHC0PerjkVdDFr4aJ1vVLxdlcg/view?usp=sharing

Reciklirane navijačice i navijači 1.b

https://drive.google.com/file/d/1EuCckGtveuoiG4IdhdnhycG_VW0wczkO/view?usp=sharing

3. a

https://drive.google.com/file/d/1IKaviNjpQoSx5sF8nMnMl5H8X6pIkLqQ/view?usp=sharing

_____________________________________________________________________________________________________________________

UZ Dan državnosti Republike Hrvatske, Marina Fistanić

I ovako se domovina voli..., 1.b

https://drive.google.com/file/d/1-7aa0s-h1PkprefEZElKEgY_w93ifEfX/view?usp=sharing

__________________________________________________________________________________________________________________________

Dan škole, Marina Fistanić

Zvijezda da mi je biti, 1.b

https://drive.google.com/file/d/1iJIytcHfdS73IVRfs8i-X_ORFQnaoVPL/view?usp=sharing

__________________________________________________________________________________________________________________________

Uporaba digitalnih alata u nastavi 1. b 

Učiteljica: Marina Fistanić

Učenički radovi 1.b – Škola na daljinu

https://drive.google.com/file/d/1F4UXBCximZJrpaQbO-QgPfD1Bo-9QXBN/view?usp=sharin

 

PRIRODA I DRUŠTVO

Dan grada

https://web.facebook.com/1310054592353602/videos/272251553949713/?_rdc=1&_rdr

Biljke u proljeće

https://drive.google.com/file/d/1F31M4oEwrM063OIObC57PTFExmpfGnsP/view?usp=sharing

Proljetnice

https://drive.google.com/file/d/1EzejeJHiiZACR7_HdJ_O48-gpre819U4/view?usp=sharing

Životinje u proljeće

https://drive.google.com/file/d/1Ewng3fkZxim6M8vxKJhmNOh9g0U43n0I/view?usp=sharing

Zdrava hrana

https://drive.google.com/file/d/1EugxiMWrhP0iuP7JUZ_wgMaO_8n3cWXU/view?usp=sharing

LJETO

https://drive.google.com/file/d/1GWQrBg0CM3QzeSt7kh3zkx8akrl9MSxJ/view?usp=sharing

Jesen

https://create.kahoot.it/share/jesen/e50dbf4b-3a72-495f-9e6c-1f3485d33b02

Proljeće

https://drive.google.com/file/d/1F31M4oEwrM063OIObC57PTFExmpfGnsP/view?usp=sharing

HRVATSKI JEZIK

Rečenice – redoslijed riječi u rečenici

https://www.classtools.net/random-name-picker/1_NS292B

Pale sam na svijetu

https://create.kahoot.it/share/pale-sam-na-svijetu/45125da0-75d4-42cc-a706-b9760a52328b

 

 MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20

https://www.classtools.net/random-name-picker/12_jc3aBQ

 

preskoči na navigaciju