« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA
Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA
KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.
IZRADA VULKANA I POTRESI
Nakon obrađenog nastavnog sadržaja o reljefu Zemlje učenici 5. razreda dobili su priliku izraditi prezentacije o vulkanima i potresima. Samoj izradi prethodilo je istraživanje i prikupljanje materijala. Naučili su puno o vrstama vulkana, najvećim vulkanima na Zemlji i najopasnijim erupcijama. Učenici su imali priliku pratiti i erupcije vulkana koje su neki njihovi prijatelji i prezentirali na nastavi. Također su upoznavali potrese i njihov utjecaj na ljude i okoliš.
TERENSKA NASTAVA - ŠPILJA VRANJAČA I KOMUNA CENACOLO
Učenici osmih razreda su na terenskoj nastav u špilji Vranjača i komuni Cenacolo:
TERENSKA NASTAVA U PARKU PRIRODE BIOKOVO
Učenici svih osmih razreda u okviru predmeta geografije obavili su terensku nastavu u Parku prirode Biokovo – Gornja Brela.
U Prezentacijskom centru "Brela Gornja" izložbom "Biokovo" učenicima su predstavljene prirodne osobitosti i ljepote Parka :
- Podzemlje - speleologija
- Fosilni nalazi
- Zoologija
- Botanika
- Geologija
Prezentacijski centar Brela Gornja nalazi se u zgradi zavičajne zbirke Breljana te ujedno predstavlja polaznu točku Poučne staze "Putovima drevne Berulije", koju su učenici dijelom savladali. Nakon Parka uslijedio je posjet slapu Gubavica u kanjonu rijeke Cetine kod Zadvarja.
TERENSKA NASTAVA „EKOLOŠKI SUSTAV ŠUMA I MORA“
Učenici šestih razreda bili su na terenskoj nastavi u park šumi Marjan.
Nastava je održana u suradnji s udrugom Sunce, a obradili su ekosustav šuma i mora.
Aktivnosti učenika na terenu:
• promatrati životne uvjete prema uputama
• prema dobivenom uzorku detektirati biljku prema boji i teksturi
• uočiti razliku među pojasevima morskog ekosustava
• izraditi hranidbenu mrežu
• riješiti kviz kako bi uočili vlastitu ekološku osviještenost
GEOGRAFSKA MREŽA
Učenici 5. razreda objašnjavaju što su paralele i meridijani te kako oni čine geogrfsku mrežu.
TOPOGRAFSKA KARTA
Cilj izvanučionične nastave bio je spojiti orijentaciju u prostoru uz pomoć topografske karte uz prethodno stečena znanja i vještine iz nastave geografije. Učenici su radili vježbe iz topografije koristeći topografske karte i kompase. Naučili su prepoznati osnovne elemente karte s topografskog ključa.