ELEMENTI i KRITERIJI VREDNOVANJA U NASTAVI POVIJESTI
Autor: Dragica Reljić, 25. 8. 2020.
KRITERIJI VREDNOVANJAU NASTAVI POVIJESTI ili Što trebaš znati za odličnu ocjenu?
Elementi vrednovanja u nastavi Povijesti su: - činjenično znanje: poznavanje i razumijevanje događaja, procesa i pojava, temeljnih kronoloških odrednica, osnova korištenja povijesnih i zemljopisnih karata te korištenje odgovarajuće povijesne terminologije. Ovaj se element vrednuje u svim godinama učenja i poučavanja Povijesti. - konceptualno znanje: poznavanje, korištenje i razumijevanje tehničkih koncepata kao okvira za tumačenje i razumijevanje prošlih događaja, procesa i pojava. Radi se o konceptima vremena i prostora, uzroka i posljedica, kontinuiteta i promjena, rada na povijesnim izvorima, povijesne perspektive te usporedbe i sučeljavanja. - proceduralno znanje: poznavanje i primjena odgovarajućih metoda, postupaka i procedura u radu s povijesnim izvorima te u istraživanju prošlosti. (Kurikulum nastavnog predmeta Povijest od 18. ožujka 2019.g.) Kriterije vrednovanja sva tri elementa u predmetu Povijesti (od 5. do 8. razreda) možete pronaći u prloženim dokumentima.
KRITERIJI_CINJENICNO_ZNANJE.docx (21.42 KB)
KRITERIJI_KONCEPTUALNO_ZNANJE_7._i_8..docx (28.53 KB)
KRITERIJI_KONCEPTUALNO_ZNANJE_5._I_6..docx (26.04 KB)
KRITERIJI_PROCEDURALNO_ZNANJE.docx (14.41 KB)