« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~
Voditelj aktiva vjeronauka
Marija Barukčić, prof.
~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~
Nastavnici:
Marija Barukčić
Martina Topić
Vilson Jozinović
~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~
CILJ I ZADAĆE NASTAVE KATOLIČKOG VJERONAUKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Glavna svrha katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi je sustavno i što cjelovitije, dijaloški i ekumenski vrlo otvoreno upoznavanje katoličke vjere u svim njezinim bitnim dimenzijama. To znači da učenicima treba omogućiti sustavno i što cjelovitije poznavanje katoličke vjere u njezinom učenju, slavljenju, životnom ostvarivanju, te različitim vidovima življenja vjerničkog zajedništva.
Opći ciljevi su:
Razvijanje temeljnih općeljudskih i vjerničkih sposobnosti je jedan od glavnih ciljeva vjerskog odgoja i obrazovanja u školi i crkvenoj zajednici.
VRIJEDNOST KATOLIČKOG VJERONAUKA KAO NASTAVNOG PREDMETA
- Vjeronauk u školi za mnoge vjeroučenike, osobito za one iz vjerničkih obitelji odnosno one koji žele da im vjera postane osoban izbor, može postati pravo uvođenje u osobno iskustvo vjere (iako se to uvođenje još potpunije i djelotvornije ostvaruje u konkretnoj vjerničkoj obiteljskoj i župnoj zajednici). Školski vjeronauk treba biti nenametljiv, ekumenski i dijaloški otvoren te komunikacijski kreativan – sustavan i što cjelovitiji - susret s višestrukim aspektima pojedinih religija/konfesija (doktrinalnim, molitvenim, socijalnim, moralnim, komunitarnim i dr.)
- Uče se moralno etičke vrijednosti.
- Vjeronauku se treba posvetiti posebnu brigu, i u njegovu programiranju i u njegovu izvođenju. Ciljevi i cjelokupan program vjeronaučnog odgojno-obrazovnog rada moraju biti takvi da pridonose svestranom oblikovanju vjeroučenikove ličnosti, da mu se omogući stjecanje općereligiozne i kršćanske kulture te da se ostvari specifičan cilj kateheze: rast vjeroučenika do odrasle i zrele vjere. (RNE, 31)
Vaši vjeroučitelji