Erasmus tim 2024./2025.
Na današnjem sastanku nakon provedenog javnog natječaja formirao se Erasmus tim u sljedećem sastavu:
Erasmus tim prijavit će KA1 projekt kojem dospijeva rok 1. listopada u području odgoja i obrazovanja za osoblje i učenike naše škole.
:: opširnije ::Erasmus projekt: posjet učenika iz Francuske
Naši učenici izradili infografike o učenju, školi i stresu
Za kraj našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'' učenici 5.a i 5.b razreda prisjetili su se svega što su naučili od svojih nastavnika tijekom projekta te izradili zanimljive infografike u kojim sebi i drugim učenicima donose savjete o tome što njima pomaže da se nose sa stresom koji kod svih nas ponekad izazivaju škola i učenje.
Pogledajte u nastavku.
:: opširnije ::Radionica za učenike - Tim za potporu u učenju
U našoj je školi povodom našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'' osnovan Tim za potporu u učenju. Članovima tima učenici se mogu obratiti za pomoć ako imaju poteškoća s učenjem pojedinih predmeta, problema s motivacijom, itd. Zadaća je tima poučiti učenike o uspješnim metodama organizacije svoga vremena i učenja, učenje o tehnikama učenja, uočavanje loših navika i slično.
:: opširnije ::
Intervjui s učenicima s poteškoćama - Kako nam je Erasmus pomogao da se osjećamo prihvaćenima
Tijekom našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'', naši su nastavnici usvojili brojne vještine i metode kako učenika staviti u središte nastavnog procesa, kako mu povećati motivaciju, kako mu pomoći da se nosi sa stresom i kako postići da se osjeća kao dio razredne zajednice.
Željeli smo znati kakav dojam su na naše učenike ostavile pojedine aktivnosti koje smo proveli pa smo ih u intervjuima pitali nešto više o tome.
Ovo su njihovi odgovori:
:: opširnije ::Održana Erasmus+ diseminacija
Dana 5.1.2024. članice Erasmus+ tima održale su radionicu i diseminaciju za kolektiv, nakon održanih tečaja u Barceloni (Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers) i na Islandu (Mindfulness & Meditation).
Predavanje je započela nastavnica Ivana Šipić, koja je s kolektivom podijelila niz tehnika meditacije, disanja, rješavanja stresa kojima možemo poučiti svoje učenike i pomoći im da se bolje nose sa stresnim situacijama.
Nastavnice Dora Rolj Kovačević i Marina Petričević u Barceloni su učile tehnike nošenja sa stresom kod nastavnika. Svojim kolegama prenijeli su metode mindfullnessa, prepoznavanja i nošenja s emocijama, upravljanja svojim ponašanjem i mislima.
:: opširnije ::Priručnik za učenike, roditelje i nastavnike - ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći''
U sklopu našeg Erasmus+ KA1 projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'', jedan od ishoda projekta bio je izdavanje brošure za učenike, roditelje i nastavnike u kojima predstavljamo neke od spoznaja koje su naši nastavnici, članovi školskog Erasmus+ tima, usvojili na tečajima koje su pohađali. U priručniku smo obradili tri teme koje su i tri glavna cilja našeg projekta: inkluzija, upravljanje učionicom i učenik u središtu nastavnog procesa te upravljanje stresom.
Nadamo se da će u priručniku svatko pronaći za sebe korisne informacije i inspiraciju za provedbu praktičnih aktivnosti.
:: opširnije ::Aktivno učenje i ''obrnuta učionica'' na satu Njemačkog
Piše: Tina Anić
Od 3. do 8. srpnja 2023. učiteljica Njemačkog jezika, Tina Anić pohađala je u Firenci tečaj „Učenje s učenikom u centru: Nastavnici kao promicatelji aktivnoga učenja“.
Ondje su polaznici upoznali različite načine pomoću kojih je nastavu moguće učiniti drugačijom i zanimljivijom.
Danas, 27.11.2023. u skupinama šestih i sedmih razreda primijenili smo naučeno.
:: opširnije ::''Classroom management'' na drugi način
Radionice koje je slušala na Cipru o stavljanju učenika u središte nastavnog procesa i preuzimanje odgovornosti za svoje učenje potakle su na razmišljanje učiteljicu Ivanu Gačić, koja je svoj 3.a doslovno uvela u svijet mašte i knjiga u kojima su oni glavni sudionici i kreatori.
Piše: Ivana Gačić
:: opširnije ::Radionica na temu inkluzije u 2.a
Piše: Ružica Kirchbauer
Inkluzija u odgoju i obrazovanju odnosi se na pristup obrazovanju koji osigurava da sva djeca, bez obzira na njihove potrebe, imaju jednake mogućnosti za učenje i sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu.
Inkluzivni pristup odgoju i obrazovanju promiče različite strategije kako bi se osiguralo da svako dijete ostvari svoj puni potencijal. Također može imati pozitivne učinke na sve sudionike, uključujući osobni razvoj, jačanje ljudskih kompetencija, razumijevanja i tolerancije prema različitostima.
Radionica u 5. razredu - prepoznavanje emocija i mindfulness
Nakon pohađanja edukacije u Barceloni na temu Stress management and recognition: Key strategies for teachers održanog u Barceloni u sklopu našeg školskog Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći jer učimo u sreći'', nastavnica Dora Rolj Kovačević u 5.a razredu održala je radionicu za učenike o prepoznavanju emocija i uvela ih u tehnike mindfulnessa.
:: opširnije ::Kako reagirati na neugodne emocije?
DISEMINACIJA NA SATU POVIJESTI
Nakon Erasmus+ mobilnosti u Barceloni u sklopu projekta "Uspjeh je veći kad učimo u sreći", nastavnica Ivana Šipić je na satu Povijesti provela aktivnost koja za cilj ima uključivanje svih učenika na jednak način, stavljanje učenika u središte poučavanja gdje učenik preuzima odgovornost za uspjeh u učenju.
:: opširnije ::Održan 3. radni sastanak Erasmus tima i diseminacije rezultata mobilnosti
Nakon 4 odrađene mobilnosti i putovanja u Pariz, Firencu, Limassol i Barcelonu, naš školski Erasmus tim okupio se dana 28.8. na 3. radnom sastanku. Podijelivši među sobom iskustva s putovanja, dogovorili smo se o načinu kako ćemu u našem kolektivu prenijeti stečena znanja i iskustva na temu inkluzije i stavljanje učenika u središte nastavnog procesa.
Na sastanku smo dogovorili dinamiku provedbe aktivnosti do završetka projekta i podsjetili se zajedničkog cilja - kod naših učenika razvijati osjećaj pripadnosti i jednakih prilika za sve, biti im potpora u učenju, upravljanju svojim vremenom, učiti ih tehnike opuštanja i nošenja sa stresom u školi, ali i preuzimanja odgovornosti za svoj školski uspjeh.
Dana 30.8. održana su dvije diseminacijske radionice na kojima su sudjelovali naši članovi kolektiva, koji su imali prilku učiti od sudionika mobilnosti o kojima možete pročitati u nastavku.
:: opširnije ::Mobilnost u Barceloni
Mobilnost na Islandu
Mobilnost u Firenci
Piše: Tina Anić
Nastavnica Njemačkog jezika, Tina Anić putovala je u Firenzu u okviru Erasmus+ mobilnosti i projekta naše škole „Uspjeh je veći jer učimo u sreći“. Ondje je boravila od 2. do 9. srpnja 2023. i pohađala tečaj „Student-Centered Classroom: Teachers as Promoters of Active Learning“ („Učenje s učenikom u centru: Učitelji kao promicatelji aktivnog učenja“). Na tečaju je bilo još trinaestero nastavnika i profesora iz Portugala, Španjolske, Francuske i Slovenije. Govorilo se o nizu zanimljivih tema, kao što su:
- razlike između tradicionalnog i učenja koje u prvi plan stavlja učenike
- dostupnost informacija na internetu i vještine koje treba razvijati kako bi ih učenici znali pravilno procjenjivati i koristiti
- nenasilna komunikacija
- motivacija
- Flipped Classroom (obrnuta učionica)
- planiranje rada u skupinama
- dobre i loše strane umjetne inteligencije
Osim toga, na tečaju je predstavljen čitav niz aplikacija i igara koje učenje mogu učiniti lakšim i zanimljivijim.
Pored formalnoga dijela, polaznici su imali priliku uživati u prekrasnoj Firenzi i upoznati regiju Chianti, poznatu po proizvodnji vina i prelijepim krajolicima.
:: opširnije ::Naše nastavnice na mobilnosti na Cipru
Učiteljice Marina Petričević i Ivana Gačić od 2. do 9. srpnja 2023. sudjelovale su na edukaciji Building a positive learning environment, zajedno s kolegama iz Grčke i Latvije. Tečaj su pohađale u sklopu Erasmus+ mobilnosti, ovaj puta na Cipar u grad Limassol. Ovaj tečaj daje sudionicima teoretsku pozadinu o tome kako izgraditi pozitivno okruženje za učenje u učionici i školi, kao i praktične smjernice za integraciju aktivnosti i provedbu programa u područjima kurikuluma i školskog života. Rasprave, posjeti lokacijama i grupni rad obogatili su razmjenu ideja i razmjenu dobre prakse između sudionika.
:: opširnije ::
Edukacija o inkluziji
Nakon Erasmus+ mobilnosti u Pariz u sklopu projekta "Uspjeh je veći kad učimo u sreći", nastavnica Dora Rolj Kovačević na Satu razrednika provela je radionicu o inkluziji. Jedan od glavna tri cilja našeg projekta je upravo inkluzija - uključivanje učenika s posebnim potrebama u obrazovni proces ravnopravan s drugima, ali to se ne odnosi samo na učenike s raznim poteškoćama zdravstvene prirode, već na sve učenike koje su po nečemu posebni i drugačiji od drugih.
:: opširnije ::
Prva mobilnost projekta ''Uspjeh je veći jer učimo u sreći" - Pariz 15.5.-19.5.2023.
Mobilnosti u sklopu našeg projekta "Uspjeh je veći jer učimo u sreći" započele su putovanjem naše nastavnice Dore Rolj Kovačević u Pariz na edukaciju pod nazivom "Inclusive Education for All".
:: opširnije ::
Osnovan Tim za pomoć u učenju
Od sada se za pomoć i savjet vezan za učenje možete obratiti članovima našeg Erasmus tima.
:: opširnije ::« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Naš zavičaj |
Foto galerije |