« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
CILJ: razumjeti važnost postojanja pčela za čovječanstvo, promicati zdravi način života upoznavanjem s pčelama i njihovim proizvodima te njihovim načinom života
OBRAZLOŽENJA CILJA: uočili smo da se velik broj učenika nezdravo hrani, jedu puno hrane koja sadržava veliku količinu šećera i piju gazirana pića s puno šećera; ovim projektom želimo podučiti učenike, roditelje i učitelje o važnosti zdrave prehrane i korištenja zdravih šećera u prehrani; također želimo učenike upoznati s važnošću pčelinjih zajednica za ekosustav i čovječanstvo
OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA:
NAČIN REALIZACIJE:
OBLIK: redovna nastava likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika i prirode, izvanučionička nastava
SUDIONICI: učenici, učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić
NAČINI UČENJA:
METODE POUČAVANJA:
TRAJANJE IZVEDBE: tijekom nastavne godine 2016./2017.
POTREBNI RESURSI:
MOGUĆE TEŠKOĆE:
NAČIN PRAĆENJA I PROVJERE ISHODA/POSTIGNUĆA:
ODGOVORNE OSOBE: učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljiica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić
1. projektna aktivnost
Na satu likovne kulture učenici viših razreda u tehnici crnog flomastera obradili su nastavnu jedinicu Obrisne crte, tok i karakter crte kroz motiv Pčele.
Učenici su uočavali, uspoređivali i analizirali ključne pojmove na vlastitom uratku i uratku drugih učenika. Ispitivali su estetske vrijednosti na svojim uratcima. Uočavali su važnost povezanosti likovne kulture u svakodnevnom životu (zdrava hrana i zdravi proizvodi). Analizirali su odnose veličina u životnom okruženju i primjenjivali ih u realizaciji zadatka. Razvijali su i oblikovali pozitivan stav, istraživali postavljene zadatke i nastavne sadržaje. Poštivali su školska pravila te samokritično i pravedno analizirali i vrednovali završene radove.