preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

PROJEKT "MARIJINI OBROCI"

__________________________

PROJEKT "PROFESOR BALTAZAR ONLINE"

__________________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK 2"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

 

Tradicijske igračke I.

Tradicijske igračke II.

Tradicijske igračke III.

 

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

____________________________

 

 

___________________

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 456059
Ovaj mjesec: 3928
Ovaj tjedan: 221
Danas: 81
JORGOVAN

 

JELOVNIK

 

 

 

… i posljednja 4. mobilnost Erasmus projekta GAME

Danas, 26.5.2021. počinje posljednji susret koji je planiran u projektu GAME. Nažalost opet samo virtualno iako je pun zanimljivosti. OŠ Šentjernej iz Slovenije je posljednji domaćin četiriju partnerskih škola. Za nas su pripremili niz aktivnosti tijekom ovih pet dana. Na programu je ponuđeno niz zanimljivih poveznica koje možete naći na našoj web stranici škole.  Posebno bi istaknula da se uključite virtualno razgledavanje glavnog grada Ljubljane s pravim vodičem koji će  šetati gradom i pričati na engleskom jeziku te pokazivati zanimljivosti. Učenici koji će se uključiti u virtualnu šetnju moći će vodiču postavljati pitanja. Virtualna šetnja bit će u četvrtak, 27.5. u 10,15 i trajat će 45 minuta. Mobilnost traje pet dana od srijede, 26.5. do utorka 1. lipnja i počinje u 8,30 s plenarnim djelom i završava u 12,15. U četvrtak  (prema dogovoru) ćemo s  učenicima iz razredne  nastave odraditi Slovenski dan. U petak je predviđeno predstavljanje specifičnosti svake škole. Mi ćemo se predstaviti s Učeničkom zadrugom Glažuta i njezinim brojnim uspješnim sekcijama keramičari, likovna sekcija, vrtlari, sakupljači ljekovitog bilja... Na web stranici škole bit će postavljen i anketni upitnik o projektu GAME te vas molim da ga ispunite. Također možete pogledati Internet stranicu GAME sa svim igrama i mnogim zanimljivostima.

WEB STRANICA PROJEKTA GAME

 

Završni radovi projekta:

  • Internet stranica
  • Booklet ili e knjiga o igrama na 5 jezika
  • Kalendar s ilustracijama (koje su crtali učenici svih partnerskih škola)
  • Videozapisi igara

 

Sandra Kovačić, koordinator projekta

 

Erasmus 19. - 23.4.2021.

Od 19.4.do 23.4.2021. učenici OŠ Viktora Kovačića iz Huma na Sutli sudjelovali su na trećem susretu u sklopu međunarodnog projekta KA2 “ Erasmus + „Zaboravljene igre, nezaboravno igranje“.  Projekt je pokrenula OŠ Šentjernej iz Slovenije. Započeo je u rujnu 2018. godine te je prekinut u ožujku 2020. zbog pandemije. Prema preporuci Nacionalne agencije iz Slovenije, projekt se nastavlja u travnju 2021.,  ali u virtualnom obliku putem Zoom aplikacije. Tako da u trećoj  mobilnosti  sudjeluju svi učenici naše škole kao i partnerske. Podsjećamo da u programu sudjeluju osnovne škole iz Slovačke, Republike Češke i Hrvatske.

[OPŠIRNIJE]

Češki izumi i izumitelji

 

GALERIJA SLIKA

 

Erasmus KA2 projekt GAME Zaboravljene igre, nezaboravno igranje se nastavlja

U dogovoru s partnerskim školama s kojima smo u Erasmus  projektu GAME Zaboravljene igre, nezaboravno igranje, se nastavlja. Sve aktivnosti odvijaju se virtualno. Prema planiranim aktivnostima odrađujemo i mobilnost u grad Rohatec u Češkoj Republici. Pandemijsko razdoblje primoralo nas je da komunikacije održavamo na drugačiji način. Tako je i tjedan mobilnosti  u Češku  (19. - 23. 4. 2021.) započeo u Zoom aplikaciji. Prednost virtualnih susreta je da u programu sudjeluje veći broj učenika što je dobro za sve učenika pa tako i za našu školu.

Pomalo tužni što u stvarnosti ne možemo otići u zemlju domaćina Češku, veselimo se virtualnim druženjima i prihvaćamo izazove informacijsko komunikacijske  tehnologije.

 

 

[OPŠIRNIJE]

 

 

 

 

 

 

Od 13. do 17. svibnja u našoj školi gostuju učenici i učitelji iz Češke, Slovačke i Slovenije koji su naši partneri u projektu „Zaboravljene igre – nezaboravno igranje“.  U ponedjeljak, 13. svibnja, održana je priredba dobrodošlice na kojoj su se sve države partnerice predstavile. U poslijepodnevnim satima ekipa Slovačke predstavila je svoje igre koje su učenici međusobno igrali. Sljedeći dan proveli smo na izletu upoznavajući  Hrvatsko  zagorje. Posjetili smo Veliki Tabor, Etno selo u Kumrovcu, spomenik Lijepe Naše u Zelenjaku te se na kraju okušali u ukrašavanju licitara u Mariji Bistrici.

 

galerija slika

 

 

 

Prva mobilnost Erasmus + KA2  projekta "Zaboravljene igre- nezaboravno igranje"

 

 

Od 15. do 19. listopada učitelji naše škole sudjelovali su na prvom zajedničkom sastanku svih timova u sklopu projekta Erasmus + KA2.   U projektu sudjeluju četiri osnovne škole iz različitih država, Slovenije, Češke, Slovačke i Hrvatske. Projekt pod nazivom G.A.M.E.  „ Zaboravljene igre- nezaboravno igranje“  ima cilj istražiti, prikupiti i objediniti stare zaboravljene igre. Igre koje su nekada igrali naši djedovi i bake, a prijeti im zaborav.

Susret svih škola partnera i škole koordinatora kao voditelja projekta bio je upravo u Sloveniji , OŠ Šentjernej  idejnoj začetnici projekta. Malo slovensko mjesto Šentjernej bilo je mjesto polazišta za sve naše buduće planove i aktivnosti. Tamo smo  ponajprije dobili priliku upoznati sve partnerske škole.  Svakodnevno smo imali radne sastanke na temu: Koja su naša očekivanja, ishodišta i što zapravo želimo.   Također smo  svakoga dana imali  organizirane radionice (izrada  fotografija, filma, licitara) te korištenje usluge eTwinning portala. Dio programa petodnevnog susreta bio je posjet muzejima. Posjetili smo kartuzijanski samostan Pleterje, Muzej na prostem, Lutkovni  i Etnografski muzej u Ljubljani, Muzej lectarstva u Radovljici i Tržiški muzej.  Prilikom razgledavanja Ljubljane posjetili smo Hišu Evropske unije. Tijekom boravka u Šentjerneju  posjećivali smo obližnje kulturne ustanove i znamenitosti te veća seoska gospodarstva kako bi dobili uvid u kulturno nasljeđe šentjernejskog kraja. 

Uz pregršt novih iskustava, ideja i prepuni dojmova vraćamo se 19. listopada i pripremamo se za drugi susret članova tima i njihovih učenika koji će biti početkom svibnja 2019.  u OŠ Viktora Kovačića, Hum na Sutli.

 

galerija slika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Christmas video greetings

RAZMJENA VIDEO ČESTITKI

 

 

 

Povodom božićnih i novogodišnjih blagdana učenici škola koje sudjeluju u projektu „Zaboravljene igre- nezaboravno igranje“ snimili su video čestitku i međusobno podijelili.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKTNI DAN:  ERASMUS +  PROJEKTI

G.A.M.E.    Zaboravljene igre- nezaboravno igranje

 

U srijedu 12.12. u školi je održan projektni dan na kojem su naši učenici obrađivali teme iz školskih Erasmus + projekata.

Na samom početku projektnog dana učiteljica razredne nastave i informatike iz Stubičkih Toplica Martina Pavlušec predstavila je svim učenicima kroz svoj diplomski rad Tradicijske igre Hrvatskog zagorja, igre koje su zaboravljene i vrlo se rijetko ili se više uopće  ne koriste.

https://drive.google.com/file/d/1JZZ6SL1L6pXCE6iKZRsJlpUfX1XN0z9Q/view

Tako su učenici od 1.do 3. razreda mogli odabrati jednu od tri radionice vezane za igre, igre uz pjesme, igre na otvorenom te igre na zatvorenom. Prije projektnog dana svim učenicima naše škole podijeljeni su anketni upitnici kojima smo dobili uvid u tradicijske igre našeg kraja i okolice.

U PŠ Druškovec učenici

 1. razreda igrali su igre uz pjesme i brojalice:

  • Son makaron
  • Čvorak
  • Ide maca oko tebe
  • Došla majka s kolodvora
  • Božje ovčice
  • Rinčicu taljam

2. razreda igrali su:

  • Kutija od šibica
  • Zahod/ šekrejt
  • Piramida od karata
  • Praćka

3. razreda  igrali su:

  • Leti, leti
  • Tko je ovaj fant
  • Okoš, bokoš
  • Zujalica/ zuje
  • Olimpijada, vruća čokolada!
  • Kaša
  • Kurta kaže
  • Stara košare

U PŠ Lupinjak učenici:

1. i 2. razreda snimili su igru

  • Došla majka s kolodvora

https://www.youtube.com/watch?v=qxI8lRYPj_E

 

3. i 4. razreda snimili igru

  • Zuje

https://www.youtube.com/watch?v=Lbeum8LUP5g

 

Svi zajedno su odigrali igru Stara košara

 

U PŠ Prišlin učenici:

1. razreda igrali su

  • Došla majka s kolodvora
  • Konjići
  • Pijetlovi

U PŠ Brezno svi učenici su igrali:

  • Care, care koliko je sati?
  • Slijepog miša
  • Školice
  • Skrivača

U matičnoj školi učenici:

  1. razreda igrali su:
  • Peturkanje
  • Stare košare
  1. razreda igrali su:
  • Išla majka s kolodvora
  • Kamen, škare, papir
  • Crvena kraljica
  • Igra lončića
  • Crna Marica
  • Son makaron
  1. razreda igrali su:
  • Care, care govedare
  • Tko je jači
  • Ćorava baka
  • Ostali razredi istražili su uvriježena mišljenja (stereotipe) o ponašanju, odijevanju i zadacima primjerenima za djevojčice ili za dječake. Okušali su se u poslovima i igrama koje se smatraju uobičajenima za pripadnike suprotnog spola i roda te raspravili o ograničavajućim posljedicama ovakvih stereotipa.

 

5.b NOVA STARA IGRA – osuvremenit i modernizirat odabranu tradicijsku igru

Voditelji: Nives Orel Balon i Klara Golubić

Učenici si igrali:

  • Kolo  koju su osuvremenili i nazvali DJ King Faca
  • Kamen, škare, papir
  • Voda, zemlja, zrak
  • Kaladont
  • Mlin

https://drive.google.com/file/d/1kd-TF9BSCd1yiF6smL4uPmNUghl48on/view?usp=sharing_eil&ts=5c19fe40

https://drive.google.com/file/d/1twW2ceF2CB-gvgQ6QNdBXgJ53HxDCA85/view

https://www.canva.com/design/DADLj6agdgM/ZWq4FlXYugHLqglGfHebvQ/view?presentation

 

6.b  IGRE UOČI … BOŽIĆA, SJETVE, ŽETVE, BERBE GROŽĐA…

Voditelji: Mirjana Petrak i Iva Špoljar

Učenici 6. b razreda proučili su pravila starih zaboravljenih humskih igara igre koja su učenici prikupili od mještana, baka i djedova. Odabrali su nekoliko igara, nabavili potreban materijal i igrali se……U školskom dvorištu igrali su PIKUŽU i KOCKANJE, a u razredu BLIŠKU, PARIČKANJE, IGRE S KURUZOM. Svi su se jako dobro zabavili, nasmijali i na kraju izmislili novu igru KOLEK HOĆE GOSPON BITI- HITI MU ŠKRLAK. Učenicu su izradili i plakat koji je u holu škole.

https://drive.google.com/file/d/1o93LPSPFoCyzxKC9JC4Oz_u_8rbhyFuH/view

 

 

7.b  SLOBODNO VRIJEME NEKAD I SAD

Voditelji: Andreja Janžek Osredečki, Dario Šeremet i Sandra Kovačić

Cilj radionice bio je upoznati učenike s kvalitetom korištenja slobodnog vremena i usporediti provođenje slobodnog vremena sa suvremenim i tradicionalnim oblicima zabave te potaknuti učenike na kvalitetnije provođenje slobodnog vremena kako bi druženje s vršnjacima poboljšalo njihovu  komunikaciju, a smanjilo sveprisutnu otuđenost.

Učenici su bili podijeljeni u nekoliko grupa. Svaka je grupa isprobala igrati sve ponuđene igre. Bilo je tu i suvremenih igara kao i tradicionalnih aktivnosti s kojima su se  djeca nekada igrala. Također je podijeljen i anketni upitnik koji je bio sastavljen od tri tvrdnje. Način druženja i zabava bio je bolji nekad, načini  druženja i zabava su bolji sad i moderna tehnologija  izaziva otuđenost  među  ljudima     66 % učenika smatra  da je način druženja i zabave  bio bolji u prošlosti nego sada,34% učenika više je uživalo u modernom načinu igranja. SVI učenici smatraju kako moderna tehnologija izaziva otuđenje među vršnjacima. Učenici su svoju radionicu prezentirali kroz ppt.

https://drive.google.com/file/d/1HEmTalrUlLrEvzonB79qquvQ6khO8Gbh/view

 

8.b DOBROBIT IGRE – KAKO IGRA DJELUJE NA ČOVJEKA

Odigrali smo mnoštvo zanimljivih igara kao što su : leti-leti , igra gradova , pantomima,  kaladont, pokvareni telefon, slijepi miš. Tako smo i na praktičan način potvrdili sve dobrobiti koje igre donose i pozitivno utječu ns djetetov kognitivni, tjelesni i emocionalni razvoj.

 

Foto album s projektnog dana:

https://photos.google.com/share/AF1QipNlIEKU3R-gBLGAgeWjfbMf6XxMTyKnQQybgReYzG35U6o_XCo-XAqnnYyaFODgRA?key=b2QxUkh4THMzT184QWlwX0FWR1B5bnRnckdUbWZn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REZULTATI NATJEČAJA ZA LOGO

NATJEČAJ ZA LOGO

 

 LICITAR POKLON ZA ERASMUS TIM

 

SUSRET KOORDINATORA U SLOVENIJI

 

 

Prva mobilnost Erasmus + K2  projekta

„Zaboravljene igre- nezaboravno igranje“

 

Let the G.A.M.E.s begin

 

Od 15. do 19. listopada učitelji naše škole sudjelovali su na prvom zajedničkom sastanku svih timova u sklopu projekta Erasmus + KA2.   U projektu sudjeluju četiri osnovne škole iz različitih država, Slovenije, Češke, Slovačke i Hrvatske. Projekt pod nazivom G.A.M.E.  „ Zaboravljene igre- nezaboravno igranje“  ima cilj istražiti, prikupiti i objediniti stare zaboravljene igre. Igre koje su nekada igrali naši djedovi i bake, a prijeti im zaborav.

Susret svih škola partnera i škole koordinatora kao voditelja projekta bio je upravo u Sloveniji , OŠ Šentjernej  idejnoj začetnici projekta. Malo slovensko mjesto Šentjernej bilo je mjesto polazišta za sve naše buduće planove i aktivnosti. Tamo smo  ponajprije dobili priliku upoznati sve partnerske škole.  Svakodnevno smo imali radne sastanke na temu: Koja su naša očekivanja, ishodišta i što zapravo želimo.   Također smo  svakoga dana imali  organizirane radionice (izrada  fotografija, filma, licitara) te korištenje usluge eTwinning portala. Dio programa petodnevnog susreta bio je posjet muzejima. Posjetili smo kartuzijanski samostan Pleterje, Muzej na prostem, Lutkovni  i Etnografski muzej u Ljubljani, Muzej lectarstva u Radovljici i Tržiški muzej.  Prilikom razgledavanja Ljubljane posjetili smo Hišu Evropske unije. Tijekom boravka u Šentjerneju  posjećivali smo obližnje kulturne ustanove i znamenitosti te veća seoska gospodarstva kako bi dobili uvid u kulturno nasljeđe šentjernejskog kraja. 

Uz pregršt novih iskustava, ideja i prepuni dojmova vraćamo se 19. listopada i pripremamo se za drugi susret članova tima i njihovih učenika koji će biti početkom svibnja 2019.  u OŠ Viktora Kovačića, Hum na Sutli.

 

                                                                      

 

 

SUSRET S MAJSTOROM

 

U OŠ Viktora Kovačića, 4.10.2018. povodom Dječjeg tjedna  održana je radionica izrade tradicijskih drvenih igračaka koje je vodio majstor Ivica  Mesar iz Tugonice. Radionica je bila namijenjena za učenike 4., 5. i 6. razreda. Jedan od razloga zašto smo se odlučili za taj način obilježavanja Dječjeg tjedna je i početak ERASMUS + K2 projekta Zaboravljene igre – nezaboravno igranje u kojem sudjelujemo. U projektu sudjeluju i škole iz Slovenije Češke i Slovačke.

Igračke su prepoznatljivi tradicijski proizvodi Hrvatskoga zagorja s dugom poviješću. Način izrade prenosio se u određenim obiteljima iz generacije na generaciju i zadržao do danas. Svirala, drvene frule i tamburice životopisnih su boja i različitih oblika. Izrada i žuta boja tradicionalne su i prepoznatljive za drvene igračke.

Posjet je bio podijeljen u dva dijela. U prvom dijelu likovno nadareni učenici akrilnim su bojama oslikavali namještaj za igranje dok su u drugom dijelu koji je bio za  sve učenike mogli poslušati predavanje o izradi drvenih tradicijskih igračaka. Umijeće izrade drvenih tradicijskih igračaka s područja Hrvatskog zagorja uvršteno je na UNESCO-vu Reprezentativnu listu nematerijalne baštine čovječanstva 2009. godine.

Radovi nastali na ovoj radionici izloženi su u školskoj knjižnici.

 

 

 

 

 

HODOGRAM PROJEKTA

 

Aktivnost

Projekt ERASMUS +, Ključna aktivnost 2 Školska partnerstva “ZABORAVLJENE IGRE, NEZABORAVNO IGRAJE

Ciljevi rada

  • proučavanje starih, zaboravljenih igara i njihova razmjena za bolje razumijevanje i povezanost europske kulturne baštine 
  • usavršavanje socijalnih kompetencija
  • usavršavanje jezičnih sposobnosti-komunikacija na materinjem i stranom jeziku
  • upoznavanje nematerijalne i materijalne kulturne baštine
  • izrada konačnih, trajnih rezultata projekta (priručnik, web stranica, video)
  • osposobiti učenike za uporabu IKT-a
  • motivirati učenike da osvijeste postojanost različitih kultura te da u kontaktu s drugima produbljuju odnos prema vlastitoj kulturi i podignu svijest o razlikama i sličnostima među ljudima i života nekad i danas.

Namjena rada

  • realizacija aktivnosti navedenih u projektu, provođenje 5 mobilnosti, 4 s učenicima.
  • obogatiti i kreativno koristiti slobodno vrijeme učenika u školi
  • upoznavanje novih kultura i uvažavanje vrijednosti različitih kultura  

Nositelji aktivnosti

Koordinatorica: Sandra Kovačić

Jelena Horvat Petanjko, Maja Preglej, Vesna Kralj, Dario Šeremet, Klara Golubić, Nives Orel Balon

Način realizacije aktivnosti

  1. rujan 2018.: prezentacija projekta na roditeljskim sastancima: prezentiranje ciljeva projekta, kriterije za sudjelovanje u projektu te mobilnosti, natječaj za osmišljavanje logotipa projekta.
  2. listopad 2018.: sastanak projektnih timova i planiranje aktivnosti u školi koordinatora u Sloveniji. Izvješće i radni sastanak tima.
  3. studeni, prosinac 2018., siječanj, veljača, ožujak 2019.sakupiti, probati i dokumentirati (video snimke, fotografije, zvučni zapisi) zaboravljene igre (brojanke, rime, pjesme).

Napraviti uži izbor igara(6) (10) i odabrati najljepše igre s kojima ćemo se predstaviti na drugoj mobilnosti koja je u travnju u našoj školi. Upotreba e Twinning portala. Učenici će izraditi plakat s popisom igara  i izložiti ga u prostoru škole. Sastanak s roditeljima za dolazak učenika(12)  i učitelja (9) iz Slovenije, Slovačke i Češke.

  1. travanj 2019.: mobilnost u Hrvatskoj
  2. svibanj 2019. nakon prve mobilnosti učenici će prezentirati naučene igre (18) u svojoj školi.
  3. svibanj 2019.: prema mjernim instrumentima (lista ocjenjivanja) učenici će ocijeniti igre  i razvrstati ih prema popularnosti. Sakupit će se dojmovi i mišljenja o svakoj igri te će se prema potrebi igra osuvremeniti.  Tako će nastati  inovativna rješenja i ideje za provođenje slobodnog vremena.
  4. srpanj 2019.: izrada izvješća s rezultatima evaluacije
  5. kolovoz 2019.: objedinjavanje do sada izrađenih materijala
  6. rujan 2019.: SLOVAČKI DAN škole partneri (Češka, Slovenija i Hrvatska) će svaka u svojoj školi organizirati slovački dan, gdje će se na nastavi posvetiti Slovačkoj i tako se pripremiti za mobilnost u Slovačku u listopadu.
  7. listopad 2019.: mobilnost u Slovačkoj
  8. studeni, prosinac 2019. siječanj, 2020.: škole partneri će nakon druge mobilnosti u Slovačkoj odabrane igre predstaviti na svojim školama. Za svoje igre će pripremiti nacrt videozapisa i izraditi sve potrebne materijale.
  9. veljača 2020.: ČEŠKI DAN škole partneri (Slovačka, Slovenija i Hrvatska) će svaka u svojoj školi organizirati češki dan, gdje će se na nastavi posvetiti Češkoj i tako se pripremiti za mobilnost u Češku u ožujku.
  10. ožujak 2020.: mobilnost u Češkoj
  11. travanj 2020.: SLOVENSKI DAN škole partneri ( Slovačka, Češka i Hrvatska) će svaka u svojoj školi organizirati slovenski dan, gdje će se na nastavi posvetiti Sloveniji i tako se pripremiti za mobilnost u Sloveniju  u svibnju.
  12. travanj 2020.: pripreme za završnu konferenciju
  13. svibanj 2020.:  mobilnost u Sloveniju.
  14. lipanj 2020.: diseminacijske aktivnosti
  15. kolovoz 2020. izrada završnog izvješća.

Vremenik aktivnosti

od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2020.

Detaljan troškovnik

Erasmus+ - Ključna aktivnost 2 za područje općeg obrazovanja prihvatila je i u potpunosti financira projektni prijedlog koji se vodi pod brojem 2018-1-SI01-KA229-047110_3 te mu odobrila financijsku potporu u iznosu od: 21 425 EUR za aktivnosti OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli

Način vrednovanja

  • provedene planirane aktivnosti
  • izrada evaluacije na kraju svake godine projekta
  • izrada materijala( video snimke, audio zapisi, priručnik) o svim prikupljenim igrama

 

preskoči na navigaciju