1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
O projektu:
Učenici 6. c razreda sudjelovali su na eTwinning projektu: Gledaj i uči! Projektne aktivnosti provodile su se od svibnja do lipnja 2021., a u projektu je sudjelovalo 7 učenika (Julijana, Kala, Filip, Adrian, Emanuel, Lucija i Mihael) pod mentorstvom nastavnice Tee Gabriša. Projekt "Gledaj i uči!" povezao je Geografiju kao nastavni predmet s animiranim filmovima. Svaki kontinent predstavljen je odabranim animiranim filmom. Kroz animirane filmove učenici su analizirali prikazani i stvarni geografski prostor, a uporabom digitalnih alata učenici su predstavili svoja zapažanja i zaključke drugim sudionicima projekta. Naglasak ovoga projekta bio je na povezivanju usvojenih geografskih znanja sa svakodnevnim aktivnostima poput gledanja animiranih filmova.
Ciljevi projekta:
- povezati geografski prostor prikazan u animiranom filmu sa stvarnim lokalitetima
- usporediti društveno-geografska obilježja prikazana u animiranom filmu sa stvarnim obilježjima
- uporaba novih digitalnih alata
- razvijanje kritičkog mišljenja kroz analizu i usporedbu rezultata ostalih sudionika projekta.
- poticanje učenika na povezivanje usvojenih znanja i vještina tijekom svakodnevnih aktivnosti
Očekivani rezultati:
- prikaz prirodno-geografskih i društveno-geografskih obilježja određenog prostora.
- izrada umne mape uz pomoć digitalnih alata.
- međusobna suradnja učenika putem digitalne platforme.
- povezivanje geografskih znanja i vještina tijekom svakodnevnih aktivnosti.
Projektnim aktivnostima ostvareni su i ishodi iz Geografije, Prirode i Međupredmetnih tema:
GEO OŠ B.6.5. Učenik opisuje atmosferu i vrijeme, objašnjava najvažnije klimatske elemente, prikuplja i analizira podatke o vremenu te obrazlaže važnost vremenske prognoze.
GEO OŠ B.6.6. Učenik objašnjava složene utjecaje na obilježja klime, uspoređuje klimatske dijagrame te čita kartu klasifikacija klima.
GEO OŠ C.6.4. Učenik navodi i opisuje prirodna bogatstva, sirovine i izvore energije, navodi vrste onečišćenja i mjere zaštite te objašnjava važnost selektiranja otpada.
- odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode.
- odr A.3.4. Objašnjava povezanost ekonomskih aktivnosti sa stanjem u okolišu i društvu.
- osr B.3.2.Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
- osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
Radni postupak
1. Predstavljanje i podjela animiranih filmova slučajnim odabirom https://wheelofnames.com/view/hr/63a-pkp/
2. Izrada i izbor loga projekta. Naši učenici, Filip i Adrian, napravili su logo koji je proglašen najboljim te je odabran kao službeni logo projekta!
3. Vođenje dnevnika gledanja i izrada plakata u digitalnom alatu Piktochart. Svoje uratke samostalno su objavili na stranicama projekta i zajedničkom padletu. Međusobno su komunicirali na različitim platformama te su time ostvaili nova poznanstva i ponovili nastavni sadržaj.
4. Vrednovanje projekta.