1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
Ove godine Dane medijske pismenosti provodili smo u svibnju kroz četiri aktivnosti. Ekrani svuda oko nas radionica je za učenike razredne nastave. Dvije su aktivnosti provedene u razredima predmetne nastave, radionica Savršen virtualni svijet i Videoprojekcija filma The Social Dillema. Predavanje na temu Internet i ekrani u životu djeteta pripremljeno je i provedeno na roditeljskom sastanku prvih i drugih razreda. Naše prijavljene programe možete pronaći na ovoj poveznici koja vas vodi na službenu stranicu portala Medijska pismenost.
Tko god nije uspio pogledati dokumentarni film The Social Dilemma, može se prijaviti za naknadnu videoprojekciju.
Jedna od aktivnosti povodom Dana medijske pismenosti bila je videoprojekcija dokumentarnog filma The Social Dilemma. Učenici 6. d, 8. b i 6. b razreda imali su priliku pogledati navedeni film u prostoru knjižnice. Film osvještava što se krije iza ekrana u svijetu tehnologije, a o tome svjedoče brojni sadašnji i bivši zaposlenici vodećih firmi iz svijeta interneta (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest...).
Učenici od 1. do 4. razreda imali su priliku sudjelovati u radionici "Ekrani svuda oko nas" u kojoj su na početku saznali što su to mediji, osvijestili gdje sve oko sebe mogu susresti ekrane te kako ekrani utječu na nas. U nastavku radionice učenici su trebali razmisliti i ogovoriti na nekoliko pitanja kako bi osvijestili na koje sve načine ekrani mogu vršiti utjecaj. Zaključili smo da bi bilo dobro pokušati što manje vremena provoditi pred ekranima te da slobodno vrijeme radije provode u prirodi ili uz knjigu koje imaju potpuno drugačiji utjecaj na nas, nego ekrani. Na kraju smo pogledali video koji učenici trebaju pokazati i svojim roditeljima te s njima razgovarati o utjecaju ekrana i zajedničkom provođenju vremena u pronalasku novih aktivnosti. Igra Memory trebala je sintetizirati sve što je proizašlo iz radionice te dati učenicima mogućnost da izraze svoje mišljenje kroz igu i zabavu.
Radionica Savršen virtualni svijet provedena je u 6. c i u 5. b razredu. Na početku radionice učenici su se prisjetili što su mediji, gdje sve oko sebe susreću ekrane te su svi složlili da bi informacije koje mediji prenose trebale biti točne i istinite. U nastavku radionice mogli su vidjeti primjere u kojima su informacije manipulirane te nastoje prikazati određene osobe, predmete, pojave, okruženja... savršenima. Cilj radionice bio je učenicima osvijestiti nesavršenost virtualnog svijeta koji je s druge strane savršeno dizajniran kako bi utjecao na našu sliku o svijetu i o sebi.