1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
Što je knjižna ljekarna?
Knjižna ljekarna je jedna mala improvizirana ljekarna u kojoj se nalaze knjige koje imaju ljekovitu moć. Neke od knjiga mogu izliječiti tugu, strah, osjećaj nevidljivosti, uznemirenost, zbrku u glavi, osjećaj razočaranja, usamljenosti... a baš sve knjige uspješno liječe dosadu i donose nešto lijepo svakom čitaču/slušaču priče.
Gdje se nalazi knjižna ljekarna?
Knjižna ljekarna smještena je u našoj knjižnici i dostupna je svim korisnicima.
Kako se možemo služiti knjižnom ljekarnom?
Iz Knjižne ljekarne možete posuditi knjigu, pročitati je i vratiti. Možete doći u knjižnicu, odabrati koju ljekovitu knjigu želite pročitati, a pročitati je možete sami ili vam je može pročitati knjižničarka. Svaki razred može doći na biblioterapiju iz Knjižne ljekrane u sklopu koje knjižničarka čita priču, a nakon priče učenici iznose svoje dojmove, misli i osjećaje. Na kraju takve radionice slijedi kratka vježba za opuštanje.
I ove godine nastvaljamo s provođenjem naše popularne aktivnosti "Knjižna ljekarna"! Jedva čekamo pročitati ljekovite priče, podijeliti dojmove, razgovarati o osjećajima, opustiti se i dobro zabaviti! Pogledajte kako smo provodili aktivnost i ove godine!
Za današnji sat, Ema je smislila odličan plan. Odlučila je izrađivati malene psiće od papira dok sluša čitanje priče, a njezin novi prijatelj plišanac Morž Žorž također voli slušati čitanje priče pa se smjestio u prvi red. Zajedno su odabrali priču koja liječi ljubomoru i tugu: "Praščić je tužan i ljubomoran na brata" koja im se jako svidjela. Oboje su rekli da nisu nikada bili ljubomorni, a Morž Žorž je rekao da nije bio ljubomoran ni tužan kada se Ema igrala s drugim igračkama jer je znao da će se igrati i s njim kasnije.
Lavi je pod slobodnim satom odlučio poslušati čitanje priče iz knjižne ljekarne koja liječi sebičnost: "Knjić sreću dijelit zna nakon truda i uspjeha". Na svakoj novoj stranici prvo smo zajednički prokomentirali ilustracije, pročitali tekst, a nakon čitanja prokomentirali pročitano. Laviju je priča bila zanimljiva, a najviše su mu se svidjeli dijelovi kada je konjić uspio preskočiti najveću prepreku i kada su se na kraju svi zagrlili. Rekao je da je i on osjećao strah kada je u vrtiću prvi put pristupio poligonu s preprekama i da mu se nije sviđalo ako bi mu se netko smijao kada nešto ne bi uspio napraviti, ali ubrzo je svladao poligon i veselio se zajedno sa svojim prijateljima.
Ema i Alina u društvu plišanca Tonija Kornjačonija odlučile su poslušati čitanje priče iz knjižne ljekarne. Toni Kornjačoni odabrao je priču koja liječi strah: "Ovčicu je strah jer će dobiti brata", a Alina i Ema bile su znatiželjne zašto se ovčica toga boji. Dok smo čitali priču otkrile su da se ovčica bojala da će je roditelji prestati voljeti i da više neće biti njihova mezimica, ali nakon razgovora s roditeljima, ovčica se osjećala puno bolje. Također, rekla je da se voli više igrati s roditeljima, nego s prijateljima, a Ema i Alina su se složile s ovčicom, i one se vole više igrati s roditeljima jer roditelji pristaju igrati se što god one požele, a prijatelji ne.
Stariji čitaju mlađima
Ovog puta pod slobodnim satom Ian je čitao Zoji, Leonu i Iliji koji su ponijeli svoje plišane igračke; Morža Žorža i slonića Dumba. Za čitanje su odabrali priču koja liječi sebičnost: "Lavica može i zna biti sretna zbog drugoga". Ian im je pokazivao ilusraciju prije čitanja, a Leon, Ilija i Zoja su navodili ono što prepoznaju na ilustracijama, nakon toga bi pročitali dio teksta pa ga zajedno prokomentirali. Knjiga im se svidjela, a naučili su kako je lijepo kada možemo biti sretni i zbog nekog drugog.
Amar je pod slobodnim satom poželio poslušati čitanje priče naglas, a odabrao je priču koja liječi osjećaj posramljenosti: "Majmunica se osjeća posramljeno". Knjiga mu se jako svidjela, smatra da se mama nije trebala tako naljutiti na majmunicu jer ju je tako povrijedila, ali mu je bilo odlično kako je mama nakon toga lijepo razgovarala s majmunicom i sve joj nježno objasnila.
Zoja, Leon i Ilija odabrali su poslušati priču koja liječi posramljenost "Majmunica se osjeća posramljeno". Prije čitanja učenici su pitali što znači posramljenost pa smo je pokušali objasniti i prisjetiti se jesmo li se ikada osjećali posramljeno. Kada smo u priči došli do dijela u kojem se majmunica osjećala posramljeno, bilo im je jasnije koji je to osjećaj i mogli su ga bez problema prepoznati samo promatrajući ilustraciju. Nakon čitanja smo razgovarali o priči i o osjećajima koje je osjećala majmunica, ali i njezina mama.
Učenici 1. c razreda odabrali su poslušati čitanje naglas priče koja liječi strah od odlaska doktoru: "Psića je strah odlaska doktoru". Svi su rekli da su se bojali odlaska doktoru kada su išli prvi put, a kasnije su se prestali bojati. Zaključili su da se ponekad bojimo onoga što nam je nepoznato jer ne znamo što možemo očekivati negdje gdje nismo nikada bili.
Amar je pod slobodnim satom poželio poslušati čitanje naglas, a odabrao je priču iz naše knjižne ljekarne "Mrljek i Prljek slave fujkasti rođendan" koja liječi nedovoljnu i neredovitu higijenu. Jako su mu se svidjele zloćkaste bakterije Mrljek i Prljek, ali mu se nije svidjelo što djevojčica iz priče nije redovito prala ruke, što je nakraju i prouzrokovalo njezinu bolest.
Ilija je poželio poslušati čitanje priče naglas. Ovog je puta u knjižnicu donio svog plišanca koji se zove Morž Žorž te su zajedno odabrali priču iz naše knjižne ljekarne koja se zove "Konjić sreću dijelit zna nakon truda i uspjeha", a liječi sebičnost. Tijekom čitanja, Ilija je komentirao ilustracije i događaje te je rekao da im se obojici priča jako svidjela. Bili su sretni zbog konjića koji je svaldao prepreke.
Ema je ovog puta u knjižnicu ponijela svoju plišanu igračku Ninu Dupinu koja joj je pomogla odabrati priču za čitanje. Odlučile su se za priču iz knjižne ljekarne o sreći "Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima" i uživale su gledajući i komentirajući ilustracije te slušajući priču. Posebno im se svidjelo kako je djed razgovarao sa svojom unukom, što joj je rekao da sreća stanuje u našim srcima te završetak priče kada su pustili sve krijesnice na slobodu.
Učenici 1. a odabrali su poslušati čitanje priče iz knjižne ljekarne koja liječi strah od ostajanja u vrtiću "Medvjedića je strah ostati u vrtiću". Prije čitanja prisjetili su se jesu li osjećali strah kada su krenuli u vrtić ili u školu i kako je to izgledalo. Tijekom čitanja, učenici su pregledavali ilustracije i komentirali što vide na njima te nakon čitanja teksta kako su razumjeli pročitano. Izvrsno su razumjeli čega se točno medvjedić plašio i što bi mu moglo pomoći u toj situaciji. Priča im je, kako kažu, bila vrhunska, a posebno im se svidio dio kada su se svi zajedno igrali skrivača.
Učenici 1. c razreda pod slobodnim satom odabrali su poslušati čitanje priče iz naše knjižne ljekarne. Svi su se složili kako bi rado poslušali priču o osjećaju sreće, tako da smo odabrali baš jednu lijepu priču koja je dobra u liječenju nezadovoljstva "Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima". Dok su slušali čitanje naglas, učenici su imali priliku prokometirati ilustracije i tekst te su rekli da im se svidjelo što je u knjizi bilo puno životinja i što je lisica pustila krijesnice na slobodu. Također, razgovarali smo o sreći te su neki učenici rekli da sreću osjećaju kada dobiju nešto materijalno, kada se igraju sa skakavcem ili je jednostavno osjećaju u sebi što god radili.
Amar je pod slobodnim satom poželio poslušati još koju priču iz knjižne ljekarne te je odabrao priču koja liječi osjećaj poniženosti "Magarac se osjeća poniženo" iz koje smo naučili da nije lijepo rugati se drugima i da je jako važno dati drugima do znanja da ne smiju tako razgovarati ni s kim. Također, naučili smo da nitko ne može utjecati na naš osjećaj vlastite vrijednosti i da se trebamo voljeti baš takvima kakvi jesmo.
Zoja, Ilija i Leon ovog su puta imali i četvrtog člana, plišanca Pinga Ringa, a odabrali su poslušati priču iz knjižne ljekarne. Odlučili su se za priču koja liječi tugu i ljubomoru "Praščić je tužan i ljubomoran na brata". Priča im je jako svidjela, a naučili su da se iza ljubomore ponekad može skrivati tuga i da nam je uvijek važno znati da nas roditelji vole bez obzira jesmo li napravili sve kako smo trebali.
Amar iz 1. b razreda uopznao se s knjižnom ljekarnom te je odmah poželio poslušati priču koja liječi osjećaj krivnje "Vučić osjeća krivnju". Promatrali smo ilustracije te je Amar predviđao što bi se moglo dogoditi, a nakon čitanja smo prokomentirali svaki događaj zasebno. Amaru se priča jako svidjela, a nije mu se svidjelo jer su svi kritizirali vučića kojemu je odmah bilo žao i koji se već osjećao loše zbog krivnje koja ga je mučila. Složili smo se da osjećaj krivnje nije ugodan i da je najbolje reći odraslima oko sebe kada osjetimo krivnju kako bismo o tome razgovarali i otpustili osjećaj koji nas je opteretio.
Učenici 1. a razreda Zoja, Ilija i Leon upoznali su se s knjižnicom i načinima na koje mogu provoditi slobodno vrijeme u knjižnici. Od navedenih aktivnosti posebno im se svidjela knjižna ljekarna te su odmah poželjeli poslušati čitanje priče naglas. Odlučili su se za priču koja liječi strah: "Psića je strah odlaska doktoru". Priča im se jako svidjela, osobito kada su roditelji s psićem pekli njegove omiljene kolačiće. Razgovarali smo o strahu te smo se dotaknuli straha od mraka koji zapravo predstavlja strah od nepoznatoga. Složili smo se da se u posve istom prostoru ne osjeća strah ako je dan ili upaljeno svjetlo, nego samo zato što više ne vidimo isti prostor.
Ema i Alina su s veseljem dočekale početak nastave i zabavnih sati u knjižnici u kojoj posebno vole slušati priče iz knjižne ljekarne zajedno sa svojim plišancima. Ovog puta odabrale su priču koja liječi strah "Psića je strah odlaska doktoru". Priča im je bila simpatična, a Alina se prepoznala u nekoliko scena, budući da je i sama imala strah od odlaska doktoru. Svidjelo im se što je mama objasnila psiću što će se dogoditi kod doktora te što su se dogovorili da će poslije peći kolačiće.
Učenici 1. c razreda, Tara, Ela, David i Lavi imali su priliku upoznati se s knjižnom ljekarnom i otkriti priču "Miš lavljeg srca" koja liječi strah. Priču su pozorno slušali te im je bila jako zanimljiva. Nakon priče razgovarali smo o osjećaju straha koji se ponekad pojavi, kako ga osjećamo te što možemo zaključiti i napraviti kada osjetimo strah. Na primjer, David je hrabro opisao svoj strah od visine i zaključili smo da je ovaj strah zapravo koristan jer nas upozorava da postoji moguća opasnost, stahu možemo zahvaliti, ali ne dopustiti da nas preplavi, nego ga osvijestiti i duboko disati.
Pod Šarenim satom 3. b Grga je odlučio poslušati čitanje naglas, a najviše ga je privukla priča o Mrljeku i Prljeku u kojoj su slavili rođendan ispod nokta jedne djevojčice koja nije htjela prati ruke. Ta je priča uzvrstan lijek protiv nedovoljne higijene ruku. Tko god pročita ovu priču, sigurno će ruke prati puuuuno puta na dan. Grgi se priča jako svidjela, a i ostali učenici su se priključili slušanju priče. Svi su se složili s tim da je jako važno često prati ruke kako se nečistoće i bakterije ne bi zavukle pod noktiće.
Marko je pod slobodnim satom odabrao poslušati čitanje priče naglas iz knjižne ljekarne. Odlučio se za priču "Kad je ljut, zeko se ozlijedi" koja liječi ljutnju. Priča mu se jako svidjela, bilo mu je smiješno što se zeko ljutio te misli da je svojim prijateljima trebao drugačije pristupiti ili pričekati da završe igru. Marko je rekao da se on ponekad naljuti kad se igra s bratom, ali da se brzo pomire i nastave igrati.
Simpatična aktivnost "Knjižna ljekarna" proizašla je iz obilježavanja manifestacije "Noć knjige" (od 23. travnja 2021. pa nadalje) koja je nosila temu "Ljekovita moć knjige". Pogledajte kako smo je provodili od kraja travnja do kraja nastave. Čak su nam se pridružili i plišani gosti koje smo rado primili.
Ema i Mumu opet su poželjele poslušati priču o Mrljeku i Prljeku te su ovog puta odabrale priču "Mrljek i Prljek na zbrčkanom prespavancu" koja je odličan lijek za neurednu sobu. Priča im se jako svidjela, osobito dio u kojem je baka Zamazanka objašnjavala Mrljeku i Prljeku kako napraviti najfujkastiji napitak, držeći pri tome prljavi štapić za uši. Emi i Mumu svidjela se baka Zamazanka, no nikako ne bi željele da im se useli u sobu i radi zbrčkane prespavance, zato redovito pospremaju sobu i održavaju čistoću.
Noa je za današnji slobodni sat napravio plan. Prvo je otpjevao pjesmicu o jeseni, zatim je odabrao čitanje naglas priče iz knjižne ljekarne koja liječi bijes "Mirko Bjesomirko", a nakon svega će ispuniti zadatak za Super Čitklub. Noi se priča jako svidjela, nakon svake stranice poželio je iznijeti svoje dojmove (npr., bio je ponosan na Mirka jer je uspio svladati bijes te je primijetio da se u nekoliko riječi u Mirkovoj sobi nalazi ključna riječ MIR), a zaključio je da je Bjesimirova ideja stvarno odlična i vjeruje da će mu puno pomoći pri svladavanju vlastitog bijesa.
Ema je u knjižnicu donijela svoju novu plišanu igračku, kravicu koja se zove Mumu te joj je pokazala police s knjigama i priče koje se nalaze u našoj knjižnoj ljekarni. Zajedno su odabrale dvije priče za čitanje. Prvo smo pročitali priču "Ne!" koja je odličan lijek za rješavanje lošeg raspoloženja budući da simpatični psić iz priče ne može nikoga ostaviti ravnodušnim. Objema se svidjela priča, osobito šaljivi dijelovi.
Budući da smo brzo pročitali priču i porazgovarali o psićevim namjerama, Ema i Mumu poželjele su poslušati još jednu priču, a odluka je pala na priču "Mrljek i Prljek na smrdljivom putovanju" koja liječi neurednost i odlična je za sve one koji ne vole prati kosu. Priča im se jako svidjela te su zaključile da je važno redovito prati kosu kako bi kosa bila zdrava, mirišljava i mekana.
Svena je zanimalo što liječi priča "Miš lavljeg srca" te kada je saznao da spomenuta knjiga liječi strah, zatražio je da mu se priča pročita naglas. Bilo mu je smiješno kako se veliki lav uplašio malog miša, a nije mu se svidio dio u priči u kojemu je navedeno da bi lav mogao smazati miša za večeru. Na pitanje "Što možemo naučiti iz ove priče?" Sven je odgovrio da nije važno koliko je tko velik ili malen, nego koliko ima pouzdanja u sebe.
"Mrljek i Prljek mućkaju bljakavi napitak" knjiga je koja liječi nedovoljnu higijenu zubi. Tko god pročita ovu knjigu, poželjet će odmah oprati zube. Ema je ovog puta u knjižnicu donijela svoje dvije plišane igračke, Mumu i Pingvinka koji su zajedno s Emom slušali čitanje ove priče. Najviše im se svidio dio kada su se zloćkasti Mrljek i Prljek počeli tresti dok je zubarica bušila Lovrin zub.
Mrljek i Prljek opet su poslužili u liječenju slabih higijenskih navika, ovog puta je riječ o neopranoj kosi. Marko je odabrao poslušati priču iz naše knjižne ljekarne "Mrljek i Prljek na smrdljivom putovanju" koja je dala neke zanimljive podatke, na primjer, koje su top tri najsmrdljivije kose. Marku se priča svidjela te mu je bilo smješno kako je djevojčica iz priče bojicama češala kosu zbog neoprane kose.
Ema, Andro, Noa, Andrija i Jona odabrali su posušati čitanje naglas priče iz naše knjižne ljekarne koja liječi nehigijenu i neurednost "Mrljek i Prljek slave fujkasti rođendan". Priča im se svidjela, a naučili su da trebaju često prati ruke kako Mrljek i Prljek ne bi napravili tulum ispod njihovih noktiju.
Marko je odlučio poslušati čitanje još jedne priče o Mrljeku i Prljeku, "Mrljek i Prljek mućkaju bljakavi napitak". Priča je izvrstan lijek za pokvaren zub te čak može spriječiti da se zub pokvari budući da vjerojatno svi koji pročitaju ovu priču ne propuštaju redovito i temeljito prati zube, možda čak i više od pet puta na dan. Marku se priča svidjela, Mrljek i Prljek su, kao i uvijek, bili smiješni, no koliko god bili simpatični, nitko ne bi poželio mućkanje bljakavog napitka u svome zubu.
Sljedeća priča koja je Vanji i Svenu privukla pažnju i izazvala znatiželju bila je priča "Japajapac" koja se također nalazi u našoj knjižnoj ljekarni, a vrlo učinkovito liječi sebičnost. Priča im se svidjela, iako je nismo stigli pročitati cijelu, ali nastavljamo sljedeći put.
Vanja i Sven odabrali su iz naše knjižne ljekarne priču "Ne" koja dobro posluži kao lijek za loše raspoloženje. Tko god upozna zanimljivog psića iz ove priče, dobro se nasmije, čak ako prethodno zbog nečega baš i nije bio raspoložen.
Marko je iz knjižne ljekarne odabrao poslušati čitanje priče koja liječi ljutnju "Kad je ljut, zeko se ozlijedi". Priča mu se svidjela, osobito mu je bio smiješan dio u kojemu su konj i krava zajedno plesali balet. Nakon pročitane priče razgovarali smo o ljutnji i što možemo učiniti kada se naljutimo.
Andro, Ema, Jona, Noa i Andrija odlučili su odabrati priču za čitanje naglas iz naše knjižne ljekarne. Odabrali su priču "Ana i gospodin Strahojed" koja liječi strah i daje nam savjete što učiniti kada nam se pojavi neki mali ili veliki strah. Nakon slušanja priče, učenici su podijelili svoje strahove (strah od hororaca, strah od mraka, strah od malog nožnog prsta, strah od susjeda iz naselja...) s ostalima te odlučili pokušati strahu pristupiti kako je predloženo u priči.
Ema je ovog puta u knjižnicu donijela svoja druga dva prijatelja plišanca Lea i Buritosa koju su odabrali priče za čitanje naglas. Leo je odabrao priču "Kada je ljuta, macu boli trbuh". Priča im se jako svidjela, a nakon čitanja razgovarali smo o tome što nam uzrokuje ljutnju i što tada možemo napraviti.
"Ples slova" knjiga je koja se nalazi u našoj knjižnoj ljekarni, a liječi moguće nerazumijevanje drugačijeg, nečijih poteškoća te osvještava s čime se sve nose djeca s teškoćama. Navedenu je knjigu Vanja odabrao za čitanje naglas te je naučio ponešto o disleksiji, disgrafiji i diskalkuliji te o tome kako se osjeća dječak Petar u vezi toga. Vanji se knjiga svidjela te bi savjetovao dječaku Petru da odustane od jedne sportske aktivnosti kako bi oslobodio slobodno vrijeme za druženje s prijateljima.
"Mrljek i Prljek na zbrčkanom prespavancu" knjiga je koja liječi neurednost, a posluša li je netko tko, poput djevojčice Pavle, ne voli pospremati svoju sobu, vjerojatno će nakon toga spremati sobu svaki dan budući da nitko ne bi poželio da mu se u sobu useli baka Zamazanka koja skuplja najfujkastije smeće i radi zbrčkane prespavance. Nakon slušanja priče, Marko je zaklučio da je priča zanimljiva i smiješna te da bi bilo dobro pospremiti sobu.
Priča "Psića je strah odlaska doktoru" liječi strah od nepoznatoga. Noi se priča jako svidjela, opažao je zanimljive detalje na ilustracijama te mu se posebno svidjelo kako je mama psiću objasnila kako će izgledati posjet doktoru te obiteljsko pripremanje psićevih omiljenih kolačića.
Ema je ovog puta u knjižnicu donijela svoja dva prijatelja plišanca Ramba i malog plastičnog hrčka Luku te su zajedno odabrali priču za čitanje naglas. Odlučili su se za priču "Ana i gospodin Strahojed" koja liječi strah od javnog nastupa, ali i sve ostale strahove. Knjiga im se jako svidjela, osobito dio kada je gospodin Strahojed pojeo tanjur pun variva koji se nalazio u muzeju strahova. Ema je svoj strah od nastupa odlučila pokušati riješiti uz pomoć zanimljive metode gospodina Strahojeda.
Erik je odabrao poslušati priču "Kad je ljuta, vjeverica ne sluša" koja liječi ljutnju, ali nas i uči da ponekad trebamo poslušati druge koji nas upozoravaju kada činimo nešto opasno ili nepromišljeno. Eriku se priča svidjela, prepoznao je i razumio poruku te je suosjećao s vjevericom i ostalim likovima iz priče.
Andro je odabrao poslušati čitanje priče "Japajapac", a priča je toliko bila zanimljiva da su se ubrzo priključili i Andrija, Ema, Noa i Jona. Priča im se jako svidjela te su nakon čitanja i oni pokušali smisliti načine na koji mogu učiniti nešto lijepo za nekoga budući da "Japajapac" liječi sebičnost.
Odlična priča koja nosi naslov prema dva glavna junaka "Mrljek i Prljek slave fujkasti rođendan" izliječit će sve one koji neredovito peru ruke. Poslije čitanja ove simpatične i smiješne priče, rijetko tko neće odmah poželjeti oprati ruke. Marku se priča jako svidjela i vjerojatno će prati ruke češće nego inače.
Priča "Ne!" izvrstan je lijek protiv dosade, ali i lošeg raspoloženja budući da nas može nasmijati i raspoložiti. Marko je odlučio poslušati čitanje priče "Ne!" čak dva puta jer mu je bila jako zanimljiva i smiješna.
Vanja i Sven pitali su ima li u knjižnoj ljekarni knjiga koja liječi bijes ili ljutnju. Budući da se u knjižnoj ljekarni nalazi nekoliko lijekova za ljutnju i bijes, odabrali su jednu koja nas uči što napraviti kada se pojavi osjećaj bijesa i kako ga svladati. Knjiga "Mirko Bjesomirko" im se svidjela te smo pokušali napraviti dvije metode koje su prikazane u knjizi, a možemo ih napraviti u svakom trenutku kada nas posjeti bijes.
Noa, Andro, Ema, Andrija i Jona odabrali jednu ljekovitu knjigu iz naše knjižne ljekarne koja liječi osjećaj nevidljivosti koji se dogodi kod djece koja predugo udovoljavaju drugima zapostavljajući svoje želje i osjećaje. Knjiga "Gospođica Hoću" djecu uči asertivnosti, načinu na kojima drugima mogu jasno i pristojno izraziti što žele ili ne žele i pri tome se osjećati dobro.
Marko je odabrao poslušati čitanje priče "Ovdjezemska" i otkriti kako uvijek možemo biti sada i ovdje u trenutku u kojemu jesmo te uživati u svemu što možemo vidjeti, čuti, namirisati, okusiti ili dodirnuti. Nakon čitanja priče uslijedila je vježba opuštanja koja nas je odvela na putovanje s jednorogom Zemom.
Marko je poželio poslušati čitanje priče koja lliječi strah "Ana i gospodin Strahojed". Nakon čitanja priče, razgovarali smo o strahovima koje imamo te kako nam ova priča pomaže izliječiti ih.
Vanja i Sven odabrali su čitanje priče "Ovdjezemska" jer ih je zanimalo o kakvom je putovanju riječ, tko je Zem i kako im može pomoću da otkriju Ovdjezemsku. Priča im se jako svidjela, osobito vježba za opuštanje koju smo napravili nakon čitanja. Vanja je tijekom vježbe zamislio da su oblaci mekani poput jastuka od šećerne vune koju je malo i probao, a Svenu se najviše svidjelo zamisliti potok i nebo jer jako voli plavu boju.