1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
CILJEVI
- korištenje različitih informacijsko komunikacijskih tehnologija
- upoznavanje organizama prikazanima na vlastitom novcu ali i novcu iz drugih zemalja
- izrada vlastitog novca
- razvijanje socijalnih vještina
- jačanje suradnje između različitih škola
- razmjena iskustava,ideja, dobre prakse
RADNI POSTUPAK
Suradnja učitelja/učenika iz iste škole će se ostvariti uživo, preko Teamsa/Yammera, maila, Facebooka, suradnja dionika iz različitih škola će se ostvariti preko Twinspacea i maila. Partnerske škole svaki mjesec su uključene u određenu aktivnost, sve aktivnosti će se objavljivati preko Twinspacea i web stranica škole. Početak projekta: rujan 2020.- svibanj 2021., nosioci projekta: učenici, učitelji.
9. mj.primjena IKT-a: prezentirati školu, državu, osmisliti logo
10. mj. prikupiti novac koji se koristi/ili se koristio u državama iz kojih dionici dolaze, 11./12 mj. analizirati, objasniti, zaključiti koje se skupine organizama najviše prikazivane i povijesne ličnosti u pojedinoj državi, 1.mj./2,mj istražiti informacije o organizmima (stanište, prehranu, razmnožavanje, osobitosti, javno djelovanje povijesnih ličnosti...) , 3.mj. anketom istražiti mišljenje gubi li se identitet države uvođenjem jedne valute,4.mj. izrada vlastitog novca,
5.mj. evaluacija
OČEKIVANI REZULTATI
Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
na fotografiji: učenici 7. a i 7. b razreda