SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
U školskoj su knjižnici održane radionice pod nazivom “Rodni stereotipi u medijima” koje su okupile ukupno 60 učenika iz tri različita razreda. Radionice su održane s ciljem istraživanja i razbijanja rodnih stereotipa koji su često prisutni u različitim medijskim formatima poput reklama, filmova i mrežnih stranica.
Tijekom radionica, učenici su analizirali kako se žene i muškarci prikazuju na stereotipičan način - žene kao domaćice ili lijepe i mlade, a muškarci kao snažni i vješti s alatima. Međutim, uočili su i pozitivne promjene koje ukazuju na odmak od ovih prikaza.
Ove aktivnosti dio su šireg projekta “Dani medijske pismenosti” koji se provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, a u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.
Ovogodišnji Dani medijske pismenosti održavaju se krajem travnja s naglaskom na razvoj kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijsku pismenost mladih. Organizatori pozivaju sve odgojno-obrazovne ustanove, knjižnice, kina, medije, udruge i druge društvene dionike da se pridruže u promicanju medijske pismenosti raznim aktivnostima, bilo uživo ili putem interneta, ne samo tijekom Dana medijske pismenosti, već i prije i poslije tog perioda. I naša se knjižnica uključila u ovaj projekt jer je medijska pismenost kao dio informacijske pismenosti važan element edukacijskog djelovanja knjižnice kojim se želi potaknuti učenike kritički promišljati o medijskim sadržajima.
Tekst: Nikolina Ćorković, knjiž.
Fotografije: Snježana Terzić, prof.