SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Robotika predstavlja tržište koje će do 2020. vrijediti 60 milijardi eura. U Hrvatskoj je u tri godine proizvedeno samo 11 robota. Za našu zemlju je izuzetno važno poticati tehnološki razvoj jer se time otvaraju radna mjesta. Paralelno s time; i obrazovanje mora slijediti taj trend.
U ovom razdoblju ( 1.9.2016.-31.7.2017.) odrađene su sve aktivnosti koje su bile planirane za ovu fazu projekta. Projektom se upravljalo i koordiniralo i time je bio osiguran primjeren razvoj projektnih aktivnosti i postizanje očekivanih rezultata.
Sudjelovali smo na dva transnacionalna sastanka, izradi mrežne stranice kao platforme za komunikaciju između projektnih partnera (http://www.esvilela.pt/scalingupinclusion/) te stranice društvene mreže (https://www.facebook.com/scalingupinclusion/). Tom strategijom objave informacija identificirane su ciljne skupine i najprimjereniji oblici i načini međusobne komunikacije.
Proveli smo aktivnosti usmjerene na promociji održivosti projekta na razini škole, lokalne zajednice i Županije (održane su prezentacije i radionice na Nastavničkom vijeću, Vijeću roditelja, Školskom odboru, Županijskom vijeću profesora računalstva i informatike, Infokupu s učenicima i profesorima, Gradskom poglavarstvu u sklopu obilježavanja Dana Europe).
Sudjelovali smo u izradi Teachers Guide. Predstavili smo se i na HUB385 ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=808019002694638&set=a.115696368593575.23400.100004596361968&type=3&theater ).
Oformili smo zajednicu u kojoj se uči radi angažiranja nastavnika, edukatora i učenika. Posebno je bio stavljen fokus na edukaciju učenika s ciljem razumijevanja predmeta u STEM području poticanja razvoja kritičkog mišljenja, vlastitih ideja i kreativnosti putem učenja kroz igru i primjene STEM koncepata.
Sudjelovali smo u međunarodnoj edukaciji učenika: Roboti( izrada i programiranje). U pet dana učenici su prošli edukaciju Roboti( izrada i programiranje) sudjelovali su u demonstracijskim aktivnostima, studijskim posjetama i phađali su radionice.
Koordinatorica projekta: Helena Ivanac-Perutka, mag.ing.mech