SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Djelatnici škole uključeni u projekt Škola za život proveli su subotu, 13. listopada, u radnom ozračju. Nastavnici, stručne suradnice i ravnateljica sudjelovali su na predavanju i radionicama koje su vodile četiri profesorice iz mentorskih skupina Škole za život.
Tema ovog posjeta bila je promjena uloga učitelja i učenika u nastavi 21. stoljeća. Istaknuto je kako učenik treba biti u središtu nastavnog procesa, a nastavnik ga treba pratiti na njegovom putu učenja. Nastavnici su na vježbama predlagali kako pasivne metode poput slušanja predavanja zamijeniti aktivnima, a na radionicama su učili što je obrnuta učionica, kako koristiti interaktivni videoalat Edpuzzle te raspravljali o kompetencijama učitelja za 21. stoljeće.
Nakon što su posvijestili važnost uloge moderatora i voditelja koju imaju u nastavnom procesu gdje je učenik u središtu, nastavnici će se sada još više truditi raditi na razvijanju aktivnog učenja kod učenika i uključivanju poticajnih aktivnosti u nastavu.
Nikolina Ćorković