SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Tijekom ove školske godine odlučila sam provesti kratko istraživanje znanja učenika osnovnih škola o obnovljivim izvorima energije s obzirom na važnost istih koja je kontinuirano zastupljena putem raznovrsnih platformi; od onih školskih pa sve do medijskih. Vertikalnu povezanost osnovne i srednje škole smatram ključnom za edukacijska postignuća naših učenika, stoga se rezultati istraživanja direktno reflektiraju na motivaciju tijekom daljnjeg školovanja.
Rezultati istraživanja ukazali su na postojeće nedostatke znanja učenika osnovnih škola, a koja obuhvaćaju poznavanje koncepata (ne)obnovljivih izvora energije te njihovu uporabu u svakodnevnici i sukladne posljedice. Pisani odgovori učenika najviše razotkrivaju prethodno spomenute nedostatke znanja, a sveobuhvatne rezultate moguće je vidjeti u dokumentu u prilogu.
Upravo zbog nevedenog, Srednja škola Dugo Selo postala je projektni partner na dva Erasmus+ projekta: „Hackathon“ i „STEM Clubs“, a čija je temeljna nit vodilja produbljivanje znanja učenika srednjih škola o obnovljivim izvorima energije i zelenoj budućnosti preko ESTEAME grupe predmeta.
I ove godine organiziramo "Dan otvorenih vrata" škole na kojem će učenici osnovnih škola imati mogućnost pobliže se upoznati s naša dva nova Erasmus+ projekta! Na taj način nadamo se da ćemo ih dodatno motivirati na upoznavanje i produbljivanje znanja o obnovljivim izvorima energije te ESTEAME grupi predmeta te ih potaknuti na upis u našu školu kako bi postali dijelom Erasmus+ projekata.
Promišljajmo njihovu (zelenu) budućnost zajedno!
Pitanja istraživanja moguće je naći na sljedećoj poveznici.
Voditeljica projekata „Hackathon“ i „STEM Clubs“
Helena Ivanac-Perutka, mag.ing.mech.