SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
U sklopu projekta „Pokreni promjenu! - poticanje mladih na promjene putem interkulturalnog obrazovanja i volontiranja“ održana je radionica „Ne da mi se…. što se krije iza?“ za stručne suradnice i nastavnice. Više o projektu i aktivnostima pročitajte u nastavku.
U sklopu projekta „Pokreni promjenu! – poticanje mladih na promjene putem interkulturalnog obrazovanja i volontiranja“ čiji je nositelj Forum za slobodu odgoja, održana je još jedna edukacija za stručne suradnice i nastavnice. Edukacija „Ne da mi si…što se krije iza?“ održana je 22. travnja 2021. godine u Zagrebu, a ključne teme bile su motivacija učenika i njihovo mentalno zdravlje. Edukaciju je održala prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, redovna profesorica na Katedri za kliničku psihologiju Filozofskog fakulteta, psihoterapeutkinja kognitivno-bihevioralne terapije te ACT terapeut.
Tijekom edukacije dobili smo zanimljive informacije o različitostima i posebnostima generacija, s naglaskom na razlike u način života, razmišljanja, doživljavanja i izražavanja emocija, odnosa prema sebi i drugima. Ove informacije pomogle su nam u razjašnjavanju (ne)motivacije učenika, a posebno tijekom održavanja nastave na daljinu. Iako je tema mentalnog zdravlja uvijek važna, u posljednjih je godinu dana zbog pandemije i potresa počela dobivati još više na važnosti. Naime, svi brinemo kako će cijela situacija utjecati na nas, ali i na naše učenike te kako pomoći učenicima da se nose s posljedicama. Posljedice su već sad uočljive, a za očekivati je da će ih nažalost biti sve više. Stoga je od izuzetne važnosti osnažiti i odgojno-obrazovne djelatnike, ali i roditelje i učenike kako bismo se zajedno uspješno nosili s onime što nas čeka u budućnosti.
Alka Alfirev Radmanović, prof. psih.