preskoči na sadržaj

Srednja škola Dugo Selo

Login
Virtualna šetnja školom

Raspored

Tjedan A

Tjedan B

RCK - Industrija 4.0

e-Dnevnik

Pratite nas

 

  

 

FOTOVIDEOKLUB SŠDS

 

ŠKOLSKI VOLONTERSKI KLUB

Škola za život

Raspored zvona
SAT VRIJEME
Jutarnja smjena 
1. 7:45 - 8:30
2. 8:35 - 9:20
3. 9:25 - 10:10

VELIKI ODMOR

10:10 - 10:30

4. 10:30 - 11:15
5. 11:20 - 12:05
6. 12:10 - 12:55
7. 13:00 - 13:45
Popodnevna smjena
1. 13:50 - 14:35
2. 14:40 - 15:25
3. 15:30 - 16:15

VELIKI ODMOR

16:15 - 16:35

4. 16:35 - 17:20
5. 17:25 - 18:10
6. 18:15 - 19:00
7. 19:05 - 19:50
Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2019.

Ukupno: 611336
Danas: 41
CARNet
Dugo Selo

Upisi

Otvorena vrata škole

Udžbenici

Sigurno na internetu

Foto-galerija

Državna matura

Profesorska poveznica

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Profesorica SŠ Dugo Selo o borbi protiv rodnih stereotipa na Erasmus+ studijskom posjetu
Autor: Administrator , 28. 5. 2021.

Kako se boriti protiv rodnih stereotipa u obrazovnoj praksi? Kako osigurati da pristup djevojaka znanstvenim i tehničkim predmetima bude pravedan? To su samo neka od pitanja o kojima je imala što reći i profesorica Helena Ivanac Perutka iz SŠ Dugo Selo kao sudionica virtualnog studijskog posjeta „Borba protiv rodnih stereotipa“. „Vjerujem da su rodni stereotipi jedan od najvećih problema današnjice jer predstavljaju prijetnju mladim ljudima u ostvarivanju njihovih snova i težnji samo zato što vjeruju da ne pripadaju nekom polju rada“ – objašnjava prof. Ivanac Perutka.


Trodnevno virtualno međunarodno događanje, koje se održalo od 25. do 27. svibnja 2021. u organizaciji francuske Erasmus+ nacionalne agencije i IH2EF, Instituta za napredne studije obrazovanja i osposobljavanja, privuklo je obrazovne djelatnike iz brojnih europskih zemalja.

Sudionici su međusobno dijelili svoja iskustva i metode rada te opisivali praksu svoje zemlje u pogledu borbe protiv rodnih stereotipa. Pokazalo se da su žene i dalje slabije plaćene za iste poslove te slabije zastupljene u obrazovanju u prirodnim znanostima i inženjerstvu. Istaknuto je kako je potrebno već u školskom okruženju senzibilizirati mlade na borbu protiv rodnih stereotipa i usmjeravanjem dati jednake prilike i djevojčicama i dječacima.

„Htjela bih biti dio pokreta koji bi omogućio mladima, našim kolegama, bližoj i daljoj okolini kontinuirani rad na iskorjenjivanju koncepata koji baziraju naša razmišljanja o nečijim sposobnostima na temelju njihovog spola“ – zaključila je prof. Ivanac Perutka.

Nikolina Ćorković, mag. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju