SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Učenici 2. ogA i 2. ogB razreda u auli škole su 9. ožujka 2022. odglumili prizore iz jedne od najpoznatijih komedija W. Shakespearea „San Ivanjske noći“.
Skupine učenika dobile su zadatak zajednički odabrati dio iz komedije te pripremiti i izvesti dramski prikaz pod vodstvom inspicijenta. Učenici su prilagodili tekst, osmislili scenu, kostime, šminku te predstavili svoje rezultate jedni drugima.
Izmjenjivale su se napete, ozbiljne i smiješne scene, a posvuda su treperila krilca, izvirivale vilenjačke uši i kraljevske krune. Uz puno smijeha i nešto malo treme – svi su uspješno izvršili zadatak. Ovo je jedan primjer zanimljive obrade nastavnog gradiva.
Iako su dramske izvedbe bile samo za nas, privukli smo pažnju slučajnih prolaznika na školskom hodniku, a u publici su se našle i školska psihologinja A. Alfirev Radmanović i ravnateljica D. Svetec.
Svi su bili zadovoljni rezultatima, što pokazuju naše fotografije i komentari koje smo prikupili nakon sata.
„Obrada lektire na ovakav način mi se jako svidjela. Neobično je i nije nešto što često radimo. Vidjeli smo koliko možemo biti složni i koliko se možemo zbližiti zbog lektire, što nikad ne bismo rekli.“
„Na početku mi se ova ideja nije nimalo svidjela. Ne volim biti na pozornici i osjećala sam veliku nervozu. No, kada smo stali na pozornicu i krenuli glumiti, zapravo je bilo jako zabavno. Najviše mi se svidjelo druženje nakon predstave. Zbližili smo se s profesoricom i svi smo se zabavili.“
„Od trenutka kad smo se podijelili u grupe znao sam da ćemo se zabaviti. Svidio mi se zadatak jer smo postali još složniji i nadam se da ćemo u budućim lektirama imati slične zadatke.“
„Kad smo dobili zadatak mislila sam da je to nešto jako strašno, ali kad smo se dogovorili i počeli ostvarivati svoju viziju promijenila sam mišljenje.“
„Imala sam tremu, ali kad sam se popela na pozornicu i vidjela nasmiješena lica ljudi iz razreda i profesorice, odmah mi je bilo lakše.“
Petra Vujić, Linda Vršić, Matea Jukić i Marina Antolković, prof.
Fotografije: Klaudija Jurič, Mia Međugorac, Lara Šegović i Alka Alfirev Radmanović, prof.