SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Gimnazijalci se našli u jezičnoj košnici s izvornim govornicima španjolskog jezika i odlično se zabavili! Povodom Dana kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj u knjižnici SŠ Dugo Selo je organiziran susret za dijalog kultura. Gimnazijalci koji uče španjolski jezik susreli su se s profesorima iz Španjolske koji su bili na gostovanju u SŠ Dugo Selo i proveli zabavnih 45 minuta u živahnom i znatiželjnom razgovoru.
Nakon početnog sramežljivog upoznavanja, opušteno i raspoloženo su krenuli u istraživanje obiju kultura. Tako su otkrili koji se rođendan posebno slavi u Španjolskoj, tko ima finija nacionalna jela i koje je najbolje vrijeme za izlaske.
Prema tome, možemo zaključiti da je cilj Dana kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj - njegovanje iskustva raznolikosti u duhu znatiželje, upuštanja u dijalog i uzajamnog osluškivanja - uspješno ostvaren.
Sve su to pomogle ostvariti profesorica španjolskog jezika Antonija Tisaj Savić, knjižničarka Nikolina Ćorković te profesorica Helena Ivanac Perutka koja je i dovela profesore Španjolce.
Oni su se našli u školi zbog Erasmus+ projekta Job shadowing, odnosno oblika stručnog usavršavanja kada nastavnik promatra i prati rad kolege iz neke europske ustanove na njegovom ili njezinom radnom mjestu. Na taj se način može iz prve ruke proučavati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
U jednom lijepom druženju dobili su mnogo i učenici i profesori te svi zaključili kako je trajalo prekratko i kako bi bilo odlično ponoviti ovakav susret.
Tekst: Nikolina Ćorković