SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Europski program Lifelong Learning Programme ili Program za cjeloživotno učenje Europske komisije financira projekt koji organizira Srednja škola Dugo Selo. U tom projektu sudjeluju učenici Srednje škole Dugo Selo za zanimanje frizer. Cilj samog projekta usavršavanje je znanja i stručnih kompetencija kako bi sudionici bili konkurentniji na tržištu rada, a isto tako želi ih se pripremiti za cjeloživotno učenje.
Riječ je o praktičnoj radnoj mobilnosti u trajanju od četrnaest dana tijekom travnja 2014. godine u partnerskoj ustanovi Kroatische Wirtschaftsvereinigung e. V. (KWVD) u Frankfurtu, a sudjeluje dvadeset učenika drugog i trećeg razreda. Mobilnost uključuje prezentaciju strukovne škole za frizere uz praktični rad u frizerskim salonima. Na taj se način želi postići dobivanje kompetencija i vještina koje se dobivaju u Njemačkoj po završetku školovanja. Učenike se želi motivirati za rad u struci te informirati o mogućem formalnom ili neformalnom nastavljanju učenja. Tijekom posjeta školi učenici će biti upoznati s planom rada, nastavnim programom i kreativnim pristupom obrazovanju, dok će stručnom praksom u frizerskim salonima upoznati način rada, upotrebu tehničkih pomagala i obveze učenika-naučnika. Projekt uključuje i jezičnu i kulturološku pripremu od trideset školskih sati radi upoznavanja učenika s jezikom i kulturom partnera domaćina u Frankfurtu. Budući da se radi o maloljetnim osobama, s učenicima idu tri nastavnika.
Jedan je od ciljeva projekta da se već u adolescentskoj dobi mlade uključi u aktivnosti Programa za cjeloživotno učenje te da za vrijeme svoje mobilnosti spoznaju važnost edukacije i rada na sebi. Projekt pridonosi razvoju samostalnosti, kreativnosti i odgovornosti na radnom mjestu te potiče osobni razvitak učenika. Nakon uspješno provedene dvotjedne izobrazbe učenici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju na jezičnim i kulturološkim pripremama te Potvrdu o pohađanju prakse.
Napisala: Jelena Kuprešak, 4.og