SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Na ovim stranicama možete pronaći sve vezano uz projekte unutar naše škole ili u kojima škola sudjeluje.
Dok se nastava zahuktava s virtualnim modelom ponovno na vidiku, u SŠ Dugo Selo neki nastavnici ne znaju za predah! Upravo su u tijeku završne pripreme eTwinning projekta Svjetski dan štednje, a STEM klub u procesu potrage za učenicima.
Nije ni čudo što je tako jer u te projekte svoj entuzijazam i znanje ugrađuju profesori Miroslav Begić i Petar Rajaković koji su i ove godine proglašeni jednima od 511 najboljih nastavnika u državi na ponos cijele SŠ Dugo Selo! Ovo im je drugi put zaredom da su nagrađeni za svoj rad.
Profesori Begić i Rajaković
Profesor Begić, koji organizira projekt Svjetski dan štednje s maturantima ekonomskog smjera, dobio je i Europsku oznaku kvalitete. Tu oznaku dodjeljuje eTwinning zajednica za projekte koji ispunjavaju određene europske standarde.
Nagrada prof. Begiću za projekt Svjetski dan štednje
„Projektom želim pomoći učenicima svih smjerova da osvijeste važnost financijske pismenosti i steknu praktična znanja iz područja financijske pismenosti korisna za svakodnevni život na zanimljiv, zabavan, kreativan, edukativan i dinamičan način.“ – objašnjava profesor Begić.
Učenice 4. razreda ekonomista pri kraju s pripremama za Svjetski dan štednje
Profesor Rajaković istražuje kako motivirati učenike na stjecanje znanja u STEM području povezujući pritom rad i s područjem obnovljivih izvora energije: „U procesu sam razvijanja STEM kluba kao nove metode učenja i podučavanja na području obnovljivih izvora energije. Pomoću inovativnih i modernih sadržaja pokušavam s kolegama privući učenike koji će svojim sudjelovanjem poboljšati vlastite kompetencije i motivaciju za učenjem STEM područja.“ Sudjeluje i u novom projektu, koji je pokrenula prof. Helena Ivanac Perutka, usmjerenom učenicima s teškoćama u učenju: „Osim toga sudjelujem na novom projektu naziva Digital Skills 4 All. Cilj projekta je učenicima s teškoćama u učenju pomoću digitalnih alata razvijati nove vještine učenja.“
Profesor Rajaković s kolegama u međunarodnoj suradnji na pripremi projekta
Valja spomenuti da su neki od kriterija po kojima se biraju najbolji nastavnici mentorstvo učenicima na natjecanjima, održavanje predavanja radionica i edukacija, rad u stručnim vijećima i udrugama, objava nastavnih materijala i obrazovnih sadržaja, rad na projektima, unaprjeđenje rada škole te rad na unaprjeđenju sustava obrazovanja. Sudeći po projektima koje trenutno provode i koji pokrivaju nekoliko spomenutih kriterija, obojica naših profesora s razlogom su se našli među 511 najboljih.
Tekst: Nikolina Ćorković
Fotografije: Nikolina Ćorković; STEM klub