SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
Sudjelovanjem u radionici naši su nastavnici dali podršku učenicima i njihovom školskom projektu. Provjerili su kakav je glas učenika naše škole, čuju li ih, čuju li jedni druge te su raspravljali kako unaprijediti suradnju na dobrobit svih.
U sklopu trogodišnjeg međunarodnog Erasmus+ projekta „Pokreni promjenu!“ organizirana je edukacija za nastavnike „Pokreni promjenu: Glas i djelovanje djece i mladih - čujemo li učenike, čujemo li jedni druge". Radionica se održala u utorak, 14.12. u školskoj knjižnici, a voditeljice su bile Ana Munivrana i Jelena Perak iz Foruma za slobodu odgoja. Cilj projekta je zajedno s nositeljem Forumom za slobodu odgoja, partnerima i drugim školama produbiti razumijevanje uloge glasa učenika u školi i lokalnoj zajednici te važnosti aktivnog sudjelovanja djece i mladih u društvu. Projektne aktivnosti uključuju cjelovit pristup u radu sa školama te je dosad održano nekoliko edukacija koordinatorica školskog projekta i zainteresiranih nastavnika o temama osobnog rasta i razvoja, aktivnog građanstva i volontiranja.
Na održanoj radionici nastavnici su upoznati s cjelokupnim projektom, njegovim početcima i temeljima. Predstavljeni su rezultati fokus-grupa i upitnika u kojima su sudjelovali učenici, odnosno upoznati su s razmišljanjima učenika, njihovim potrebama, željama, interesima, viđenjem škole i nastave. S obzirom na predstavljene rezultate opisan je tijek razvoja školskog projekta „Vršnjačko savjetovalište“ koji su osmislili naši učenici. Nastavnici su izrazili veliko zadovoljstvo angažmanom učenika te s odobravanjem komentirali školski projekt. Čak su iznijeli i neke prijedloge kako bi se unaprijedio rad budućeg savjetovališta, ali i osigurala anonimnost i povjerljivost. Također su izrazili želju za vlastitim savjetovalištem po uzoru na učeničko. Tijekom radionice nastavnici su dijelili primjere dobre prakse u kojima su pokazali da slušaju i čuju učenike.
Većina nastavnika je nakon radionice izrazila zadovoljstvo sudjelovanjem te su naglasili kako su osvijestili i sami sebi potvrdili da mnoge aktivnosti koje provode s učenicima zaista i jesu za dobrobit učenika. Ponosni na sebe, ali ponajviše na učenike, nastavnici su pružili podršku učeničkom projektu te su izrazili spremnost na prihvaćanje i drugih inicijativa učenika kojima bi pokrenuli promjene.
Autor teksta i fotografija: Alka Alfirev Radmanović, prof.