SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 7:45 - 8:30 |
2. | 8:35 - 9:20 |
3. | 9:25 - 10:10 |
VELIKI ODMOR 10:10 - 10:30 |
|
4. | 10:30 - 11:15 |
5. | 11:20 - 12:05 |
6. | 12:10 - 12:55 |
7. | 13:00 - 13:45 |
Popodnevna smjena | |
1. | 13:50 - 14:35 |
2. | 14:40 - 15:25 |
3. | 15:30 - 16:15 |
VELIKI ODMOR 16:15 - 16:35 |
|
4. | 16:35 - 17:20 |
5. | 17:25 - 18:10 |
6. | 18:15 - 19:00 |
7. | 19:05 - 19:50 |
U pripremama za početak nove školske i nastavne godine nastavnicima je na rasporedu bila i edukacija. Ovaj su se put usavršavali za kvalitetniji rad u nastavi s učenicima s teškoćama na temu Didaktičko-metodički postupci u inkluzivnom obrazovanju. O tome ih je poučavala predstavnica Centra inkluzivne potpore IDEM edukacijsko-rehabilitacijska stručnjakinja dr.sc. Đurđica Ivančić s kojom su se družili tri dana.
Edukacija je obuhvatila i teorijski i praktični dio s nekoliko ciljeva: „Edukacija je pripremljena sa svrhom da učitelji unaprijede procjenjivanje jakih i slabih strana i interesa učenika te njihovih potreba kao i pružanje podrške u strategijama i didaktičko-metodičkim postupcima u učenju i vrednovanju postignuća, odnosno ostvarivanju Individualiziranog kurikuluma.“ – objašnjava dr. sc. Ivančić.
Ono najvažnije što su ponovili jest upravo individualizirani pristup svakom učeniku te podrška njegovom napretku prilagodbom sadržaja i aktivnosti. Nastavnicima je ova edukacija također bila korisna u smislu uvijek potrebne podrške stručnjaka u radu i nastavi s djecom i mladima s teškoćama uključenima u redovne programe obrazovanja.
Tekst i foto: Nikolina Ćorković, knjiž.