« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Po jutru se dan poznaje,
Stari pčelari znaju da se po jutarnjoj rosi poznaje kakav dan će biti pčelama, a učiteljice znaju da kvalitetan odgoj i obrazovanje djece treba početi od najranijeg doba. To je osnova za budući kvalitetan život svakog od nas pogotovo što se tiče odnosa prema prirodi i živom svijetu koji nas okružuje.
Učiteljica Marija Matasović i učitelj Antun Matasović, iz osnovne škole iz Poreča, osmislili su za svoje četvrtaše projekt "Pčela-marljivica i hraniteljica". U sklopu tog projekta učenici su posjetili pčelinjak učenika Srednje Škole Mate Balote, koji vode učenici smjera agrotehničar i profesorica Marina Čanić. Cilj je bio da se učenici upoznaju uživo sa pčelama, njihovim načinom života i važnosti koju pčele predstavljaju u životu čovjeka.
Učenike osnovne škole, na pčelinjaku, dočekali su učenici 3. agrotehničara, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, koji su uvijek spremni za akciju i profesorica Marina Čanić.
Učenici srednje škole kroz predmet Pčelarstvo, koji su slušali u 2. razredu i kroz rad na pčelinjaku, ponosno su prepričavali i prenosili svoje znanje mališanima. Prvo smo učenike osnovne škole upoznali sa mjerama sigurnosti pri radu sa pčelama a prva mjera je pčelarsko odjelo. Svi su se htjeli obući u pčelarska odjela koja su im bila prevelika ali to je posebna radost doživjeti osjećaj, biti pčelar. Radoznalo su skakutali oko košnica, sa tisuću pitanja i svi su htjeli barem nešto uraditi, otvoriti krovište košnice, dodati pčelama hranu, osigurati im vodu, šta god je trebalo. Kada je i posljednji učenik imao priliku glumiti pčelara taj dan došla je i degustacija meda. Nitko nije mogao odoliti tom slatkom proizvodu. Predstavili smo im i druge važne proizvoda kao što su vosak i propolis. ali najvažniji proizvod koji smo istaknuli je oprašivanje i naglasili da kada bi nestalo pčela za par godina nestalo bi i čovječanstva.
Veseli, zadovoljni i prepuni dojmova i četvrtaši i srednjo školci, teško su se rastali, ali najavili smo da ćemo se opet naći na uzbudljivoj nastavi u prirodi.
Napisala profesorica Marina Čanić, dr.vet.med. i prof biologije
Po jutru se dan poznaje,
Stari pčelari znaju da se po jutarnjoj rosi poznaje kakav dan će biti pčelama, a učiteljice znaju da kvalitetan odgoj i obrazovanje djece treba početi od najranijeg doba. To je osnova za budući kvalitetan život svakog od nas pogotovo što se tiče odnosa prema prirodi i živom svijetu koji nas okružuje.
Učiteljica Marija Matasović i učitelj Antun Matasović, iz osnovne škole iz Poreča, osmislili su za svoje četvrtaše projekt "Pčela-marljivica i hraniteljica". U sklopu tog projekta učenici su posjetili pčelinjak učenika Srednje Škole Mate Balote, koji vode učenici smjera agrotehničar i profesorica Marina Čanić. Cilj je bio da se učenici upoznaju uživo sa pčelama, njihovim načinom života i važnosti koju pčele predstavljaju u životu čovjeka.
Učenike osnovne škole, na pčelinjaku, dočekali su učenici 3. agrotehničara, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, koji su uvijek spremni za akciju i profesorica Marina Čanić.
Učenici srednje škole kroz predmet Pčelarstvo, koji su slušali u 2. razredu i kroz rad na pčelinjaku, ponosno su prepričavali i prenosili svoje znanje mališanima. Prvo smo učenike osnovne škole upoznali sa mjerama sigurnosti pri radu sa pčelama a prva mjera je pčelarsko odjelo. Svi su se htjeli obući u pčelarska odjela koja su im bila prevelika ali to je posebna radost doživjeti osjećaj, biti pčelar. Radoznalo su skakutali oko košnica, sa tisuću pitanja i svi su htjeli barem nešto uraditi, otvoriti krovište košnice, dodati pčelama hranu, osigurati im vodu, šta god je trebalo. Kada je i posljednji učenik imao priliku glumiti pčelara taj dan došla je i degustacija meda. Nitko nije mogao odoliti tom slatkom proizvodu. Predstavili smo im i druge važne proizvoda kao što su vosak i propolis. ali najvažniji proizvod koji smo istaknuli je oprašivanje i naglasili da kada bi nestalo pčela za par godina nestalo bi i čovječanstva.
Veseli, zadovoljni i prepuni dojmova i četvrtaši i srednjo školci, teško su se rastali, ali najavili smo da ćemo se opet naći na uzbudljivoj nastavi u prirodi.
Napisala profesorica Marina Čanić, dr.vet.med. i prof biologije
Po jutru se dan poznaje,
Stari pčelari znaju da se po jutarnjoj rosi poznaje kakav dan će biti pčelama, a učiteljice znaju da kvalitetan odgoj i obrazovanje djece treba početi od najranijeg doba. To je osnova za budući kvalitetan život svakog od nas pogotovo što se tiče odnosa prema prirodi i živom svijetu koji nas okružuje.
Učiteljica Marija Matasović i učitelj Antun Matasović, iz osnovne škole iz Poreča, osmislili su za svoje četvrtaše projekt "Pčela-marljivica i hraniteljica". U sklopu tog projekta učenici su posjetili pčelinjak učenika Srednje Škole Mate Balote, koji vode učenici smjera agrotehničar i profesorica Marina Čanić. Cilj je bio da se učenici upoznaju uživo sa pčelama, njihovim načinom života i važnosti koju pčele predstavljaju u životu čovjeka.
Učenike osnovne škole, na pčelinjaku, dočekali su učenici 3. agrotehničara, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, koji su uvijek spremni za akciju i profesorica Marina Čanić.
Učenici srednje škole kroz predmet Pčelarstvo, koji su slušali u 2. razredu i kroz rad na pčelinjaku, ponosno su prepričavali i prenosili svoje znanje mališanima. Prvo smo učenike osnovne škole upoznali sa mjerama sigurnosti pri radu sa pčelama a prva mjera je pčelarsko odjelo. Svi su se htjeli obući u pčelarska odjela koja su im bila prevelika ali to je posebna radost doživjeti osjećaj, biti pčelar. Radoznalo su skakutali oko košnica, sa tisuću pitanja i svi su htjeli barem nešto uraditi, otvoriti krovište košnice, dodati pčelama hranu, osigurati im vodu, šta god je trebalo. Kada je i posljednji učenik imao priliku glumiti pčelara taj dan došla je i degustacija meda. Nitko nije mogao odoliti tom slatkom proizvodu. Predstavili smo im i druge važne proizvoda kao što su vosak i propolis. ali najvažniji proizvod koji smo istaknuli je oprašivanje i naglasili da kada bi nestalo pčela za par godina nestalo bi i čovječanstva.
Veseli, zadovoljni i prepuni dojmova i četvrtaši i srednjo školci, teško su se rastali, ali najavili smo da ćemo se opet naći na uzbudljivoj nastavi u prirodi.
Napisala profesorica Marina Čanić, dr.vet.med. i prof biologije