Često se u razredu usred ozbiljnih pitanja dogode smiješne situacije izazvane neobičnim odgovorima i izjavama naših učenika. Ovakve zgode vrijede čitavo bogatstvo jer apsolutno svakom navuku osmijeh na lice – nadamo se da će i Vama koji ih upravo sada čitate!
MUDROSTI PRVAŠIĆA
Na satu prirode i društva na pitanje: Koji su dijelovi ulice?
Učenik odgovara: Pločnik i kločnik!
Nakon kratkog razgovora o zdravom povrću učenik duboko uzdahne i kaže:
„Jedva čekam da dođem doma i pojedem kondor-blu!“
Tijekom ponavljanja što gdje raste začuje se:
Učiteljica:„Gdje raste grožđe?“
Učenica: „Grožđe raste u grozdičnjaku!“
Drugi dan u školi, učenik koji je za vrijeme sata pušten na WC, nakon kraćeg se vremena vraća sa smiješkom i sramežljivo kaže: „Fulal sam sobu!“
Nakon nekoliko puta ponovljene informacije o sportu nakon nastave „pažljivi“ učenik pita:
„kada je sport?“
Učiteljica: „U petnaest do četiri za djevojčice.“
Učenik: „A za muškarce?“
Učenik ima prošlogodišnji ispunjeni udžbenik. Čim je čuo upute – on viče da je gotov. Iz aviona se vidi da nije njegov rukopis.
Učiteljica: „Kako si ti to već stigao napisati, a nisam ni rekla zadatak do kraja?“
Učenik: „Ja ne znam, meni se to samo odjednom tu stvorilo.“
Nakon razgovora jer je uvrijedio jednu učenicu neprimjerenim komentarom:
Učenik: „Neću se ispričati jer nisam imao pojma da su cure tako osjetljive, ali sljedeći put ću znati!“
Nakon nastavne jedinice Učenik, učenica i razgovora o tome kako ih prepoznajemo i razlikujemo – između ostalog i po školskoj torbi, učenik upita učiteljicu Natašu:
„A u koji razred ide učiteljica Lana?“
MUDROSTI DRUGAŠIĆA
Ponavljanje zanimanja na satu Prirode i društva.
Učiteljica: „Kako zovemo čovjeka koji popravlja satove?“
Učenik: „Satovičar.“
Učiteljica: „Zašto roda seli u toplije krajeve?“
Učenica: „Zato što kad ode, bude manje ptica. Ne treba uopće ići, samo se treba potruditi da dođe do hrane.“
MUDROSTI TREĆAŠA
Učiteljica: „Zašto još nisi razmutio temperu za likovni rad?“
Učenik: „Zato, učiteljice, što nemam palentu.“
Učiteljica: „Kako su se zvala mongolska plemena koja su poharala Hrvatsku 1242. g. za vrijeme vladavine kralja Belle IV.?“ (Tatari)
Učenik: „Znam – Tutari! Neee, Titari!“
MUDROSTI PETAŠA
Kako se zove vršitelj radnje u rečenici?
Sindikat. (subjekt)
Na satu Informatike…
Učiteljica: „Kako dijelimo računala s obzirom na opremu? Na fizičku i kakvu još?“
Učenik: „Psihičku!“
Petaši u razgovoru s veterinarom u Ekoparku Kraš…
Veterinar: „U čemu je razlika između koze i jarca?“
Naš petaš: „Koze su ljepše!“
Veterinar: „Znate li što jedu magarci?“
Petaš: „Hranu!“
Na satu Povijesti…
Učitelj: „Tko je istražio najveće nalazište neandertalca u Hrvatskoj?“
Učenik: „Dragutin Tadijanović – Kramberger!“ (Dragutin Gorjanović – Kramberger)
Petaši na satovima povijesti:
Pitanje: Kojim događajem počinje muslimanska era?
Odgovor: Bijegom proroka Muhameda iz Meke u Mezimu. (Medinu)
Pitanje: Tko je bio prvi povjesničar?
Odgovor: Horda. (Herodot)
Pitanje: Nabroj ilirska plemena.
Odgovor: Delmati, Histri, Liburni i iPadi. Ne iPadi! iPodi! (Japodi)
MUDROSTI ŠESTAŠA
Na satu Povijesti…
Učitelj: „Tko je osnovao Papinsku Državu?“
Učenik: „Papin Mali!“ (Pipin Mali)
Kako se zove najpoznatije djelo Marina Držića?
Mando Dadoje. (Dundo Maroje)
MUDROSTI SEDMAŠA
Tko su dva najpoznatija rana modernistička slikara u Hrvatskoj?
1. slikar i 2. slikar. (Vlaho Bukovac i Celestin Medović)
Kako se zovu žene koje su se borile za pravo glasa u SAD-u?
Ljubavnice. (sufražetkinje)
Od kad do kad je trajao Građanski rat u SAD-u?
Od početka do kraja. (1861. – 1865.)
Koja je bila najpoznatija hrvatska slikarica?
Soraja Radoš. (Slava Raškaj)
Na satu Hrvatskoga jezika za vrijeme testa jednog učenika 7. b razreda jako muči zadatak koji kaže:
Preoblikuj imenični atribut u pridjevni: pejzaž Like.
Učenik: Profesorice, meni nikako nije jasno što ovo znači, je li ovo neki pejzaž Like ili je to pejzaž lajk?
Kako se zovu pjesme domoljubnog sadržaja?
Budilice. (budnice)
U kojem je gradu nastala Kraljevina Italija?
U Torontu. (Torinu)
Razgovara učitelj tehničke kulture s učenicima sedmog razreda o početcima elektrifikacije. I kaže: „Tada su ljudi od električnih trošila imali samo žarulju, a strujni krug nije imao sklopku. Pitanje glasi: Kako su onda gasili žarulju?“
Odmah stiže prvi i najuspješniji odgovor: „Puhali su u nju!“
Na satu geografije:
Profesorica: Gdje u svijetu ima najviše nafte? Gdje su najveća nalazišta?
Učenik: U Ini!
Na satu hrvatskoga jezika:
Profesorica: Reci mi jedan pozitivan i jedan negativan superlativ.
Učenik: Najdobriji!
Profesorica: Molim te, koji se negativni superlativ slaže s najdobriji?!
Učenik: Najzaliji!
Profesorica: Navedi mi jedan sinonim. Ljubav i…?
Učenik: Frižider!
MUDROSTI OSMAŠA
Na satu Biologije…
Učiteljica Karmen: „Gdje se skuplja salo?“
Učenik: „U podnožju trbuha.“
Učiteljica Karmen: „Što je to alergija?“
Učenik: „Alegorija je preosjetljivost na neke tvari.“
O čemu je riječ u romanu „Sadako hoće živjeti“?
Djevojčica Sudoku izrađuje ždrijela od papira.
Pitanje: Promjer baze konzerve je 8 cm,…(treba izračunati oplošje valjka).
Učenik diže ruku: A koja konzerva? Jel’ tunjevine?
Na satu fizike: “Možda ste čuli za Alessandra Volta?”
Učenik: “Ma jesmo, jesmo!”
Učiteljica u čudu: “Čuli ste za Alessandra Volta?!”
Isti učenik: “Pa dobro, ne za toga Volta, ali za Johna TraVOLTu smo čuli.”
Iz početnog ispita iz matematike: U razredu je 30 učenika, 5 ih je dobilo ocjenu odličan, 10 ocjenu vrlo dobar… Kolika je vjerojatnost da učitelj prvo ispita učenika koji je dobio ocjenu vrlo dobar?
Učenica 8. razreda: Mislim da je vjerojatnost nikakva jer bi učitelj prvo trebao ispitati one učenike koji su dobili jedan!