« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Pojam pismenosti pored usvojenosti grafijskoga sustava obuhvaća pravilnost napisane riječi ( gramatičko-pravopisni aspekt ), izbor izražajnih sredstava ( stilistički aspekt ), misaono-emocionalni fond izraza ( sadržajni aspekt ) i strukturu izraza ( kompozicijski aspekt ). Pismenost nije gotov dar. Zlatno pravilo suvremene metodike pismenosti glasi: imati što izraziti, osjećati potrebu da se to izrazi i pronaći odgovarajuća izražajna sredstva. Za poticanje stvaralačke atmosfere uvode se razni nastavni postupci i motivacijska sredstva.
Jezično izražavanje i stvaranje
Pri oblikovanju naših sastavaka poslužili su nam čitanje umjetničkih tekstova i razgovor o aktualnim događajima. Naglasak smo stavili na motivacijsku ulogu umjetničkog predloška i poticajne tematske riječi. Sastave smo pisali na emocionalne teme potaknute svojevrsnim „emocionalnim šokom“, tj. razgovorom o aktualnim društvenim problemima i općeljudskoj zbilji ( rat, neimaština, nasilje, prolaznost čovjekova života, duhovnost...). Više o ovoj temi kao i sastave možete pročitati u Novinarskoj grupi.