« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Učenici 1.b razreda uključeni su u projekt Volim čitati. Povodom toga u našoj učionici uređen je kutak za čitanje. Kutak je obogaćen raznim časopisima, slikovnicama i knjigama. Kutak zajednički koriste učenici 1.b i 2.b razreda.
Cilj projekta je: razvijati sklonost čitanju, tehniku i brzinu čitanja, čitalačke, govorne i komunikacijske vještine te sposobnost razumijevanja pročitanog teksta; obogaćivati aktivan rječnik učenika, usvajati govorne vrednote i usmjeravati učenike, koliko god je moguće u toj dobi, na interpretativno čitanje, jačati samopouzdanje i umanjiti nelagodu i strah od čitanja ili javnih nastupa, pomoći učenicima s teškoćama u čitanju.
Više u foto-galeriji ili klikom ovdje.
Čitanje je još uvijek glavni način učenja bez obzira na to kojim metodama i nastavnim sredstvima i pomagalima prenosimo znanje učenicima. Suvremena je tehnologija bliska učenicima i omogućuje brz protok informacija, ali zahtijeva i razvijenu sposobnost čitanja i razumijevanja pročitanog. Učenicima 1. razreda nužno je približiti čitanje kao osnovni način prikupljanja informacija potrebnih za školovanje, napredovanje i uspjeh u životu. Glasnim čitanjem pred auditorijem, u igri i na radionicama, učenici stječu samopouzdanje i umanjuju strah od javnog nastupa. Samostalnim izborom tema, pronalaženjem i pisanjem tekstova sa zadanom temom usmjeravaju se prema istraživanju, suradnji, boravku u školskoj knjižnici i druženju s knjigom i drugim pisanim tekstovima.