« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Profesionalna orijentacija je vrlo važan preduvjet buduće uspješne karijere. Uspješna karijera je usko povezana s dobro odabranim zanimanjem.
Prva faza profesionalne orijentacije bi trebala biti samoprocjena osobnosti npr. analiza interesa. U drugoj fazi koja bi se mogla nazvati “procjena mogućnosti” procjenjuje se odnos između osobnih mogućnosti i prilika za zapošljavanje koje bi se mogle pružiti.
Profesionalna orijentacija ne može biti učinkovita bez plana, jer to je dugoročan proces koji započinje ulaskom u školu, a završava pred kraj srednjoškolskog obrazovanja
Profesionalna orijentacija uključuje aktivnosti profesionalnog informiranja i profesionalnih konzultacija osobe koja odlučuje o budućem zanimanju i kvalifikaciji.
Profesionalna orijentacija može biti primarna i sekundarna. Primarna profesionalna orijentacija odnosi se na savjetovanja prilikom odabira prvog zanimanja. Ona se uglavnom odnosi na mlade ljude koji se još uvijek školuju te na zaposlene na svom prvom radnom mjestu. Sekundarna profesionalna orijentacija namijenjena je osobama koje mijenjaju profesiju. To su uglavnom stariji ljudi koji iz raznih razloga moraju promijeniti profesiju ili osigurati drugu.
To su metode kojima se procjenjuje osoba i koje služe za određivanje najboljeg i najprihvatljivijeg oblika profesionalne rehabilitacije. One uključuju:
Profesionalno informiranje koristi se u slučaju kada osoba može sama donijeti odluku o budućem zanimanju. To je proces akumulacije informacija potrebnih za donošenje takve odluke.
Profesionalno informiranje može se provoditi na dva načina: individualno i grupno.
Profesionalno savjetovanje uključuje aktivnosti profesionalnog informiranja, no glavna mu je zadaća davanje savjeta od strane stručne osobe vezano uz odabir i realizaciju zanimanja. Osnovni je cilj profesionalnog savjetovanja ne samo pomoć u procesu samoprocjene, već i orijentiranje prema alternativnim mogućnostima.
Michael Shaw u članku “Teens have 8-track minds” govori kako profesionalno savjetovanje treba prilagoditi različitim mentalnim sklopovima učenika. U svom članku on govori o savjetovanju prilikom odabira pojedinih školskih predmeta. Shaw navodi kako većinu učenika možemo okarakterizirati kao “odlučne realiste”, a samo neki su “kratkoročni konformisti”. Razlike u njihovim mantalnim sklopovima protežu se kroz 8 kategorija a Shaw ih prikazuje kroz tipične stavove koje učenici izražavaju:
Shaw smatra kako će nastavnici moći dati bolje savjete učenicima pri odabiru premeta ukoliko odrede kojem tipu pripadaju.