« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
U sklopu terenske nastave Prirode i društva učenici 4. b razreda posjetili su Meteorološku postaju u Gradištu
U sklopu terenske nastave Prirode i društva učenici 4. b razreda posjetili su Meteorološku postaju u Gradištu. Domaćini su nas ljubazno dočekali i detaljno nas upoznali s poslom meteorologa. Saznali smo puno korisnih i zanimljivih informacija o Postaji. Osnovana je 1971. godine zbog specifičnog položaja mjesta. Nalazi na 97 metara nadmorske visine. Prati vrijeme od Iloka, Osijeka do Slavonskog Broda. Zaposlenici prate određene vremenske parametre 24 sata na dan i te podatke računalom šalju u Zagreb ( u DHMZ ). Rezultati nekih mjerenja (npr. temperature zraka ) šalju se svakih sat vremena. U prostorijama meteorološke postaje puno je računala i svakakvih aparata čiju smo funkciju upoznali. U dvorištu Postaje nalaze se različiti mjerni instrumenti smješteni u lijepe bijele kućice . Termometrom se mjeri temperatura zraka i tla, barometrom tlak zraka, anemometrom brzina i smjer vjetra, kišomjerom količina kiše, a tučomjerom veličina tuče. Najviše nas je zainteresiralo kako izgleda i radi lansirna rampa za ispaljivanje raketa. Saznali smo da je za ispucavanje raketa potrebno dopuštenje iz Zagreba jer se ne smije pucati dok su u zraku letjelice. Podatci koje smo doznali o promatranju i mjerenju vremenskih prilika bit će korisne u daljnjem spoznavanju prirode.