« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Dragi učitelji i nastavnici, u ovome kutku možete saznati sve novosti vezane uz rad prosvjetara, novim zakonima, pravilnicima, stručnom ispitu za pripravnike...
Ukoliko i sami imate nekih zanimljivih materijala ili želite sudjelovati u uređivanju kutka za nastavnike javite se na adresu e-pošte
Priručnik za razrednike i stručnu službu
Prijateljstva iz osnovne škole mogu potrajati cijeli život, ali kod sramežljive djece steći i jednog prijatelja čini se nemogućom misijom. Olakšajte im put učeći ih da se zanimaju za druge i pomažu...
Biti pomalo nesiguran ili neodlučan u prvom razredu osnovne škole sasvim je normalno, no kod neke djece to prelazi u krajnost i iskazuje se socijalna fobija. Zbog straha od neuspjeha, na nastavi se ne javljaju i općenito se povlače u sebe. Vršnjaci baš takve često bezobzirno ismijavaju i kritiziraju, što može produbiti strahove i trajno narušiti samopouzdanje.
Sramežljiva djeca teže sklapaju prijateljstva jer ih i drugi vrlo često negativno procjenjuju kao dosadne ili odbojne. Sramežljivi se zato osjećaju usamljenije, pa postaju još sramežljiviji, a kriva procjena okoline naoko se još jednom potvrđuje.
Neiskustvo u društvu kod neke se djece iskazuje kao zbunjenost, koja može biti posljedica pretjerane kritike koje dijete čuje u domu. Roditelji se, stoga, moraju pitati koliko često ističu negativne osobine svojih sinova i kćeri, a koliko ih često pohvaljuju. Majke i očevi moraju se potruditi usaditi djetetu zdravu dozu samopouzdanja govoreći im da imaju mnoge osobine i sposobnosti koje ih čine vrijednima. Osim toga, ukoliko dijete teže svladava gradivo, pomoć roditelja i dodatno objašnjenje dat će im samopouzdanje na nastavi.
Možda se već dobro snalaze s e-mailom, SMS porukama i iPod-om, no to ne znači da su vaši klinci majstori komunikacije. Zapravo, ove i slične naprave krive su za svjetsku pošast sramežljivosti, koja muči i odrasle. Ograničite im korištenje videoigrica, televizije i kompjutora, te ih potaknite da se druže s drugima u stvarnom svijetu.
Povučeniju djecu možda treba podučiti kako se razgovara. Roditelji trebaju često razgovarati s njima, o njima i pitati ih kako se zovu drugi učenici, što vole, kako se ponašaju i slično. Opustite se i nasmijte nekoj svojoj grešci, primjerice: 'Vidi kako je mama/tata prosula/o sok.' Objasnite im da svako griješi te da greške u govoru ili one koje načinimo prilikom kretanja nisu razlog za suze nego normalna pojava koja nas može i nasmijati. Potaknite ih da pozitivnije gledaju na druge ljude i ne doživljavaju svijet preozbiljno. Kako ćete to postići? Najlakše svojim dobrim primjerom. Sprijateljite se i vi s roditeljima njihovih školskih kolega (neka dijete izabere) i pozovite ih na druženje.