« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Dragi učitelji i nastavnici, u ovome kutku možete saznati sve novosti vezane uz rad prosvjetara, novim zakonima, pravilnicima, stručnom ispitu za pripravnike...
Ukoliko i sami imate nekih zanimljivih materijala ili želite sudjelovati u uređivanju kutka za nastavnike javite se na adresu e-pošte
Priručnik za razrednike i stručnu službu
Čini se da je najlakše ocijeniti ono što učenici najmanje vole – testove, diktate, kojekakve pisane provjere znanja. Onda je možda logično da je najteže ocijeniti ono što najviše vole – skupni rad, primjerice, njihovo zalaganje itd. E pa, zato je tu i opisno ocjenjivanje!!
Bilješke o praćenju učenikova rada trebaju biti poticajne i konstruktivne kako bi podigle učenikovo samopouzdanje i potekle ga na daljnji napredak u radu.
Potrebno je zapisati nadnevak pri svakom unošenju opisne ocjene jer se time otvara mogućnost usporedbe u napredovanju ili zaostajanju učenika. Bilježi se ono što je bitno i ono što može koristiti u daljnjem praćenju i pedagoškom tretmanu učenika.
U prvom planu treba isticati:
Potrebno je ukazati na učenikovu kreativnost i originalnost te snalaženje u rješavanju problema.
Potrebno je ukazivati na osposobljenost učenika za samostalnost u radu:
Treba istaknuti uspjehe postignute u školskim, županijskim i drugim natjecanjima ili uspjehe u međurazrednim relacijama:
Treba ukazati na motiviranost i razvoj interesa te stupanj napredovanja u odnosu na početak školske godine.
Opisna ocjena treba upućivati i na ono što još treba razvijati.
Ako već moramo zapisati ono što je dobro, tada biranim riječima treba ukazivati na ono što je potrebno učiniti da bi se postojeće stanje popravilo i poboljšalo.