« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
TERENSKA NASTAVA U LOVAČKOM DOMU
Šetnjom do zdravlja
09. listopada 2009. godine održana je terenska nastava u Lovačkom domu u Cerni, pod geslom „Šetnjom do zdravlja“. Sudionici ove kratke, ali slatke pustolovno-poučne avanture bili su učenici naše škole od petog do osmog razreda, te njihovi nastavnici.
Vesela povorka krenula je pješice prema Lovačkom domu u ranim jutarnjim satima (7:30), a na cilj se došlo nakon pedesetak minuta laganog hoda. Vremenska prognoza išla nam je u korist, a kada smo stigli na željeno odredište, odmah nas je opčinila ljepota šumaraka i livada uz Bosut.
U tako opuštenoj i vedroj atmosferi, održana je nastava iz svih predmeta, s jedinom razlikom što je svakodnevnu scenografiju školskih učionica zamijenio idilični i pitomi slavonski krajolik.
Nastava u prirodi bila je zanimljiva i kreativna, na svježem zraku bolje se pamti! Učenici su pisali i čitali poeziju s motivima šume (hrvatski jezik), slikali pejzaž koji su promatrali (likovna kultura), izrađivali glazbene instrumente od prirodnih materijala (glazbena kultura), prepoznavali vrste biljaka i životinja (biologija), pokušavali doživjeti način života prapovijesnog čovjeka praveći razno oruđe, lukove i strijele (povijest), mjerili i izračunavali dimenzije stabala (matematika), orijentirali se u prostoru pomoću kompasa (zemljopis), saznavali više o naprednoj tehnologiji GPS-a (informatika), opisivali šumu na stranim jezicima (engleski, njemački)…
Nakon zanimljive i poučne nastave, učenici su nastavili razgledavati Lovački dom i zabavljati se u ugodnom druženju, a zatim se oko 10:30 krenulo pješice natrag. Većina učenika izrazila je mišljenje da im je ovakav način učenja u prirodi vrlo zanimljiv, jer su doživjeli nešto novo što je odmak od njihove svakodnevne školske rutine, te bi rado voljeli češće učiti na takav način.
Ivana Perić, prof.
Učenici novinarske sekcije