« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Naša je škola imala 10. svibnja 2013. veliku čast ugostiti poznatu književnicu Željku Horvat-Vukelja. Susret je organiziran u suradnji nakladničke kuće Školska knjiga.Susretu su prisustvovali učenici nižih razreda, a održan je u dvorani škole.
Fotografije možete pogledati u foto-galeriji ili klikom ovdje!
Prije svega bilješke o književnici:
Željka Horvat-Vukelja rođena je 25. srpnja 1952. godine u Sinju. Najranije djetinjstvo provela je u Šibeniku. Osnovnu školu i gimnaziju pohađala je u Zadru. Diplomirala je francuski i španjolski jezik na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radila je u osnovnoj školi - predavala je francuski jezik učenicima od prvog do osmog razreda. Suautorica je desetak udžbenika i priručnika za učenje francuskog jezika.
Pisanjem se bavi još iz mladih dana. Objavila je stotinjak kratkih priča u tisku i na Hrvatskom radiju, dvadesetak dječjih igrokaza, zbirku priča Šiškabališka, roman Putovanje patuljka Zvončića i slikovnice Poplava iz šalice kave, Balončica, Panjoglav, Hrabrica i Slikopriče.
Radi u Školskoj knjizi, glavna je urednica časopisa Modra lasta.
Učenici 4.b razreda ugodno su iznenadili gošću izvedbom autoričina igrokaza Reumatični kišobran.
Glumci su s nestrpljenjem očekivali gošću.
Autorica je bila izuzetno zadovoljna i pohvalila je izvedbu, kostime, pozornicu i voditelje.
Svoje priče predstavila je na neobičan i djeci vrlo privlačan način - kroz glumu. U igrokaze je uključila i učenike te su i oni tako postali dio priče. U svojoj torbi, koju naziva Ljubica Torbić, donijela je puno maštovitih priča i likova i tako uspjela stvoriti pravo malo kazalište.
Tako smo naučili da kazalište može stati i u običnu torbu i da nam za igru, glumu i priče ponekad ne treba ništa osim mašte. Dječjem oduševljenju nije bilo kraja jer su i oni mogli sudjelovati u aktivnostima. Svojim toplim nastupom i neposrednošću, kao i velikom maštovitošću, književnica je osvojila i djecu i učitelje.
Na samom kraju susreta dobili smo ocjenu 5 i to ne jednu nego dvije petice.