« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
U sklopu nastave prirode i društva u četvrtom razredu učenici uče o čovjeku. Da bi nastava bila zanimljivija učenici su nova znanja stjecali na dodatnoj nastavi izradom projekta „Čovjek-to sam ja“.
U sklopu projekta obrađeno su gradivo dopunjavali novim spoznajama, zanimljivim zadacima i pokusima. Tako su, npr. pisali priču o svom rođenju i sebi danas, istraživali pokusom imaju li spušteno stopalo i radili vježbe za stopala.
Upoznali su kako se puls ubrzava kod fizičkih napora i doznali koliki je napor srca u minuti. Ono kuca cijelog života i zato ga treba posebno paziti i čuvati.
Izrađivali su svoju osobnu iskaznicu i upoznali što je daktiloskopiju (tehniku ispitivanja otisaka prstiju). Upoznavali se s još mnogim drugim zanimljivostima vezanim za čovjekov organizam.
Na kraju smo sve listiće povezali u jednu malu knjižicu koja prikazuje naš projekt kroz sve etape rada. Učenici koji su sudjelovali dobili su pohvalnicu za sudjelovanje u projektu.