Učenici 6. c razreda sudjelovali su na međunarodnom eTwinning projektu: Mi smo dio Zemlje i ona je dio nas. Projektne aktivnosti provodile su se od 12. travnja do 20. svibnja 2021., a u projektu je sudjelovalo 6 učenika (David, Ivan, Laura, Magdalena, Lana i Petar) pod mentorstvom nastavnice Tee Gabriša. Tema projekta bila je jačanje svijest ljudi prema očuvanju prirodnog okoliša i upozorenje na opasnost koja prijeti životu na Zemlji uslijed naglog razvoja industrije i porasta potrebe za energijom, što je dovelo do ispuštanja velikih količina otrovnih supstanci u atmosferu, a to je naglo utjecalo i na globalno zatopljenje i klimatske promjene.
Ciljevi projekta:
- razvijati ekološku svijest
- osvještavati opasnosti koje donosi industrijalizacija
- naučiti i istražiti uzroke i posljedice globalnoga zatopljenja
- razvijati čovjekovu svijest i naglašavati važnost potrebe zaštite prirodnog okoliša
Očekivani rezultati:
- Povećati i unaprijediti postojeća znanja i vještine vezane uz tematiku projekta, ali i rad na Etwinning platformi. Nova poznanstva, lijepoj i konstruktivnoj suradnji među partnerima te eventualnom stvaranju ideja za buduće projekte.
Završni proizvod bit će interaktivni plakat s eko porukama učenika i učitelja partnera u projektu i javni Twinspace koji će služiti kao riznica ideja i motivacija etwinnerima.
Projektnim aktivnostima ostvareni su i ishodi iz Geografije, Prirode i Međupredmetnih tema:
- GEO OŠ C.6.4. Učenik navodi i opisuje prirodna bogatstva, sirovine i izvore energije, navodi vrste onečišćenja i mjere zaštite te objašnjava važnost selektiranja otpada.
- OŠ PRI B.6.2. Učenik raspravlja o važnosti održavanja uravnoteženog stanja u prirodi i uzrocima njegova narušavanja.
- odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode.
- odr A.3.4. Objašnjava povezanost ekonomskih aktivnosti sa stanjem u okolišu i društvu.
- osr B.3.2.Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
- osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
RADNI POSTUPAK
1. Učenici su samostalno napravili svoje avatare kako bih se predstavili svim sudionicima projekta
2. Proveli su anketu u razredu i objavili rezultate na eTwinning stranicama projekta
3. Izradili su prezentaciju vezanu uz Dan planete Zemlja koji su objavili u projektu
4. Učenici su samostalno napravili plakate uz pomoć digitalnog alata Piktochart. Teme plakata bile su vezane uz obnovljive i neobnovljive izvore energije, onečišćenje, recikliranje i zaštitu okoliša. Svoje znanje provjerili su kvizom kojeg su napravili u Quizzizu
5. Na zajedničkom padletu učenici su naveli primjere kako oni štite Zemlju
6. U sklopu projekta glasali su za EKO dizajn majice te su osmislili vlastiti eko poruku