preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Deščak

Login
Raspored školskog zvona

                  

Školski dokumenti

 

Prijevoz školskim autobusom

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED SKOLSKOG AUTOBUSA.pdf

Tražilica
Korisni linkovi

 

 

 

Kalendar
« Prosinac 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školski kalendar rada

 

DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.

1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) –  Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe

      

   

   

   

ZANIMLJIVOSTI

https://office365.skole.hr/

Besplatne radionice za djecu

Dragi roditelji, 

pročitajte što sve nudi Udruga za poticanje i razvoj kreativnih i socijalnih potencijala djece, mladih i odraslih Carpe Diem.

U sklopu projekta ,,Spoji se u umjetnost, priključi se u kulturu" započeli smo s nizom interesantnih i korisnih radionica. Aktivnosti uključuju edukacije iz područja lutkarskog kazališta, vizualne umjetnosti, 3D umjetnosti, razvoj čitalačke kulture, upoznavanje s hrvatskom povijesti umjetnosti te debate i susrete s umjetnicima. Sve radionice se održavaju online, putem Zoom-a te su potpuno besplatne. 
U idućih godinu dana, koliko traje projekt, jedan od ciljeva je taj da se djeci i mladima do 25 godina starosti omogući bolji pristup online kulturnim i umjetničkim sadržajima.
Pregledajte poveznice za Facebook evente s detaljima o svim radionicama koje će se održati do kraja listopada. Studeni nam donosi nove radionice te ćemo Vas obavijestiti o istima, ukoliko će vas zanimati.


U nedjelju 24.10. virtualne šetnje za mlade :

https://web.facebook.com/events/285176726779220/

Ponedjeljak 25.10. virtualne šetnje za djecu :

https://web.facebook.com/events/3162104807400548/

Ponedjeljak 25.10. čitalački klub za djecu :

https://web.facebook.com/events/269450278381201

Utorak 26.10. lutkarske radionice za djecu :

https://web.facebook.com/events/1186913428385052

Srijeda 27.10. kreativne radionice na temu reciklaže za djecu :

https://web.facebook.com/events/3096594257229238


Za bilo kakva dodatna pitanja, slobodno se javite na kontakt:
dora.gemeri@carpediem.hr

CARPE DIEM

Tekst i plakat osmislila i objavila knjižničarka Angelina Bijelić.

Aktivnosti za djecu tijekom ljeta u Svetoj Nedelji

Dragi roditelji,

u privitku se nalazi program aktivnosti za dijecu koje će se odvijati tijekom ljeta u Svetoj Nedelji. 

Objavu postavila knjižničarka Angelina Bijelić.

Priloženi dokumenti:
GSN-Ljeto-LetakA4-Preview-2.pdf

Dokumentarni film "The Social Dilemma"

Ne propustite zajedno s djecom pogledati Netflixov dokumentarni film "The Social Dilemma" koji uistinu osvještava svojim sadržajem, iznosi svjedočanstva bivših djelatnika velikih platformi kao što su Google, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest... koji su iz etičkih razloga izašli iz sustava na vrhuncu svoje karijere. Progovaraju o sustavu koji se krije iza virtualnog svijeta, a pomno je planiran kako bi uspio što preciznije kontrolirati svoje korisnike. 

Objavu postavila knjižničarka Angelina Bijelić.

Medijska pismenost

Informirajmo se te budimo podrška i vodstvo djeci i mladima u virtualnom svijetu!

Medijska je pismenost skup vještina koje nam omogućavaju da analiziramo i propitujemo sadržaje kojima smo izloženi te da procjenjujemo njihovu točnost i pouzdanost izvora. Takav pristup zahtijeva i podržava radoznalost, kreativnost, kritičko mišljenje i stalno propitivanje koje otvara nove prozore u svijet i omogućava promjene sebe, drugih i društva koje nas okružuje. Poticanje i razvijanje medijske pismenosti od najranije dobi neophodno je kako bismo olakšali snalaženje u „moru” informacija i sadržaja (istinitih, lažnih, netočnih, pristranih, s ciljem prikirivenog oglašavanja), kako bismo se osjećali sigurno i zaštićeno u interakciji s medijima, ali i kreirali prostor sigurnosti i za druge korisnike s kojima taj prostor dijelimo.

Navedeni tekst preuzet je iz radnog materijala sa službene stranice portala medijskapismenost.hr/ na kojemu možete pronaći brojne sadržaje, materijale i pomoć pri odgajanju i educiranju djece i mladih u virtualnom svijetu na malim i velikim ekranima okruženi u svakodnevnom životu.

Na portalu postoji posebna rubrika za roditelje kojoj možete pristupiti i putem ove poveznice, a slobodno možete i proučavati radne obrazovne materijale za roditeljske sastanke koji se nalaze na ovoj poveznici.

Objavu postavila knjižničarka Angelina Bijelić.

Čitaj mi!

Čitajmo djeci od najranije dobi!

"Čitaj mi!" prva je nacionalna kampanja za promicanje čitanja naglas djeci od rođenja. Pokrenuta je povodom Europske godine čitanja naglas (2013.), a odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Cilj kampanje je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita. Podjednako važan cilj jest poticati roditelje da s najmlađom djecom što prije počnu dolaziti u lokalnu narodnu knjižnicu. 

Navedeni tekst preuzet je sa službene stranice nacionalne kampanje za poticanje čitanja Čitaj mi!. Više informacija o kampanji, kao i popis književnih djela prema uzrastu možete pronaći na istom web mjestu ili klikom na ovu poveznicu koja će vas odvesti na web stranicu.

Preuzmite na svoj uređaj promotivne letke ove kampanje i slobodno se poslužite svim dostupnim materijalima.

Letak za roditelje

Metar

Objavu postavila knjižničarka Angelina Bijelić.

Kutak za roditelje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zajedno kroz nove izazove
Autor: Petra Gabriša, 7. 9. 2020.

Dragi roditelji,

naši učenici su danas krenuli na nastavu i jako smo sretni što se možemo ponovno družiti i učiti zajedno. Nova situacija i pravila koja su trenutno na snazi te opća neizvjesnost ponekada mogu biti zastrašujući, ali će pomoći mališanima da steknu psihološku otpornost koja će im koristiti kasnije u životu jer je život uvijek nepredvidljiv. Vaše i naše vodstvo u nošenju s time najviše će im pomoći, o nama će ovisiti hoće li uspjeti plivati u ovoj situaciji kao pobjednici ili će ih svaka promjena emocionalno preplaviti.

Osluškujemo vaše potrebe te smo stoga odlučili dati vam nekoliko savjeta kako možete pomoći mališanima da bolje razumiju što se događa oko njih te da im pomognete u nošenju s emocijama. Ovi savjeti se ne odnose samo na situaciju s Covid-19 već na situacije poput promjena u obitelji (rastave, smrt u obitelji, preseljenje i dr.), promjene u društvu i svijetu (ekonomska kriza, pandemija i dr.), prirodne katastrofe (potresi, poplave i dr.).


  • Uzimajte u obzir informacije iz relevantnih izvora, članci i postovi ljudi koji su skloni katastrofiranju situacija te su obojani ljutnjom, agresijom i neprijateljstvom često nisu relevantan izvor.
  • Djeci (kao i odraslima) možete informacije predočiti na različite načine, negativne i pozitivne, i o tome ovisi kako će se dijete ponašati. Mi odrasli smo odgovorni za modeliranje njihovog stava. Ako djeci predstavimo pranje ruku i higijenu kao nešto svakodnevno i normalno (što na kraju krajeva i jest) tada im to neće biti ništa posebno niti zahtjevno. 
  • Priča o nošenju maski je nekome kontroverzna, nekome nije. Svedimo to na pokrivalo za lice koje druge štiti od naših kapljica dok pričamo, u tim kapljicama ima bakterija i ponekad virusa. Djeca će nas najbolje razumijeti ako im informacije povežemo s nečime što je njima poznato,  možete im dočarati priču o zaštiti koristeći analogiju životinja - započnite priču o kornjači koja ima oklop koji ju štiti od ozljeda, vanjskih nepovoljnih utjecaja i opasnosti... jež ima bodlje koje ga štite od opasnosti... mi sada nosimo maske koje nas štite od virusa (ako hoćete i od zagađenja zraka, ovisno o tipu maske).
  • Kada se pojave negativne emocije ohrabrujemo vas da se pokušate s njima suočiti na način da ih prihvatite umjesto da ih potisnete te da ih ispitate. Ako se javi strah, neki destruktivan način bi bio povećavanje tog straha paničarenjem : "Užasno se bojim, razboljeti ću se sigurno, nigdje više nije sigurno."  Konstruktivan način bi bio priznavanje : "Bojim se zaraze, bojim se da se ne zarazim ako dođe netko bolestan u moju blizinu. Idem razmisliti što mogu napraviti da se zaštitim i kolika je vjerojatnost da se mogu razboljeti ako pratim sve propisane mjere." Strategija  bi bila - priznavanje straha, analiza opasnosti i plan djelovanja kako bismo se zaštitili. 

Želimo vam uspješan početak nove školske godine s vašim mališanima. Danas su nas obradovala njihova nasmiješena lica te se nadamo da će takvo raspoloženje zadržati i u narednim tjednima.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju