1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Rujan 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
Pogledajte učeničke radove koji su nastali u školskoj godini 2020./2021.
Objave pod rubrikom "Učenički radovi" uređuje i objavljuje knjižničarka Angelina Bijelić.
Učenici 4. a razreda izradili su svoje simpatične kreativne japanke i šlapice s kojima spremno iščekuju praznike i ljetne uživancije.
Upoznali smo život biljaka i životinja na našim travnjacima i u šumama, a ovo je razredni herbarij koji je nastao nakon što smo potražili biljke na travnjacima i u šumi te o njima i ponešto saznali, isprešali ih i zalijepili uz bilješke.
Čitali smo i interpretirali Eko Eko, a na satu LK smo reciklirali i stvarali likove iz tog lektirnog naslova. :)
Učenici 1. a razreda poslušali su čitanje priče "Drveni neboder" autorice Ivane Guljašević te su naslikali svoje drvene nebodere koji su osvanuli na razrednom panou.
Pjesma slovačkoga pjesnika Františeka Rojčeka bila je odličan uvod u pisanje nastavka i završetka priče. Evo uvodne pjesme i naših maštovitih priča koje su nastale. 😊
Na satovima PID-a upoznajemo životne zajednice travnjaka i šuma u RH. Nastavili smo na satu HJ vježbati slikovito opisivanje te su nam poslužile fotografije slikarskih djela livada i šuma. Odabrali smo slike Vincenta van Gogha i Claude Moneta. Sami smo odabrali onu koju želimo opisivati te su tako nastale skupine u kojima su smo zajedno opisivali, dogovarali se, ispravljali i sastavljali najbolje rečenice.
Iste fotografije poslužile su nam na satu LK za slikanje. Zadatak je bio uočiti na slici što je bliže, a što dalje te kako to prikazati slikanjem temperama, a uz to smo vježbali miješati boje kako bismo naslikali rad sličan predlošku.
Na sljedećem satu PID-a na red su stigle učeničke prezentacije plakata i PPT prezenatcija - Životne zajednice travnjaka i šuma koje su učenici pripremali u parovima.
Nama u 4. a uistinu je dosta kiše i hladnoće... Željno očekujemo pravo pravcato proljeće s puno sunca i prekrasnih cvjetova. Naše kreativne djevojčice spretnim su rukama izradile nekoliko takvih.
Zemlji za rođendan čitali smo igrokazni tekst "Zahvalnica Zemlji" te se potrudili izraditi lutke/ likove u igrokazu. Bilo je tu različitih ideja i izvrsno oblikovanih lutaka Zemlje i Mjeseca.
Nastala je maštovita i poučna priča Kako pomoći Zemlji, koju je napisala naša Vita. A naša Lana napisala je ispriku Zemlji za sve što joj činimo.
Kontrast kromatska i akromatska tonska skala, simetrija, slikanje po promatranju fotografije leptira
Pogledajte naše radove koje smo naslikali nakon pročitanih lektira "Tri medvjeda i gitara" i "Pale sam na svijetu".
Skupina učenika 2. a razreda "Mali enigmati" pod vodstvom učiteljice Lidije izradili su novo izdanje časopisa "Zmajček" na temu Uskrsa. Časopis je namijenjen učenicima prvih, drugih i trećih razreda, cijena časopisa je, kako piše i na priloženom reklamnom plakatu, "2, 3 ili najviše 5 kn", a sva prikupljena sredstva namijenjena su za školovanje djece u Africi u sklopu projekta "Škole za Afriku". Ukoliko želite kupiti časopis "Zmajček", javite se učiteljici Lidiji, a više o projektu pronađite na poveznici https://www.unicef.org/croatia/skole-za-afriku.
Nakon pročitane lektire "Stanari u slonu", odlučili smo naslikati naslovnicu tog književnog djela.
Nakon pročitane lektire, nacrtali smo najdraži dio iz djela te smo napisali opis Grge Čvarka. Jako nam se svidjela ova lektira, kao što možete i vidjeti po našim crtežima.
Jeste li znali da gotovo 80% svih bolesti nastaje zbog nečiste vode? Svake godine nastojimo skrenuti pozornost na važnost očuvanja vode, izvora sveukupnog života. Tim povodom učenici sedmih razreda izradili su plakate na kojima su istaknuli zanimljive podatke o vodi te prikazali kruženje vode u prirodi.
Nakon interpretacije pjesme Dobriše Cesarića, "Slap", prionuli smo zajedničkom poslu te stvarali u skupinama vezanu priču "Kako je moja kaplja postala slap" (papir na kojemu pišemo priču putuje u krugu od jednog djeteta do drugoga te svatko ima zadatak pročitati prethodno zapisano i dopisati svoju jednu rečenicu, bez međusobnog dogovaranja:).
Nekolicina djece je nakon zajedničkog rada, kada se probudila dječja mašta, poželjela i sama napisati svoju priču. Tako su nastale ove kapljičaste, vodenaste i maštovite priče. 😊
Na Satu razrednog odjela razgovarali smo o emocijama, kako ih prepoznati, koji su uzroci emocijama i kako se ponašamo kad smo veseli, tužni, uzbuđeni, kad nas je strah. Svatko od nas će se drukčije ponašati i "nositi" s nekom emocijom/osjećajem i svakomu će i uzrok određenog osjećaja biti različit. Igrali smo igru u kojoj smo jedni drugima poklanjali: sreću, bolje ocjene, puno prijatelja, urednost, marljivost, razgovor kada je teško... To nam se jako svidjelo tako da smo željeli igru nastaviti i tijekom odmora jer osjećali smo se radosnima kad smo primali i davali darove i međusobno se uvažavali.
Na kraju smo u pripremljene Mentalne mape o OSJEĆAJIMA dopisivali, svatko za sebe, koji je UZROK da se tako osjećam i kako se tada PONAŠAM.
Upoznavanjem ljudskoga tijela, naučili smo i ponešto o oku, osjetilu vida. Zabavljale su nas optičke varke te smo i mi pokušali crtati i slikati jednu, a jesmo li barem malo uspjeli, pogledajte naše radove. 😊
Ovo su radovi nastali na prošlotjednoj INA-i. :) Djevojčice su od papirnatih tanjura i kartona izradile ukrase za učionicu. Nastale su kokoši koje nesu pisanice.👏😂
Na satovima HJ/medijske kulture pokušali smo dopuniti znanje o računalu i internetu. Pogledali smo video uratke kojima je bio cilj informirati nas o prednostima korištenja računala i interneta, o opasnostima na internetu i o, nadasve potrebnom, bontonu na internetu. Naš zadatak je bio pažljivo slušati, gledati i bilježiti sve što mislimo da je važno znati. Slijedio je rad u skupinama koje su te bilješke trebale zapisati u obliku Mentalnih mapa, a potom i prezentirati svoj rad.
Pregledajte stop-animacije učenika šestih razreda na temu godine dana od pojave koronavirusa. Videa se nalaze u privitku uz objavu.
Na SR organizirali smo radionicu o međuvršnjačkom nasilju, tj. o pritiscima vršnjaka i posljedicama. Podijelili smo se u 4 skupine, koje su imale svaka svoj predložak o vršnjačkom nasilju te smo o njima kasnije raspravljali.
Trudili smo se raspraviti o svakom predlošku/priči te predlagati rješenja problema.
1.Što bi učenici pod pritiskom trebali učiniti?
2.Kakve su posljedice ako pristanu na pritisak/ucjenu?
3.Ima li posljedica ako odbiju pritisak vršnjaka?
4. Kako mogu zatražiti pomoć starijih ili vršnjaka?
5.Zašto su grupe vršnjaka upravo njih odabrale za "žrtvu"?
Ovo nam je bila jako zanimljiva tema za raspravu i razmišljanja, čak cijela dva sata. Učiteljica je pohvalila naš trud u sudjelovanju i predložena rješenja.
Na kraju smo se usuglasili da se međuvršnjačko nasilje iskazuje druženjem s vršnjacima kroz agresivno ponašanje u školi ili izvan škole, da je takvo ponašanje najčešće u vezi s niskim samopouzdanjem, da je važno naučiti reći NE i razlikovati neprihvatljivo od prihvatljivog ponašanja.
Učenici šestih razreda podržali su Dan ružičastih majica izradivši stop-animacije. Pregledajte njihove video uratke klikom na priložene fotografije.
Filip Kedmenec i Adrian Kariž, 6. c Vanja Pergar i Stjepan Mihael Čitarović, 6.c
Monika Bodo i Ankica Dejanović, 6. a Maja Jambrešić i Laura Gudlin, 6. c
David Marić i Emanuel Kolarec, 6. c Lana Lozić i Kiara Klingor, 6. c
Julijana Golubić i Lucija Mlinar, 6. c
Predstavljamo razredni kalendar 4. a razreda za 2021. godinu koji su izradile djevojčice na INA-i. Uložile su jako puno truda i nakon dva tjedna dovršile posao.
Marljive, maštovite i kreativne izradile su kalendar u kombiniranoj tehnici/lavirani tuš + kolaž u formi stripa, a likovi su djeca iz razreda.
Likovi razgovaraju o nečemu što bi moglo biti karakteristično za taj mjesec u godini.
Od organa do sustava organa, od sustava organa do cjeline ljudskoga tijela
Tako smo zamislili i ostvarili ponavljanje i vježbanje ovoga dijela nastavnog gradiva.
Svaka od 6 skupina učenika/ca imala je zadatak istražiti zanimljivosti i sažeti ključna znanja o sustavu organa koji je dodijeljen skupini. Na satu smo od slika organa, koje su bile izrezane u dijelove (puzzle), slagali cjelinu - organe i cijeli sustav organa, a zatim lijepili na određeno mjesto u dijelu ljudskoga tijela, koje smo ocrtali konturnom crtom. Uz svaki organ smo zapisivali zanimljivosti i ključne značajke o ulozi toga organa.
I konačno, slijedila je prezentacija o svakom sustavu organa. Jako smo se potrudili naučiti osnovna znanja te prijateljima u razredu pripovijedati o temi koja nam je bila zadana.
Čitali smo pripovijetku Zlatka Krilića "Ivana", razgovarali o osjećaju zaljubljenosti, sreći, ljubavi te o tome kako iskazujemo svoje osjećaje. Nakon toga pozabavili smo se stvaralačkim pisanjem.
U 2. a razredu natječemo se u broju pročitanih knjiga za neobveznu lektiru. Zvjezdicama ocjenjujemo svaku knjigu kako bismo svojim vršnjacima dali preporuku za čitanje.
Izradili smo plakate kojima podsjećamo jedni druge na nadolazeći razredni maskenbal na kojemu će održati natjecanje za najbolju masku.
Na satovima INA izradili smo kristale snježnih pahulja. Kopirali smo pahulje gledane mikroskopom, oblikovali drvofiksom i kristalima krupne morske soli te ih obojali s nekoliko kapljica boje.
Čitali smo naglas "Kad bi grad bio živ", a nakon toga su i kuće oživjele u našim pjesmama koje smo stvarali i pisali. Tema je bila po izboru... maskenbal ili Valentinovo.
Naučili smo što je potres, kako nastaje, kako i gdje se mjeri jačina potresa, što je seizmograf... Izradili smo "seizmograf" te vježbamo evakuaciju nakon iznenadnog znaka učiteljice.