Sve aktivnosti tijekom stručnoga usavršavanja financirane su u okviru Programa za cjeloživotno učenje (potprogram Comenius) od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU.
U razdoblju od 21. do 27. travnja 2013. Ivana Opačak, profesorica hrvatskoga i engleskog jezika u našoj školi, boravila je u Birminghamu, Engleska. Ondje je, pod vodstvom Victora Allena (Mirror Development & Training Ltd.), održan strukturirani stručni seminar „Razvijanje emocionalne inteligencije u razredu“ koji je okupio devet srednjoškolskih profesora iz pet europskih zemalja – Hrvatske, Švedske, Grčke, Latvije i Litvanije. Profesorica Opačak s velikom je radošću i ponosom predstavila našu školu i postignuća naših učenika, naš grad, našu Slavoniju i Hrvatsku.
Osnovni ciljevi seminara bili su:
· kroz interaktivne metode poučavanja i učenja (istraživanje, igre uloga, simulacije, rasprave unutar manjih i većih skupina, prezentacije i sl.) spoznati važnost uporabe emocionalne inteligencije u svakodnevnom životu i radu;
· pružiti osobama zaposlenim u odgojno-obrazovnom sustavu relevantne i suvremene informacije o tome kako učenicima omogućiti da ostvare svoj puni potencijal (višestruka inteligencija, 5 sastavnica emocionalne inteligencije);
· pomoći nastavnicima da razviju praktične vještine upravljanja razredom;
· pomoći nastavnicima razumjeti i ohrabriti učenike s rizičnim oblicima ponašanja koji neizostavno utječu na razrednu klimu i tijek odgojno-obrazovnoga procesa.
Radni tjedan ispunile su brojne zanimljive aktivnosti – predavanja i radionice u prijepodnevnim i poslijepodnevnim satima te terenska nastava (posjet Akademiji Nuneaton i odlazak u Stratford-Upon-Avon, rodno mjesto W. Shakespearea) – no sudionici događaja najviše su uživali u neformalnom druženju te izmjeni kulturalnih različitosti. Profesorica Opačak događaj ocjenjuje kao iznimno zanimljivo te poticajno profesionalno i životno iskustvo.
Autorica teksta i fotografija: Ivana Opačak, prof.
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.