eTwinning projekt: MANTENEMOS PUENTES (Održavamo mostove)
Ove školske godine uspjeli smo održati mostove izgrađene u Erasmus+ projektu Atrévete a emprender među partnerskim školama iz Španjolske, Grčke, Portugala, Poljske i Italije.
Tema: plastika i globalno zatopljenje – problemi koje treba riješiti
Sudjelovalo je 24 učenika (2.D, 2.H, 3.D, 3.H i 4.D razreda)
te 4 profesorice (Ipša, Kelemen, Mađarić i Perši).
OPIS
Učenici su samostalno i u malim grupama istražili teme, izradili edukativne materijale na španjolskom i engleskom jeziku, proučili materijale drugih grupa kako bi usvojili sadržaje i mogli sudjelovati u diskusijama, igrama, kvizovima i upitnicima koje su izradile druge grupe. Učenici su radili u grupama pomiješanih nacionalnosti čime je potaknuta izravna komunikacija na stranim jezicima i suradničko učenje. Također, učenici su raspravljali i komentirali svoje ideje i provedene aktivnosti na forumu TwinSpace platforme.
Dinamiku aktivnosti malo je omela pandemija Covid 19 kada su učenici iz Španjolske i Italije modificirali pojedine aktivnosti kako bi se međusobno ohrabrili i lakše podnijeli izolaciju uzrokovanu karantenom.
UČENIČKI RADOVI
INOVACIJE I KREATIVNOST
Ovaj je projekt potaknuo učenike na kreativnost i samostalno učenje. Osim što su suradnički izrađivali različite audiovizualne sadržaje, sudjelovali su i u videokonferencijama u realnom vremenu sa svojim kolegama iz partnerskih škola te su uporabom IKT-a sudjelovali u zabavnim igrama kako bi pokazali što su u projektu naučili o plastici i globalnom zatopljenju.
EVALUACIJA
Iako je pandemija COVID 19 u manjoj mjeri poremetila plan aktivnosti, učenici su izrazili zadovoljstvo suradnjom u ovom međunarodnom projektu te su spremni ponovno se uključiti u drugi eTwinning projekt.
Novi eTwinning projekt – MANTENEMOS PUENTES
OPIS PROJEKTA
Želimo ostati povezani! Želimo nastavak suradnje partnera na dvogodišnjem Erasmus+ Atrévete a emprender projektu iz Španjolske, Italije, Portugala, Poljske, Grčke i Hrvatske.
kako bismo se još bolje upoznali te postali dokazali da smo dobri susjedi i prijatelji u kontekstu europskoga identiteta.
Projekt će se odvijati na španjolskom i engleskom jeziku. U projekt će se uključiti učenici 1.H, 2.D, 2.H, 3.H, 3.D i 4.D razreda. Projekt vodi profesorica Renata Mađarić, a na projektu sudjeluju i profesorice Jasminka Kelemen, Vanja Perši i Irena Ipša.
CILJEVI:
- usporediti našu svakodnevnicu te pronaći sličnosti i razlike
- promovirati suradničko učenje i razvoj transverzalnih vještina
- poticati uporabu ICT alata
- poticati kreativnost i poduzetnički duh kod učenika
- razvijati kreativnost, poboljšati jezične i digitalne kompetencije učenika
RADNI POSTUPAK:
Suradnja će se odvijati na platformi TwinSpace. Učenici će raditi u transnacionalnim grupama.
- Proučavanje i uspoređivanje sadašnjosti
- Stvarna suradnja među učenicima
- Organiziranje grupnih aktivnosti učenika uživo
- Korištenje alata web 2.0
- Vršnjačko vrednovanje aktivnosti uporabom kvizova (učenici)
- Vrednovanje aktivnosti uporabom rubrika (nastavnici) postupaka
OČEKIVANI REZULTATI
Krajnji rezultat projekta bit će TwinSpace na kojem će biti prikazan rad učenika u obliku blogova, videomaterijala, digitalnih knjiga, fotografija i dokumenata. Očekuje se da će učenici, između ostaloga, poboljšati svoje jezične i digitalne kompetencije. Projekt će se diseminirati putem društvenih mreža, internetskih stranica škola te informativnog panoa u školama. Projekt će se također prezentirati učenicima, roditeljima i lokalnoj zajednici.