Tjedan cjeloživotnog učenja posvećen radionicama za učenike
Autor: Anita Bubak, 3. 10. 2022.
Prošli tjedan u Poljoprivredno-prehrambenoj školi protekao je u ozračju Tjedna cjeloživotnog učenja koji je UNESCO-ovom inicijativom pokrenut 1999. godine, a svake se godine obilježava u brojnim zemljama i na svim kontinentima. Od pedagoginje Kristine Hip, koja je koordinirala aktivnostima vezanim za Tjedan cjeloživotnog učenja u ovoj Školi, doznajemo kako je održano četiri zanimljive radionice sa ciljem senzibiliziranja učenike za izgradnju pozitivnoga ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, te promicanja kulture učenja, kao i poticanja osobne motivacije pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja. Održane su slijedeće radionice:
Mikrobi svuda oko nas; Analizom tla do zdrave hrane;
Podučavali svoje vršnjake izradi bureka; Uzgoj bukovača na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
Mikrobi svuda oko nas
Tjedan cjeloživotnog učenja započeo je u društvu mikroba. Učenice i učenici prvog razreda zanimanja agrotehničarka/agrotehničar aktivno su sudjelovali u radionici pod nazivom Mikrobi svuda oko nas koju je pripremila i provela profesorica Dijana Garbin. Tako su učenice i učenici koji u Nastavnom kurikulum nemaju Mikrobiologiju dobili priliku mikroskopirati i nakratko uroniti u oku nevidljiv svijet mikroba. Posebno im se svidjelo što su sami nacjepljivali mikrobe na hranjive podloge te bojali bakterijske stanice.
Analizom tla do zdrave hrane
Druga radionica koju je pripremila i održala profesorica Ankica Pavlović bila je na temu Analizom tla do zdrave hrane. Radionici su prisustvovali učenice i učenici prvog razreda zanimanja prehrambeni tehničar. Cilj je bio upoznati ih kako analizom tla mogu unaprijediti biljnu proizvodnju, odnosno postići visok prinos “zdrave hrane” uz zaštitu i unaprijeđenje čovjekovog okoliša. Učenike je upoznala sa sastavom tla te opasnostima od trajnoga gubitaka kvalitetnijih tala uslijed neopravdane i neracionalne prenamjene ili korištenja. Učenicama i učenicima ukazala je na važnosti poznavanja pedoloških svojstava tla budući da je to osnovna pretpostavka za njegovu racionalno korištenje. Prehrambenim tehničarkama i tehničarima posebno je zanimljivo bilo raditi u pedološkom laboratoriju u kojem su brzom test metodom određivali pH uzorka tla.
Podučavali svoje vršnjake izradi bureka
U trećoj radionici Antonija Hodak, Mihael Turek i Antonijo Matokić, učenici trećeg razreda, svoje su pekarske vještine demonstrirali učenicima i učenicama poljoprivrednih zanimanja. Kroz radionicu u školskom pekarskom praktikumu, koju su osmislile i pripremile profesorice Katarina Džalto i Mira Ćaćić te suradnica u nastavi Brankica Podnar, pripremali su omiljene pekarske proizvode; sendviče i burek.
Izazov izrade vučenog tijesta rado su prihvatile Ena Jugović, Klara Marić i Matej Vidović koji se obrazuju u zanimanju agrotehničar te su ovom radionicom dobili odličnu priliku za naučiti nešto novo i učiti od svojih vršnjaka. Kako doznajemo, učenice i učenici koji su sudjelovali u ovoj radionici bili su jako zadovoljni i znatiželjni, a na kraju su počašćeni sokom od kopriva koji su proizvele prehrambene tehničarke i tehničari i biskvitnim kolačima naših pekarica i pekara.
Uzgoj bukovača obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
Četvrtu radionicu o uzgoju bukovača osmislila je i provela profesorica Mirela Višaticki koja se pripremila za učenike poljoprivrednih i prehrambenih zanimanja.
Cilj joj je bio skrenuti pažnju na potencijal uzgoja bukovača na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima jer je postupak uzgoja ove ukusne gljive vrlo jednostavan.
Na početku radionica održala je kratko predavanje o carstvu gljiva istaknuvši važnost gljiva u ekosustavu. Ponajviše je govorila o uzgoju gljiva u poljoprivrednoj proizvodnji i mogućnosti zarade. Drugi dio radionice posebno je zainteresirao učenice i učenike jer je demonstrirala uzgoj micelija u tegli na kartonu.
Pedagoginja Kristina Hip rekla nam je kako su se učenici odlično snašli u ovim radionicama, svidjelo im se doznati što uče učenici drugih zanimanja kao i učiti od vršnjaka, te da će se aktivnosti vezane za Tjedan cjeloživotnog učenja nastaviti i u narednim godinama.
Vremenik izradbe i obrane završnog rada
Kalendar polaganja ispita državne mature
Vremenik dopunskog rada i popravaka
Termini informativnih razgovora
2023.
Dokumentacija za natječaj Erasmus
Rezultati natječaja Erasmus+ 2023.
2019./2020.
Natječaj za mobilnost učenika
Rezultati natječaja Ersmus+ u 2019.
2018
Idemo u Portugal
Natječaj za mobilnost učenika
Rang lista učenika za Portugal
Jezične pripreme
Predstavljen projekt "Agromobilnost"
Europass životopis:
https://europass.cedefop.europa.eu/
Letak za upis učenika u 1. razred
Obavijesti za upis učenika u 1. razred
Vrijeme i mjesto upisa učenika u 1. razred
Slobodna mjesta za upis u 1.razred na jesenskom upisnom roku
Europska unija
Zajedno do fondova EU
PROJEKT
USPOSTAVA INFRASTRUKTURE RCK PANONIKA
Projekt je sufinancirala
Europska unija iz Europskog fonda
za regionalni razvoj
PROJEKT
USPOSTAVA REGIONALNOG CENTRA KOMPETENTNOSTI PANONIKA
Projekt je sufinancirala
Europska unija iz Europskog socijalnog fonda
Predstvaljeni projekti RCK Nastavničkom vijeću
Sastanak s nastavnicama partnerske Ekonomske škole
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |