Učenici osmislili društvenu igru
Autor: Tonka Šarić, 25. 10. 2022.
Učenice i učenici četvrtog razreda zanimanja prehrambeni tehničar, povodom Europskog tjedna programiranja (EU Code Week) u sklopu predmeta poslovna komunikacija s prof. Tonkom Šarić osmislili su igru "ASERTIVNOST". Kako bi realizirali svoju ideju naučili su koristiti digitalni alat Scratch koji se koristi za izradu priča, igrica i animacija.
Odabrali su temu asertivnost jer je jedna od tema kurikuluma predmeta poslovne komunikacije, a ovo je bila izvrsna prilika učiti na zabavan način te povećati razinu informatičke pismenosti. Svoju aktivnost i Školu zabilježili su na svjetskoj karti aktivnosti kojima se obilježava Europski tjedan programiranja (https://codeweek.eu/events).
Vremenik izradbe i obrane završnog rada
Kalendar polaganja ispita državne mature
Vremenik dopunskog rada i popravaka
Termini informativnih razgovora
2023.
Dokumentacija za natječaj Erasmus
Rezultati natječaja Erasmus+ 2023.
2019./2020.
Natječaj za mobilnost učenika
Rezultati natječaja Ersmus+ u 2019.
2018
Idemo u Portugal
Natječaj za mobilnost učenika
Rang lista učenika za Portugal
Jezične pripreme
Predstavljen projekt "Agromobilnost"
Europass životopis:
https://europass.cedefop.europa.eu/
Letak za upis učenika u 1. razred
Obavijesti za upis učenika u 1. razred
Vrijeme i mjesto upisa učenika u 1. razred
Slobodna mjesta za upis u 1.razred na jesenskom upisnom roku
Europska unija
Zajedno do fondova EU
PROJEKT
USPOSTAVA INFRASTRUKTURE RCK PANONIKA
Projekt je sufinancirala
Europska unija iz Europskog fonda
za regionalni razvoj
PROJEKT
USPOSTAVA REGIONALNOG CENTRA KOMPETENTNOSTI PANONIKA
Projekt je sufinancirala
Europska unija iz Europskog socijalnog fonda
Predstvaljeni projekti RCK Nastavničkom vijeću
Sastanak s nastavnicama partnerske Ekonomske škole
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |